Okunma

Telekom İndirdi mi? Bindirdi mi?


20 Ocak 2007 Cumartesi 14:00
Telekom İndirdi mi? Bindirdi mi?

Türk Telekomünikasyon AŞ‘nin yaptığı telefon tarifesi değişikliği herkesin
kafasını karıştırdı. Çoğunluk zam diyor, Türk Telekom ise indirim yaptım diyor.
Gerçeği anlamak için bir örneği ele alalım. Diyelim ki orta halli bir vatandaşımız
sadece 10 YTL‘lik şehiriçi görüşme yapıyor olsun. Bu vatandaşımıza şimdiki tarifelere
göre sabit ücret dahil 20,20 YTL fatura gelirken, tarife değişikliğinden sonra
gelecek faturanın 25,28 YTL olacağını görüyoruz. Yani bu vatandaşımız %25 daha
fazla para ödüyor olacak.


TELKODER tarafından hazırlanan ilginç tablo

TELKODER: "Bu hesaplara göre Telekom, zam yapmıştır"
Bir örnek daha verelim. Diyelim ki bir diğer vatandaşımız 20 YTL şehir içi
görüşme yapıyor, 10 YTL de cep telefonu araması yapıyor. Bu vatandaşımıza da
şimdiki tarifelere göre sabit ücret dahil 40,20 YTL fatura gelirken, tarife
değişikliğinden sonra gelecek fatura 46,44 YTL olacak. Yani bu vatandaşımız
da %15,5 daha fazla para ödeyecek.

Okurlarımız ne diyor?
Hesaplar ve Türk Telekom’un yeni tarifesi ortada. ShiftDelete.Net okurları, milyonlarca kişiyi ilgilendiren bu gelişme hakkında neler düşünüyor? Yorumunuzu aşağıdaki yazı alanına bildirebilirsiniz.

SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

75 yorum - “Telekom İndirdi mi? Bindirdi mi?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    lütfen bize iyilikti indirimdi hayırdı…yapmasın artık kimse yeter yaaa

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Hepiniz elestiriyorsunuz telekomu. Acaba icinizden kac kisi AKP ye oy verdi merak ediyorum. Bunun sorumlusu Hariri denen ne olduğu belirsiz yabancıya TELEKOMU peşkeş çeken AKP dir. Bunlar bize az bile. Daha ne tür kazıklar yenilecek kimbilir.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Boşuna yorum yapıyoruz ülkeyi terketmek gibi bi şansımız var mı??? Bu ülke bu şekilde ayakta kalıyor o yüzden çalanlara hesap sorulamıyor çünkü devlet vatandaşı sömürmüş ahmet mehmet de devleti sömürmüş yani haydan gelen huya giderrrrr

  4. SDN Okuru dedi ki:

    resmen milleti kazıklamaya çalışıyorlar işte herşey ortada.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Türkiyede milleti kazıklamaktan başka bişey yapılmıyor ki hiç bir zaman. Hep en kötüyü en pahalıyo alıyoruz. Daha bu ülkenin gelişmesi için çok yıllar geçmesi lazım.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar kurun lowratevoip i ve bedava konuşun.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Ya siz ne çok şey biliyorsunuz. Adamlar indirdik diyor. Niye aksini iddia ediyorsunuz ki?

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Millete hakaret. Ne de olsa sahibi içimizden biri değil. Bu millete gıcıklıkları olduğuna tamamen inandım.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Tüm ülkeyi kışkırtacan herkes telekom hattını kapattıracak bak ondan sora yapıyomu böyle şeyler.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    – Bu tür olumsuzluklara tepkimizi “helal olsun”, “hayırlı olsun” gibi laflarla verdiğimiz sürece bu millete bu bindirmeler daha çok olacaktır. Yazıklar olsun başka birşey demiyorum….

  11. SDN Okuru dedi ki:

    O kadar duyarsız bir milletiz ki ne yapılsa hiç bir tepki vermiyoruz. Adamlar gözümüzün içine başka başka bizleri enayi yerine koyuyorlar, ne denilebilirki pes doğrusu

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Rakibi geldiğinde, yani tekeli sona erdiğinde,
    tam o dakikada…
    TELEKOMU TERK EDECEGİM!!!!
    işte buraya yazıyorum
    (başka kurumlarda var böle ama şimdi yeri deil)

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Eleştirmesini biliyosak özür dilemesinide biliriz sn sdn editörü yaptığım yanlışlıktan ötürü sizden özür dilerim ayrıca yaşım 37 değil 28. 37 plakam…

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Böyle tekel olursa olacağı bu. herkes telefonları kapattırsın bakalım fiyatlar nasıl düşecek. herkesin cep telefonu var normal telefonu neden kullanıyor anlamıyorum

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Bu ne ya sağ gösterip sol vurmuş hesabı avantajı yok diyebilirim… sabit telefon jack kitleme eylemimi yapsak ne yapsak… harbi yorumcularımızın dediği gibi kek yerine konmuşuz.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Benim adım TT, her zaman bindiririm.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    TT gerçekten enayi yerine koyuyor bizleri. sabir telefonun bir cazibesi kalmadı. ücretlendirmesi ile de cep telefonlarını geçti. ayıptır yahu.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    alıştık artık telekomun bu yaptıklarına kendilerini akıllı zanndiyorlar ama öyle değil bir gün gelecek ve anlayacaklar yanlış yaptıklrını elbet

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ya bunlar milleti afedersiniz … sanıyorlar. Almanyada 1024 limitsiz 8.5 Euro bizdekine bakın!..

  20. SDN Okuru dedi ki:

    MERAK ediyorum ADSL nasıl bir (b)indirim olucak ?

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Kimse sabit hat kullanmasın diye bir öneri getirebilmek isterdim ama şu durumda mümkün değil. O nedenle tepkilerimizi uzun süre göstermeliyiz. Türk halkı olarak ilk aşamada gösterdiğimiz tepkiler bir zaman sonra duruyor ve herkes kabullenmiş oluyor olanları. Daha uzun süre ayakta durmalıyız, bezdirmeliyiz, kampanyalar yapmalıyız, mailler atmalıyız…
    Böyle büyük bir güç karşısında hiçbirşey duramaz…

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar buda bir gün sona erecek. Zamanında bir Türkcell Bir telsim birde Avea vardı şimdi noldu turkcel vodafone avea kaldı. Uluslar arası güçler rekabeti artırdıkça bu tekeller de kalkacak. Kendi kendine ilga olcak. Kablosuz geniş bant internet, çift yönlü uydu internet vb. uygulamalr gelcek. Savulun a*alak yaşama alışmış, üretmeyen kopyalıp yapıştıran biz size hizmet getirdik diyenler. Çin geliyor.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    SAYIN BAŞBAKAN SAYIN BAKANLAR DEVLETİN ÃœST KURUMLARIN SESLENİYORUM BİR AN ÖNCE BU turk telekom yetkililerinden yaptıkları aldatmaca zamları (utanmadan birde indirim diyerek) geri almalarını ve gerçek indirim yapmalarını artık bekliyoruz yapılmassa TÃœM DEVLET KADEMSİNDEKİ YETKİLİLERE YAZIKLAR OLSUN. YETTİ WALLA. saygılarımla

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Hesap kitap yaptım standart tarifeden dolayı baya kazıklanmışız. Ben bu ayın sonunda hesaplı tarifeye geciyorum sizde bir gözden geçirseniz iyi olur bence.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    yukarıda amerika hiroşima diye başlayan yorum tarafımdan yazılmıştır ancak nasıl oluyorda başkaları yazıyormuş gibi gözüküyor emeğe saygıya davet ediyorum sdn!!!

    Editör: 37 yaşında olduğunu düşündüğümüz Taci Bey. Zaten o yorumu siz yazmış görünüyorsunuz. Sitemiz var olduğu sürece o yorumun tek sahibi sizsiniz.

" Telekom İndirdi mi? Bindirdi mi? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Telekom İndirdi mi? Bindirdi mi? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Telekom İndirdi mi? Bindirdi mi? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "