Okunma

Turkcell’in iPhone 5 Teklifleri Belli Oldu!


12 Aralık 2012 Çarşamba 09:32
Turkcell’in iPhone 5 Teklifleri Belli Oldu!

Sizlere daha önce Apple‘ın paylaştığı basın bültenini ve iPhone 5‘in resmen ülkemizde 14 Aralık‘ta satışa sunulacağını aktarmıştık. Daha sonra Turkcell‘in iPhone 5 için belirlediği peşin fiyatları da buradan aktarmıştık.

iPhone 5’i kontratlı olarak almak isteyenler için Turkcell‘in teklifleri belli oldu. iPhone 5’in 16 GB modeli 113 TL, 32 GB modeli 128 TL, 64 GB modeli ise 144 TL’den başlayan fiyatlarla 24 ay sözleşmeli olarak Turkcell İletişim Merkezleri, turkcellmagaza.com ve anlaşmalı zincir mağazalardan satışa sunulacak.

Ayrıca Turkcell, iPhone 4S 16GB’a aylık 98 TL ve iPhone 4 8GB’a aylık 73 TL karşılığında 24 ay sözleşmeli olarak alabilecekler.

Turkcell’in iPhone 5 için uyguladığı 24 aylık tüm sözleşmeli fiyatları görebileceğinzi tabloyu aşağıya ekliyoruz.

14 Aralık Cuma günü satışların başlayacağını hatırlatalım. Yakında diğer operatörlerin de sözleşmeli fiyatları belli olacaktır. O fiyatları da sizlerle paylayaşacağız.

:: iPhone 5’in sözleşmeli fiyatlarını nasıl buldunuz?

 




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

25 yorum - “Turkcell’in iPhone 5 Teklifleri Belli Oldu!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Yazik lan bu nasil fiyatlandirmadir. Ayiptir arkadas nasi olsa satiliyo diye arabaylan ayni fiyat yapmislar telefonun fiyatini.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Turkcell kalitesi mı????? Cok guldum aksam aksam. Tırt derim geçerim. Turkcell kazığı demek varken.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Diğer operatörlerle benzer fiyatlandırmaya sahip ama çok az daha pahalıya geliyor. Bence kontratlı alınacaksa onlara o kadar para vermek yerine Turkcell kalitesi ile almak en mantıklısı.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    yıllardır sömürdüğü yetmiyor, diğer ülkelerde sözleşme yapanlara bedava dağıtıyorlar. ülkemizde de alınmasın sözleşme yapmayın bakın nasıl dağıtacaklar. hem telefondan hemde tarifeden sokuyorlar.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    yuh denir ***** en makulu ama o bile cok pahalı

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Memleket turksele kalsa yandık … 36 milyon abone utansın…

  7. SDN Okuru dedi ki:

    abicim 269 tl ye kim alır ya var mı öyle kişiler

  8. SDN Okuru dedi ki:

    almanyadan 1300e iphone beş aldım kafam rahat zaten trde şu mantık var kimi denk getirdim şey yaparım malesef müslüman geçinen bir ülkede gevurun yapmadığı rezilliği yapıyorlar aslında gevurda adalet var inşallah hidayete ererler

  9. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar, operatörler vasıtasıyla, bu tarz ürünler alınmaz bence.
    zira, göz göre göre, vatandaşı sömürüyorlar.

    yazık, vallahi yazık…

  10. acer dedi ki:

    Avea bariz daha iyi. Eski modelin kampanyasında olduğu gibi.

  11. ScienceNET dedi ki:

    Şaka gibi ya. Yuh, çok uçuk fiyatlar.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Millet daha yeni aliyo biz eskittik 🙂

  13. SDN Okuru dedi ki:

    bizde enayi çok alan olur nasılsa

  14. SDN Okuru dedi ki:

    İnanılmaz kazık…

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Böyle mobil savaşı olur mu? Birbirleriyle savaşacaklarına hepsi bir olup müşteriye vuruyorlar ha bire.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    çok pahalı gözüküyor

  17. SDN Okuru dedi ki:

    acaba türk markası olsaydı alırmıydık

  18. SDN Okuru dedi ki:

    avea daha avantajlı gıbi…

  19. SDN Okuru dedi ki:

    resmen sömürüyorlar fiyatlara bak allahım 🙂

  20. SDN Okuru dedi ki:

    bakalım ön siparişle aldık türkcellden telefonumuz ne zaman gelecek

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Uygun gibi bence

  22. SDN Okuru dedi ki:

    çok ya

  23. SDN Okuru dedi ki:

    en ucuzu 2700 :DÇD

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Ayıptır yaa 3500 TL’ye Telefon mu Satılır Arkadaş… Oda en ucuz tarife pehhh

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Pahali buldum

" Turkcell’in iPhone 5 Teklifleri Belli Oldu! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Turkcell’in iPhone 5 Teklifleri Belli Oldu! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Turkcell’in iPhone 5 Teklifleri Belli Oldu! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "