Okunma

Tanıtılmadan Galaxy S10 incelemesi yayınlandı!


18 Şubat 2019 Pazartesi 16:00

Samsung’un Unpacked 2019 etkinliğinde resmiyet kazandıracağı amiral gemi modelleri Galaxy S10 ve Galaxy S10+ konuşulmaya devam ediyor. Henüz tanıtılmayan Galaxy S10 inceleme videosu ise YouTube üzerinde yayınlandı bile!

Bakalım Samsung’un 2019 yılına damgasını vuracak yeni amiral gemi modelleri hangi özellikleriyle ön plana çıkıyor? İşte erken gelen ilk Galaxy S10 ve Galaxy S10+ inceleme videosu!

İlk Galaxy S10 inceleme videosu daha tanıtılmadan geldi!

Akıllı telefonlarda tam ekran deneyimi yolunda çentikli ekranlar tüm eleştirilere rağmen standart hale geldi. Bunu en çok eleştiren markalardan olan Samsung ise farklı bir çözümle karşımıza çıktı.

Infinity O adı verilen ekrana gömülü kamerayla karşımıza çıkmaya hazırlanan Samsung’un yeni amiral gemi modelleri, ince çerçeveleri ve ön kamera delikleriyle dikkat çekiyor. One UI arayüzünün kullanıldığı modellerde kolay kullanım hedeflenmiş. Ekrana gömülü parmak izi sensörünü de ilk defa söz konusu modellerde çalışırken görüyoruz.

Arka yüzde ise üçlü kamera sistemi dikkat çekiyor. Diğer taraftan Huawei’nin Mate 20 Pro modeliyle birlikte hayatımıza kazandırdığı ters kablosuz şarj özelliğinin de yeni Galaxy S10 modellerinde geleceği kesinleşmiş oldu.

Galaxy Buds kulaklıklara da kısa bir önizleme yapılan inceleme videosunda yine telefonunuzla kulaklıklarınızı kolaylıkla şarj edebiliyorsunuz. Oldukça iddialı bir şekilde gelen Samsung’un Galaxy S10 serisi bakalım kullanıcıların beklentilerini karşılayabilecek mi?

Siz Samsung Galaxy S10 serisi hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarBekir Can Yumrutepe

Küçüklüğünden bu yana teknoloji tutkunu olan Bekir Can, 2014 yılının Ağustos ayından bu yana ShiftDelete.Net bünyesinde haberler ve makaleler yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

31 yorum - “Tanıtılmadan Galaxy S10 incelemesi yayınlandı!”

  1. Anonim dedi ki:

    Ben sevemedim s10 u bana pek sağlam gelmedi ya beyaz olduğundan falan

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çok güzel olmuş tebrikler samsung

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    ülkede doların yükselmesinin en büyük sebebi sdn ekibi. aq telefonlari uçakmis gibi gösterip insanlari bu çöplere almaya zorluyor. şimdi soruyorum herkese sdn ekibinin büyük şovlarla tanittiği note 8 nerde şuan hiçkimse adini bile ağzina almiyor. yazik valla verilen paralara aciyorum halkima aq ben yurtdisindayim maaşım 2500 usd ben 800 tl lik telefon kullaniyorum ve yorumu şuan bu telefondan yapiyorum akliniz basiniza alin gencler

    1. Anonim dedi ki:

      aynen çok haklısın benim telefonum 4. senesine girdi ve hala yeni çıkan birçok telefona taş çıkartır evet G4 ve 2K erkan siz o zamanlar samsungla oynarken ben 2k ekranlar 4 senedir işte okulda evde bir çok dizi film ve eğitim videolarına katılıyorum neyse telefona çok para vermeyin 1500 tl den fazlası etmez artık ne alıyorsanız şu s10 bile aptalların rağbetinden en az 8bin tl ye gelecek maalesef ne eder derseniz dolar olarak neyse karşılıpı da TL olarak o olmalı

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    ülkede doların yükselmesinin en büyük sebebi sdn ekibi. aq telefonlari uçakmis gibi gösterip insanlari bu çöplere almaya zorluyor. şimdi soriyorum herkese sdn ekibinin büyük şovlarla tanittiği note 8 nerde şuan hiçkimse adini bipe ağzina almiyor. yazik valla verilen paralara aciyorum halkima aq ben yurtdisindayim maaşım 2500 usd ben 800 tl lik telefon kullaniyorum ve yorumu şuan bu telefondan yapiyorum akliniz basiniza alin gencler

  5. Emin dedi ki:

    Ey arkadaş şu telefona 1500 dolar vereceğine git NOTE 9 al

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu defa olmuş gerçekten

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    8.ila 10 bin tlden aşa satılmaz eniyisi note 9 un ucuzlamasını beklemek.

  8. Anonim dedi ki:

    Sahte bu beyler replika

  9. Anonim dedi ki:

    note 9 tanıtılırken daha tanıtım bitmeden ön inceleme yapan sdn ye büyük bir alkış

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Hasta oldum cihaza Samsung ♥️

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Video nerede ? Youtube’dan kaldirilmiş

  12. bilisim zeynep dedi ki:

    Abi video silinmiş göremedim 🙁

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Tanıtan adamın bileğinde apple watch var.

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Iris tarayici kalkmis gibi gorunuyor

  15. Anonim dedi ki:

    Tek kelimeyle muhteşem olmuş bayıldım benim favorim note serisi başka..

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Corephotonics’i satin alip 25x Optik zoom olacakti yalan oldu herhalde S10da
    Note 10’a kaldi umitler

  17. Tttunahan dedi ki:

    gereksiz

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Parmak izi okuyucu ekrana gömüldüüüne göre Note 10 çıktığında almayı düşünebiliriz.

  19. Anonim dedi ki:

    Aynısının laciverdi olmuş.

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bence mükemmel olmuş.

  21. Anonim dedi ki:

    Tüm özellikler rakiplerde bir yıldır var zaten. Performans konusunda zaten hepsinden geri. Güncelleme desen zor.

  22. Anonim dedi ki:

    Hayran kaldım

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      note 9 4000 liralara düşse de alsak. 4200 iyidir .

  23. Anonim dedi ki:

    guzel olmus bu sefer

  24. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ekrandaki sensörler nerde,ayrıca 3D yüz tanıma olacakmı.

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      3d Yüz tanima ***** kameralar Ois destekli fakat Tof yok

  25. Mete dedi ki:

    Valla nedense beğenemedim,diğer galaxy serilerindeki alt ve üstteki siyah kenarı dahada daraltıp kamerayı içine sokmak çokmu zor,birde şu edge ekran sevdasından vazgeçemediler gitti…

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Edge ekran ayrıcalıktır. Üst model cihazlarda Samsung yıllardır bu ekranı kullanarak prestijini artıyor bence.
      (Edge ekrana yorum yapan arkadaş)

  26. Anonim dedi ki:

    note 9 ucuzlasada alsak

    1. Anonim dedi ki:

      Note 9 muhteşem harika samsung da alınca note serisi olmalı

" Tanıtılmadan Galaxy S10 incelemesi yayınlandı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Tanıtılmadan Galaxy S10 incelemesi yayınlandı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Tanıtılmadan Galaxy S10 incelemesi yayınlandı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "