Okunma

TTNET Netbook Hediye Ediyor


07 Haziran 2009 Pazar 10:18
TTNET Netbook Hediye Ediyor

TTNET, mevcut müşterilerine özel hayata geçirdiği kampanya ile haftada 480 olmak üzere kampanya süresince toplam 1920 adet Vestel marka netbook hediye ediyor.

TTNET’in 27 Haziran 2009 tarihine kadar sürecek ‘Hızlı İnternetle Hızla Kazan‘ kampanyası kapsamında Pazar günleri hariç her gün yapılacak çekilişle; 1 Mbps 4 GB paketinden 8 Mbps’a kadar hız sunan NET Paketlerine geçen 40 kişi*, 4LİMİTSİZ Paket’inden 8LİMİTSİZ Paket’ine geçiş yapan 10 kişi, www.ttnet.com.tr adresinden düzenli ödeme talimatı veren 10 kişi, en az 4 yıldır 2 Mbps Limitsiz ve 4 Mbps Limitsiz paketlerini kullanan ve www.ttnet.com.tr adresindeki kampanya anketini dolduran 20 kişi, Vestel netbook kazanabilecek. Netbook kazanan TTNET müşterileri ayrıca 3 ay boyunca ayda ekstra 600 dakika TTNET WiFi kullanım hakkının da sahibi oluyor.

TTNET’ten Seyahat Sağlık Sigortası

Öte yandan TTNET, 2 Mbps Limitsiz ile 4 Mbps Limitsiz paketlerini kullanan ve 4 yılı aşkın süredir TTNET’i tercih eden özel müşterilerini Vestel netbook’un yanı sıra ferdi seyahat sağlık sigortası ile ödüllendiriyor. Bu doğrultuda, www.ttnet.com.tr adresindeki anketi dolduran müşteriler, tüm dünyada geçerli olan 1 yıllık 50.000 USD teminatlı ferdi seyahat sağlık sigortası sahibi oluyor.

*1 Mbps 4 GB paketinden NET4, NET4(Plus), NETLİMİTSİZ ve 1LİMİTSİZ Paket’ine geçiş yapan 10’ar kişi çekilişle netbook kazanıyor.

:: TTNET talih kuşu size de güler mi?

 




yazarCem Sünbül

TV'de çeşitli kanal/programlarda sunuculuk yapan Cem, SDNtv'nin de ilk sunucusudur. Daha çok tüketici elektroniği, mobil ve kurumsal teknolojilere dair haberlere ağırlık veren Cem, uzun yıllardır görsel ve basılı teknoloji medyasında yer alan bir isim.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

26 yorum - “TTNET Netbook Hediye Ediyor”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ben çalışan kadın olaraak ttnet kampanyasından netbook kazandım valla patron maaşıma %100 zam yapmış kadar işime yaradı..demekki patron sensin ttnet tşşkkürler

  2. SDN Okuru dedi ki:

    valla evde bilgisayarlar iki tane oldu sayende ttnet…hızlı internetle hızlı kazan kampanyasında gösterdiğiniz hassasiyet için bütün ttnet çalışanlarına sonsuz tşşkklürler…internette çok ucuzz valla bence bu kampanyayı kaçıranlar çok pişmandır

  3. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet süper kampanyalar yapıyo bende 80 kişi arasından biri oldum ve netbook umu aldım.işime feci yaradı…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    sana çıktımı bilmem ama arkadaşım bana çıktı tşk ttnet boyle kampanya yaptıgınız ıcın

  5. SDN Okuru dedi ki:

    wifi şifremi aldım hızımı 8 katına çıkardım çekilişten leptobumuda aldım artık her yerde internete girebiliorum leptop o kadar kolay taşınıyorki çok işime yaradı

  6. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet dargınım sana bu kampanyaya katıldım belkı netbook sahıbı olurum dıye ama cıkmadı bana umarım baska kampanyalardan bıseyler cıkar 🙂

  7. SDN Okuru dedi ki:

    süper ya burası resmen bu ttnetin bu çakilişinden netbook kazananların buluşma yeri olmuş. o zaman bende yazayım. ben de kazanmıştım.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet netbook kampanyasından fayudalandım netbooku aldım ee şimdide crea netbook veriyomuş onuda alayım bari :):)

  9. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet in bu kampanyasından yararlandım ve netbook umu aldım.gayet mutluyum wallahi :):)

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet müşteri hizmetlerinde benimle konuşup günlerdir halledemediğim sorunu çözen güzel sesli beye hitafen:çoooooook tşk edeeeeerim

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ha ha ha çatlasın düşmanlar benimde artık bir netbookum var tşk ttnet

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet crea kampanyasıda yaptı bunu kaçıranlar için bir fırsat ***** bu kampanyadan yararlandım konu ile ilgilide meraklarımı her zaman olduğu gibi çağrı merkezlerini arayarak ***** çalışıyo ya…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    ttnetın ben net lımıtsız tarıfesını kullanıyorum super 49 tl ama herseyı ıstedıgımı ındırebılıyorum oyuzden cok sevıyorum yahu ttnetı

  14. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet in bu netbook hediyesini arkadaşım kazanmış.ama ördüm pişman oldum ben neden kay-tılamadım diye 🙁

  15. SDN Okuru dedi ki:

    verdiği mallardan hayır gelmez ttnet *****.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    yaşasın bu tarifeden ben yararlanarak netbook sahibi olamlıyım.hemen arayayım m.hizmetlerinide alayım netbook u :):)

  17. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet netbook kampanyasının yanı sıra seyehat sigortasıda yapıyomuş…tam benlik habire çarpıp duruyom :):)

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ben ttnet kullanıcısıyım hem hız ii hemde kampanyası ii bence….duymayanlar duyanlardan öğrensin :):)

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ben çok beğendim bu kampanyayı.hem hızlı ve uygun fiyatlı internet kullanıyoruz hemde bilgisayar kazanma şansımız oluyo..

  20. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet ne güzel bi iş yaptın sen ya…bi laptop um vardı.çocuklar kavga ***** bu netbook uda alırsam benden iyisi yok 🙂

  21. SDN Okuru dedi ki:

    27 hazırana az kaldı;gec kalmayın ttnetın bu kampanyası supermıs…

  22. SDN Okuru dedi ki:

    ttnetin tüm kampanyaları kontrol altına alınmalı, bu ülkede kontrol mekanizması yokmu, tüketici dernekleri yokmu

  23. SDN Okuru dedi ki:

    hem 8mbps hız, hem bir sürü dk hediye, hemde bilgisayar daha ne olsun yahu ttnet en iyisini yapar.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Kesinlikle HAYIR! Kampanyaya bak hizaya ***** kitle
    açıkca görülü***** al,zengine ver,diye adeta bağırı***** hangi guruptan olursak olalım büyük bir ustalıkla hep safdışı bırakıyorlar,tecrübeyle sabittir…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    bir dakika. Burada önemli bir husus var. Atlamamak lazım. Ne oldu sayın ttnet? Yeni tarifelere yani süper hızlı internete geçen yok galiba. Avucunuzu yalarsınız!

  26. SDN Okuru dedi ki:

    ttnet kampanyalarında inatla hızlı internet diyor ya Allah bildiği gibi yapsın

" TTNET Netbook Hediye Ediyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere TTNET Netbook Hediye Ediyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda TTNET Netbook Hediye Ediyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "