Okunma

Uçmak isteyene JetPack ilkbaharda satışta


12 Kasım 2016 Cumartesi 10:00
Uçmak isteyene JetPack ilkbaharda satışta

Sırtınızda bir JetPak ile mahallenizde uçmak, arkadaşlarınıza hava basmak ve medyanın gündemine oturmak ister misiniz?

Eskiden bunu yapabilmek için büyük mühendislik firmaları ile görüşüp kendi JetPack projenizi geliştirmeli ve bu cihazları kendi başınıza üretmek zorundaydınız. 

Seri üretim JetPack

Şimdiyse Avustralyalı bir firma, JetPack Aviation, JetPack satın almak isteyenler için ilk kez seri üretime geçiyor.

Uzayda astronotların daha rahat hareket edebilmesi için NASA tarafından geliştirilen ve 1984 Los Angeles Olimpiyatlarında bir sporcunun stadyuma uçarak girmesi şovunda da kullanılarak popüler olan JetPack’ler aslında çok gelişmiş bir teknolojik ürün.

Avustralyalı firma benzinli model yerine elektrikli bir model geliştirerek kullanımını daha da kolaylaştıracak. 

JetPack satın almak isterseniz, bu cihazı uçurmaya yetkin olduğunuzu kanıtlamak zorundasınız. Yani bir tür eğitim ve sınava gireceksiniz. Sınavı geçebilirseniz, JetPack satın almaya hak kazanacaksınız.

Unutmadan, cihazın fiyatı 250 bin dolar. Avustralya’ya gitmeden önce ücreti denkleştirmeyi ihmal etmeyin. Satın alacağınız cihaz ise şu:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=grumTK6JkM4]

:: Türkiye’de JetPack kullanımı mümkün olabilir mi?




yazarTolga Deniz

Teknolojiyle iç içe yaşayan, dünyayı birlerin ve sıfırların arkasından gören ama yaşamdan da kopmayan, boş zamanlarında Los Angeles'ın altını üstüne getiren, bir gün yeniden Türkiye'ye dönme hayalini hep taze tutan kendi halinde bir insan.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

23 yorum - “Uçmak isteyene JetPack ilkbaharda satışta”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Kan karı kız da tavlanıza bunla bir tek göç eden leyleklerin havada ki cilveleşmesini görürsün hepsi o

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Markası hesoyem olmalıydı.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Uni'den arkadasim pilotluk egitimi alip pilot oldu. Simdi ucak ucus ogretmenligi yetkisi de aldi. Kendi gibi pilot 3 arkadasiyla Cessna aldilar ders vermek icin, tek motorlu. 75000 $ demisti diye hatirliyorum. Ucte bir fiyatina ucak alabiliyorsun yani.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Sizi elestiren yorumlari yayinlamiyorsunuz adam gibi isinizi yapin elestirmeyelim yorumumu yazdiktan sonra baslik degismis ama yorumum yok iki yuzlusunuz.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Jetpack denince akla hemen onun adı gelir GTA GTA GTA

  6. SDN Okuru dedi ki:

    üffff…paraya bak pır-pır uçaklar daha ucuz

  7. SDN Okuru dedi ki:

    motor hacmi 1.4 falan olursa vergisi ucuz olur 😀

  8. SDN Okuru dedi ki:

    O değil 250 bin dolar verip hava mahalledemi hava atıcam

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Montaj olduğu çok belli 😀

  10. SDN Okuru dedi ki:

    30 40 sene sonra her evde bir tane olacak kesin 🙂

  11. SDN Okuru dedi ki:

    vergisi ne vergisi onu söyle %200 falan olur bizde

  12. SDN Okuru dedi ki:

    MTA F1 panelde bedava,para vermeyin.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlar artık neler yapıyor ya. Hakikaten yazık bize.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Aliexpress e düşer yakında aliriz 😀

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Ben zaten bi büyük ( tekirdag altin serisi) devirince ucuyorum. Jetpack e gerek yok

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Ehliyet gerekecek mi?

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Bekleyin yeni model çıkınca ucuzlar

  18. SDN Okuru dedi ki:

    para vermeye gerek yok arkadaşlar esc ye basıp ROCKETMAN yazıyoruz ve jetpack imiz hazır! afiyet olsun ^.^

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Hemen alıyorum 🙂

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Helal olsun be insan oğlu istediktwn sonra yapamayacağı hiçbir şey yok

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Uçuyomuyuz gençler..

  22. SDN Okuru dedi ki:

    CJ bunu beğendi

" Uçmak isteyene JetPack ilkbaharda satışta konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Uçmak isteyene JetPack ilkbaharda satışta ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Uçmak isteyene JetPack ilkbaharda satışta ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "