Okunma

Tişörtlü Zibidiler Türkiye’de Ne Yapar?


23 Mayıs 2012 Çarşamba 18:20
Tişörtlü Zibidiler Türkiye’de Ne Yapar?

Başta haber kanalları olmak üzere, görüş almak üzere çoğu yayından davet alıyorum ve müsait olduğum sürece de katılmaya gayret gösteriyorum.

Bugün saat 17:00’da NTV Akşam Haberleri‘nde sunucu Oğuz Haksever‘in konuğu olarak kısa süreliğine sektörümüzü gündeme getirdik.

Videoyu izleyin

#http://ntvmsnbc-video.mncdn.net/FlvFiles/0000038600.flv#

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül‘ün NATO Zirvesi’nden sonra gerçekleştireceği gayri resmi temaslar arasında ülkemizde milyonlarca kullanıcısı olan sosyal medya şirketlerinin tepe yöneticileri de var.

Programda konu buradan açıldı, sosyal medyanın ülkemizdeki durumu ve bu tür şirketlerin ülkemizden çıkıp çıkmayacağına kadar geldi.

Oğuz Haksever‘in program esnasında İsmet Berkan’ın Hürriyet’teki yazısına dem vurup internet girişimcilerini “Tişörtlü zibidiler” kavramıyla gündeme getirmesi de en ilginç anlardan biriydi.

Benim açımdan son derece keyifli geçtiğini belirtmeliyim.

:: Konuyla ilgili sizin görüşleriniz nelerdir?
Tıklayın, SDN Forum’da tartışalım.




yazarHakkı Alkan

ShiftDelete.Net'in kurucusu olan ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; kişisel sitesi hakkialkan.com üzerinden de blog güncellemektedir. 
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

38 yorum - “Tişörtlü Zibidiler Türkiye’de Ne Yapar?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    hoş bir sohbet olmuş biraz daha uzun olabilirdi ekrana yakışıyorsunuz tebrikler.

  2. real madridli dedi ki:
  3. ~J.c--W_ dedi ki:

    Program değil de direk televizyon kanalı açılsın

  4. jonjon dedi ki:

    Ses tonun falan iyi gidiyo abi

  5. springemr dedi ki:

    Çok güzel bir anlatım olmuş, yalnız benim dikkatimi çeken yayıncının sürekli Hakkı Alkan’ın sözünü kesmesidir. Sonuçta sen stüdyoya bir misafir çağarmışın soruların yanıt buluyor, bu adamın sözünü kesmen saygısızlıktan başka birşey değildir.

  6. shadowknight dedi ki:

    abi doğru düzgün bi teknoloji programı yok Türkiye’de. seni daha çok görmek isteriz

    kısa ama süper bi konuşma olmuş. zırt pırt Oğuz Haksever de araya girmese çok daha iyi olurdu

  7. haqy dedi ki:

    "Bunlar bizim ülkemizde neden gelişmiyor?"

    E izdivaç, yemekteyiz gibi gurubetlere 1 saat ayırıp teknoloji ve internet için 5 dakika verirseniz gelişmez tabii (söz meclisden dışarı)

  8. muratflash dedi ki:

    @

  9. engerex dedi ki:

    SDN yi ekranlarda daha çok görmek ***** />
    Yalnız
    NTV’nin merdivenlerini çıkmak programdan daha fazla sürmüştür.

  10. Troy dedi ki:

    Tv programi isini yeniden dusunmeye basladim bu yorumlardan sonra

  11. Mai Nai dedi ki:

    He ya orayı kaçırmışım ben tekrar izlediğimde farkettim

  12. Rockco dedi ki:

    Konuya daha çok vakit ayırmaları lazımdı ama anlat anlat bitmezki abi 😀
    NOT: Terlikle yazıyorum bu yazıyı 😀

  13. bewko dedi ki:

    ben konuşturmamış çünkü acı gerçekleri her seferinde açığa çıkartmaya başlamışsın gibi geldi bana adam biran önce susturma çabasındaydı

  14. RamoneS dedi ki:

    Devamını bekliyoruz abi

  15. El Padrino dedi ki:

    Helal olsun ***** ilk tanıdığım günden beri çok başarılı bir insan olacağını ***** doğru ve dürüst ***** çok tebrik ediyorum.

  16. LaWa dedi ki:

    Çaktırmadan reklamını da yapmışşsın

  17. dgncn dedi ki:

    Ntv açıktı bende bir yerden bir tanıdık ses geliyor falan dedim sonra tvye bir baktım hakkı abi

  18. by_aso20 dedi ki:

    müyapa’da değinmişsiniz iyi olmuş 🙂

  19. Persona Grata dedi ki:

    Güzel olmuş. Hakkı abiyi ilerleyen zamanlarda televizyonlarda daha çok göreceğiz gibi geliyor.

  20. mylife.eg dedi ki:

    Teknoloji konusunda ilk defa doğru bi insan çıktı televizyona

  21. limerick dedi ki:

    Bence bundan boyle sen bu tv sunuculari ile pesin anlas. arkadas 20 dakkia istiyorum. ve zirt pirt sozumu kesmeyin diye. aklima tatlises ve tilbe geldi gulmekten oldum.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    helal olsun hakkı abi süperdin adam king bea 😀

  23. XXXX37 dedi ki:

    aslında benimde saçlarım daganık bende sdn ye rakip sitemi kursam ne

  24. SDN Okuru dedi ki:

    bunlar tişörtlü zibidilerin ülkesinde normal şeyler bence 😀

  25. Cedriic dedi ki:

    Beyler Bayanlar;

    Foruma Terlikle Giriyoruz

  26. battles dedi ki:

    Troy sen neymişsin ***** sade ve akıcı bir konuşman var zaman nasıl geçti anlamadım.

  27. Blackout dedi ki:

    Yahu iki laf konuştur be adem. Troy ne zaman ciddi bir konuya girecek olsa araya girip susturdu, 3dk’lık videonun sonunda da süremizi çok aştık dedi. :O
    Umarım ilerleyen zamanlardaa uzunca bir program yayınlanır da Adminimizin düşüncelerini, plan ve projelerini daha iyi öğrenmiş oluruz.

  28. mustang dedi ki:

    Güzel olmuş.
    Bir gün bir bakmışız,Teknoloji programı yapıyor Troy,

  29. tuskilidi dedi ki:

    oğuz amca sürekli araya girip lafı bölmese bence daha güzel olacaktı.

  30. Caqatayy dedi ki:

    daha fazla tv lerde görmek isteriz sizi

  31. Karargaht dedi ki:

    Tam lafı açtı gerisi geliyodu ama zamandan muzdarip

  32. mr_rain dedi ki:

    Müyapı da boş geçmemişiz. Bravo

  33. XXXX37 dedi ki:

    fazla fırsat vermemiş ama genede başlangıç güzel olmuş

  34. Webkurum dedi ki:

    Bencede

  35. Mai Nai dedi ki:

    Fırsatını bulmuşsun müyapa giydirseydin

  36. jonjon dedi ki:

    Vayy abi güzel hareketler bunlar devamı gelsin

  37. Troy dedi ki:

    admin, aynı zamanda bir tişörtlü zibidi yani

  38. Charlie Scene dedi ki:

    Güzel Olmuş

" Tişörtlü Zibidiler Türkiye’de Ne Yapar? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Tişörtlü Zibidiler Türkiye’de Ne Yapar? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Tişörtlü Zibidiler Türkiye’de Ne Yapar? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "