Trekstor’dan P!nk MP3 Çalar


26 Nisan 2007 Perşembe 13:00
ABONE OL
Trekstor’dan P!nk MP3 Çalar

Yurtdışında çok bilinmesine rağmen, ülkemize henüz yeni gelen modellerle adından söz ettirmeye başlayan Trekstor, bu sefer de gençlerin sözünü dinleyerek
yeni bir modelle daha müzikseverlerin karşısına çıkıyor. i.Beat p!nk isimli
ürün, iPod‘da Zune‘da da olduğu gibi pembe. “Pink’i severim ama bu renk mp3
çalar beni bozar”
diyenler için siyah renkli seçenek de bulunuyor. Ürün, bir
MP3 çalardan beklenen her şeyi sunuyor. Şimdi de onu teknik detaylarla tanıyalım.


Trekstor i.Beat p!nk

Teknik özellikler
MP3, WMA, WAV gibi hemen hemen tüm formatları destekleyen Trekstor i.Beat p!nk,
SMV formatındaki videoları da oynatabiliyor. 1 GB ve 2 GB‘lık modelleri olan
üründeki şarkılardan başka arayş içerisinde olanlar FM radyo desteği ile eğlenebiliyorlar.

SRS WOW ses efekti ile daha etkili sesler duymanıza olanak sağlayan Trekstor
i.Beat p!nk
, 65 bin renk TFT ekrana sahip. USB‘den şar olabilen bataryasıyla
ve yüksek kaliteli alüminyum kasasıyla da dikkat çekiyor.

Radyodan direkt olarak WAV formatında kayıt yapabildiğiniz gibi ürünü, ses
kayıt cihazı olarak da kullanabiliyorsunuz. Üstelik kayıt işlemi programlanabiliyor.


Arabiriminin kolay kullanılabilir olması, şarkının ID3 Tag‘lerini (Şarkı adı, albüm
adı, sanatçı adı gibi) gösterebilmesi ve ekolayzırın görsel olarak ayarlanması
da ürüne puan kazandıran diğer özellikler arasında.

Trekstor i.Beat p!nk‘te 8 farklı ekolayzır modu ve 20 istasyona kadar radyo
kayıt hafızası mevcut. Video oynatmanın yanı sıra JPEG ve BMP formatındaki resimleri
de gösterebiliyor.

Vista uyumlu
Dijital saat ve ajanda olarak da kullanılabilen ürün, diğer
tüm Windows işletim sistemlerinde, Mac ve Linux sürümlerinde olduğu gibi Windows
Vista
‘da sorunsuz çalışıyor.

Ürünle beraber gelen yazılım sayesinde ses dosyaları üzerinde değişiklik yapmanız
mümkün. Bununla beraber bir de SMV Convertor de bu pakete dahil edilmiş.

P!nk Fotoğraf Galerisi
Ürüne ismini veren ve bir süre önce ülkemize de gelen çılgın şarkıcı P!nk‘in
tam 63 fotoğraflık yüksek kaliteli fotoğraf galerisi de sürprizimiz.

Bilgi için: Trekstor
Fiyatı: Henüz belli değil
SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
11 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

I pod taklidi olmuş..

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Fiyat bilgisi verilseydi iyi olurdu

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

fiyatı nedir, türkçe menüsü varmı. bunlara hiç değinilmemiş

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

SDN iyice ne olduğunu şaşırdı. Lütfen vizyon ve misyonlarınızı gözden geçiriniz.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

hakkında hiçbişi bilmiyorum ama fenea görünmüyo =)

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Kardeşim ne saçma bir şey satın alacağız ama nereden nasıl fiat nedir. belli değil bedava reklam
saçmalıktan başka birşey değil.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Valla kardeşim şuan elime geçti bir tane benim değil ama müthiş bişey reklam meklam diyorsunuz ama ıpodlara bin basar ***** parmağını görüyor…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

bence iğrenc tavsiye etmıormm

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

ipod taklidi falan degil ! basli basina trekstor bir alman markasidir! ve ses kalitesi de dunyadaki mp3 calarlar icinde 1 numaradir! tabi bayanlar anlamaz bundan!

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

evet bayanlar anlamaz! takmislar bir ipod diye gidiyorlar (selpak gibi iste) TREKSTOR dunyanin en iyi mp3 calaridir. tabii anlayana!…

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

ben de bu cihaz var . cihaz iyi hoş ama usb data kablosu bozuldu. yani şarj edemiyorum nerden bulabilirim bilen varsa lütfen haber versin.

" Trekstor’dan P!nk MP3 Çalar konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Trekstor’dan P!nk MP3 Çalar ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Trekstor’dan P!nk MP3 Çalar ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun! Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun!
  2. 2 iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu? iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu?
  3. 3 İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik
  4. 4 Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi! Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi!
  5. 5 Nalet Bebe ile Skytech TV incelemesi Nalet Bebe ile Skytech TV incelemesi
  6. 6 Samsung Galaxy A72 kutusundan çıkıyor Samsung Galaxy A72 kutusundan çıkıyor
  7. 7 Anker Nebula deneyim merkezini gezdik Anker Nebula deneyim merkezini gezdik
  8. 8 Asus ROG Phone 5 inceleme Asus ROG Phone 5 inceleme
  9. 9 Asus ROG Phone 5 vs Black Shark 3: Hangisini almalı? Asus ROG Phone 5 vs Black Shark 3: Hangisini almalı?
  10. 10 Samsung M5 ve M7 Akıllı Monitör incelemesi! Samsung M5 ve M7 Akıllı Monitör incelemesi!