Okunma

SüperCan Oyununun Kurulumu


20 Mayıs 2011 Cuma 13:30
SüperCan Oyununun Kurulumu

Ülkemizin ilk süper kahramanı olan SüperCan, Marvel’den arkadaşlarıyla beraber aynı oyunda buluştu. Sobee’nin geliştirdiği SüperCan oyunu, TTÇocuk tarafından ücretsiz olarak yayınlanıyor. Oynamanız için yapmanız gereken, www.supercanoyun.com‘dan yapımı indirmek ve kurmak.

Sizler için bu eğlenceli ve küçük yaştaki bilgisayar kullanıcıları için öğretici oyunun, kurulum ve çalıştırma aşamasını ele aldık. SüperCan’ın bu ilk macerasına nasıl katılacağınızı, videomuzu izleyerek öğrenebilirsiniz.

SüperCan Oyununun Kurulumu ve Çalıştırılması

:: SüperCan oyununun kurulumu aşamasında sorun yaşadınız mı?




yazarAykut Göker

Yazı yazmayı çok seven ve hayatının her döneminde bu tutkusunu sürdürecek olan Aykut, kelimelere olan borcunu ShiftDelete.Net'te ödüyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

30 yorum - “SüperCan Oyununun Kurulumu”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ya tel soruyo arıyom kullanımda degil diyo yazıyom sunucuya baglanmadı diyo ya yardım edin bi robot saldırısı da ne ya ?

  2. SDN Okuru dedi ki:

    robot saldırısı diyoooo of

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Oyuna giriyom robot saldırısı var diyo

  4. SDN Okuru dedi ki:

    İlk süper kahraman olan süpercan son bölümde kardeşi KARACAN ı tanıyor doğayı karumak için savaşıyor dağa sevgisi çok…

  5. SDN Okuru dedi ki:

    birisi bana ev telefon numarasını söyleyebilir mi ? lütfen

  6. SDN Okuru dedi ki:

    oyuna giriş diyorum robot saldırısı diyor

  7. SDN Okuru dedi ki:

    siyah ekran

  8. SDN Okuru dedi ki:

    oha abi

  9. SDN Okuru dedi ki:

    😀 Arkadaşlar ben oyunu E-Posta ve Şifresiz girebiliyorum. 😀

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Hata 22 : Oyunu çalıştırmak için lütfen SüperCan açılış panelini kullanın.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    dediklerinizi yapdım ama açılmadı

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Adminim Bende Oyun Kapatılması Gerekiyor İşiniz yarım Kaldıysa Bİşeler Birşeyler yazıyor ne yapmalıyım ?

  13. SDN Okuru dedi ki:

    ya ben aradım hata sunucuya ulaşılmıyor diye ne yapacam

  14. SDN Okuru dedi ki:

    abi bnde telefon yazma yeri gelio ve oyuntam açılırken hata verio giriş butonunu kulanın dio ne yapabilirim

  15. SDN Okuru dedi ki:

    ya ben oyuna giriyorum yükleniyo sonra beni oyundan atıyor yrdm pls

  16. SDN Okuru dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  17. arifemin58 dedi ki:

    Pek anlamadım yoksayamı bastın oyunumu sildin biraz daha aç konuyu

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ben kurdum oynuyom ***** tel no filan sormadı.

  19. RECEPNFK dedi ki:

    ben kurdum çocuk oyunu.

  20. magicxxL dedi ki:
    Alıntı arifemin58 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Ya benim sorunum oyunu kurarken yoksay hatası çıkıor kaynak dosya bozulmuş dior lütfen yardım

    Aynısı bana da oldu bende hiç uğraşmadan sildim.

  21. arifemin58 dedi ki:

    Ya benim sorunum oyunu kurarken yoksay hatası çıkıor kaynak dosya bozulmuş dior lütfen yardım

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Küçük çocuklar için yapmışlar, ben bile geçemiyorum. Ne kasmışlar oyunu. :S

  23. SDN Okuru dedi ki:

    bu oyun ttnetin son oyunlarından!!! insan lara zorla ev telefonu kullandırmaya çalışan bir zihniyetin yeni aldatmacasıı…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    telefononuzu kayit etmesi biraz garip *****

  25. Bordobere dedi ki:

    iyide ben yurtydisindayim ben nasil teelfon no verecem benim ev telefonda yok ne onayi neden ariyoruz , .?

  26. magicxxL dedi ki:

    Kurulum telefon no falan hoşuma gitmedi bende kaldırdım

  27. adrasa dedi ki:

    Benim incelemeyi ortadan kaldıracak şekilde olmuş. Oyun bana göre olmadığı için kaldırdım.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonla arayip altivasyon yapma olayi bana hic mantikli gelmedi. Bu iste bir is var. Internetten banka hesabi acsan bu kadar guvenlik olmaz. Bence baska amaclari var dikkat edin

" SüperCan Oyununun Kurulumu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere SüperCan Oyununun Kurulumu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda SüperCan Oyununun Kurulumu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "