Okunma

Turkcell de Yeni iPhone 4’ü Getiriyor


30 Kasım 2011 Çarşamba 10:40
Turkcell de Yeni iPhone 4’ü Getiriyor

Apple’ın Ekim ayı başında yeni nesil iPhone olan 4S’i duyurmasından sonra geleneksel olarak bir önceki telefonun 8 GB’lık versiyonunu da tanıtmıştı. iPhone 4‘ün bu yeni modeli geçen hafta başında ilk kez Avea tarafından Türkiye pazarına sunulmuştu (konuyla ilgili detaylı haberimizi okumak için tıklayın).

Operatörlerden Turkcell de yeni modeli satmaya başlıyor. iPhone 4‘ün 16 ve 32 GB’lık versiyonundan hiçbir farkı olmayan yeni nesil iPhone‘un tek farkı 8 GB olan kapasitesi. Telefonu 24 ay sözleşme kapsamında aylık 92 TL’den başlayan fiyatlarla Turkcell‘den satın almak mümkün.

Telefonun 16 GB’lık versiyonu aylık 99 TL’den başlayan sözleşmeli fiyatla satılıyordu. 8 GB için bu rakam 7 lira daha düşük olan 92’den başlıyor.

Avea‘nın aksine Turkcell şimdilik iPhone 4 8 GB’ı kontratsız olarak satmayacak. iPhone 4‘ü Turkcell üzerinden almak isterseniz mutlaka 24 aylık kontrat yapmanız gerekecek.  

:: Telefonun fiyatını nasıl buldunuz?

 




yazarÖzgür Çetin

10 yılı aşkın süredir teknoloji ve internet sektörüne yazılarıyla katkıda bulunan Özgür Çetin, mobil cihazlara ve dijital fotoğraf dünyasına özel bir ilgi duymaktadır.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

23 yorum - “Turkcell de Yeni iPhone 4’ü Getiriyor”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OHHHHHHHHH NE UCUZ NE UCUZ TURKIYENIN NE KEREVIZI NE KERIZI BITER DIYORUM IKIN’Cİ DÜNYA ÜLKESIYIZ ADAMLAR AMERIKADA SUDAN UCUZA ALIYO BURDA OPERTORLER HALÂ BİZİ YONTULACAK KAZ GIBI BIDE DANDIK 8GD MODELİNİ YOLUYOR NE YUKLECEN ZATEN ROM 1GD YER ALIYO 7GD YUKLE NEISTERSEN ICLOUD YOK ZATEN OHHH NE ALA FIYATLAR INTERNET PAKETI NE UCUZ SIZ OPERTER KULANICILARI BAKIN CEP TELEFONU NU KULANMAYLIM BIRGUN BAKIN NASIL ISYAN EDERLER OPERATORLER BİZ ZEGIN ETTIK BUNLARI BİRDE TELSİZ RUHSATI DENILEN BİR ŞEY VAR AYAR OLUYOM 1,1 TL COK PARA DEGIL AMA INSAN UYUZ OLUYO HER AY ALIYO LAR KACMILYON CEP TELEFONU KULANICISI VAR HESAPLAYIN AYA VURUN MANYAK PARA ORTLAMA CEPTELEFONU KULANICISI 60 MILYONA YAKIN KULANICI VAR PARA BAK CARP1,1 TL NE PARA BIZ UFAK HESAP YAMIYOZ AMA KERIZ YERINE KONUYOZ DALGA GECER GIBI INTERNET KULANICISI ARSIN DIYOLAR PAKETLER BAKIN UCMUŞLAR RAKAMLARDA UGANDADA KANADA AVUSTUYADA İNGİLTEREDE DAHA NERDEOLURSA OLSUN BU FIYAT YOK YA TAM ENAYI YERINE KOYDULAR BİZİ UYAN TÜRKİYE UYAN

  2. bybarut dedi ki:

    vergisiz haliyle bile 805€= 2012tl gibi €2,5 dersek ki ooooOOOooo vergiler binince düşünmek istemiyorum

  3. freewill dedi ki:

    bankalar yakında düşük faizli iphone kredisi verirse şaşırmayın derim

  4. SDN Okuru dedi ki:

    en ucuzu 2.208 lira. türk halkını sevenleri bende seveyim.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Avea farkılya 4GB İnternet Paketiyle birlikte 24 ay kontratlı;
    iPhone 4 8 GB = 87TL
    iPhone 4 16 GB = 105TL
    iPhone 4 32 GB = 125TL

    Turkcell gene fiyatları uçurmuş gene internet paketinde her zamanki gibi pintiliğini yapmış 🙂 Biz 3 bayimizide 16 yıldan sonra tukcell ‘den Avea’ya geçirdik iyiki de öyle yapmışız. Ayrıca İphone 8GB ‘tı Türkiye’ye lk getiren Avea aynı şekilde 4S ‘de öyle yapcaz.

  6. acer dedi ki:

    Buna bu kadar para verilir mi? Beyin bedava

  7. SDN Okuru dedi ki:

    türkcell adı türk kendi gevur olsa bu kadar insafsız olmaz bu tür kampanyalardada en makul fiyat(!) genede vodafone da.

  8. blackmamba07 dedi ki:

    ama ciddi ciddi küfür istiyorlar artık. iphone4 16 gb 2200 liraydı zaten bu da 2200 lira o zaman 16 gb 2500 liraya falan satılır artık yazıklar olsun. bizim insanımız daha devam etsin iphone için ihtiyaç kredisi çekmeye…

  9. bybarut dedi ki:
    Alıntı muratteas Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    4s’yi uygun olsun derken kaç tl gibi uygununu bekliyorsun?

    taahhütsüz ip4 çıkış fiyatına yakın olursa çok zor ama
    kamera ve siri için verilir mi bu para ???? doğrusu….

  10. SDN Okuru dedi ki:

    turkcell adam kerizliyo onun 92*24 paketinde sadece 500 mb internet var aveada ise 95*25 paketinde her yöne 250 dk ve sms 4gb internet var bu bir yana ne olursa olsun iphone gibi telefona o paralar verilmez aynı özellikleri barındıran cihazlar çok daha uygun

  11. vladislav dedi ki:

    Bu nedir böyle yahu. bi doğan parası

  12. rohirrim dedi ki:

    aradaki fiyat farkının sadece 7 tl olması komik olmuş… o kadar para vereceksem 7 tl fazla veririm bir üst modalini alırım…

  13. angel75 dedi ki:

    yok artık… bu kadar pahalı olabilir mi bir telefon?

  14. muratteas dedi ki:
    Alıntı bybarut Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    4s gelsin bakalım uygun olursa alırım almayı düşünürüm yoksa taahhütsüz ip4 8gb al gitsin 😮

    4s’yi uygun olsun derken kaç tl gibi uygununu bekliyorsun?

  15. freewill dedi ki:

    bu ne nan ciddi ciddi alan varmı bu fiyata bu cihazı

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Ülkemizde operatörler alışmış milleti kazıklamaya bilinçli tüketici olup bunlara talep göstermezsek bu kan emicilerde vazgeçerler bu tutumlarından arz talep meselesi demekki bu fiyatlara yok satıyolarlar potansiyel alıcı varken bende olsam aynısını yaparım iş bizde bitiyo

  17. bybarut dedi ki:

    4s gelsin bakalım uygun olursa alırım almayı düşünürüm yoksa taahhütsüz ip4 8gb al gitsin 😮

  18. spybot dedi ki:

    Araba fiyatına İphone..

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Bu fiyatlara alacak kerizlerinde olacagini hesap edip boyle bir atikim gerceklestiren Turkcell’i kutlarim

  20. muratteas dedi ki:

    Çok ucuzmuş.

  21. Nemre dedi ki:

    Türkcell’in Kazığı Aveaya Göre Daha Sivriymiş.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    4 s diyecektiniz herhalde…

  23. SDN Okuru dedi ki:

    cok ucuz yapmıslar biraz daha fiyatlari arttırsınlar

" Turkcell de Yeni iPhone 4’ü Getiriyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Turkcell de Yeni iPhone 4’ü Getiriyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Turkcell de Yeni iPhone 4’ü Getiriyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "