Reklam
Piyasaya sürülen oyunlara baktığımızda ağırlıklı olarak belli başlı grafik motorları kullanıldığını görüyoruz. Bazı firmalar kendi grafik motorlarını hazırlamayı seçerken, bazıları ise hazır olanları kullanıyor.
En çok kullanılanlardan biri ise Unreal Engine 3. Bu kadar çok tercih edilmesinin sebepleri ise aslında açık ve net. Epic Games‘in Game Developer Conference‘da yayımladığı yeni tanıtım videosu da bunu kanıtlar nitelikte.
İşte etrafınızda gördüğünüz çoğu oyunun neden Unreal Engine 3‘ü tercih ettiğini gösteren yeni teknoloji videosu. İyi seyirler.
Reklam
Gerçekten hayran kaldım.
Unreal Engine favorimdir.
http://kotaku.com/5774861/epic-says-…ould-look-like
On numara grafik motoru
çok iyi grafikler umarım kimse 720p’in altında izlemez ama benim favorim hala cryengine, onunda 3.sünün çıkacağı söyleniyo
Cryengine 3 çıktı, Crysis 2’de kullanıldı hatta.
ilk başta çıktığında biraz ezik görmüştüm ama dx11 desteğide gelince mükemmel bir oyun motoru oldu. (Hatırladığım kadarıyla sonradan geldi)
haklısın o 3, 4 olacaktı
cryengine 4 için henüz bir çalışma yok.
cryengine crysis haricinde başarılı bir oyunda kullanılmamıştır hatta son crysis’in indie oyunlar kadar satmadığını düşünürsek onun dahi ne kadar başarılı olduğu tartışılır.
unreal engine 3’de gördüğünüz şu görüntüleri emin olun ki oyun çıkınca kendi bilgisayarınızda göreceksiniz.
özellikle batman arkham asylum ve batman arkham city’deki muhteşem grafikleri ile kendini bir kez daha kanıtlamıştır.
cryengine ise video ve resimlerden başka birşey görmüyoruz, o gösterilenleri bilgisayarımızda göremiyoruz maalesef
çünkü kaliteleri düşürülüyor, forumlarda görülen resimler ise modlardan başka birşey değil.
o modu yapan adamlar dahi 60fps’de oynayamıyor çoğu zaman
ondan sonra suç atıyorlar ne yapalım bilgisayarlar düşük diye.
e kardeşim afedersin de bu kadar oyun geliştiricisi bilmiyor mu bunu
bir sen mi akıllısın ?
herkes biliyor bunun böyle olduğunu.
koskoca nasadaki süper bilgisayarlar dahi yeri geliyor yetersiz geliyor insanlara.
önemli olan elindeki sınırlı kaynağı en iyi şekilde kullanabilmek.
yoksa bugünün grafikleri 10 yıl sonra zaten çöp olacak.
saglam
yok