Okunma

Uygun fiyata LG G4 fırsatı


11 Kasım 2016 Cuma 17:00
Uygun fiyata LG G4 fırsatı

Geçtiğimiz yılın amiral gemisi olan LG G4, en hızlı fiyatı düşen akıllı telefonlardan biri oldu. Uygun fiyata güçlü bir akıllı telefon almak isteyenler için özellikle kamera noktasında birçok avantaj sunan cihaz, şu anda Hepsiburada.com‘da “günün fırsatı” ile indirimde.

LG G4 özelliklerini hatırlayalım

Ekran kısmında iç bükey bir eğime yer veren LG, deri arka yüzeyle rakiplerinden kendini sıyırıyor. 5.5 inç boyutlu ekranda Quad HD çözünürlük kullanan telefon, Quantum IPS panel ile çok canlı renkler sunuyor.

Gücünü Snapdragon 808 işlemcisinden alan LG G4‘te bu işlemcinin yanı sıra 3 GB RAM, Adreno 418 GPU, 32 GB depolama alanı ve 3000 mAh pil kapasitesi yer alıyor.

Kamera noktasında F/1.8 diyafram değerine sahip 16 MP’lik arka kamerası ile öne çıkan telefonda, 8 MP de bir ön kamera yer alıyor.

LG G4 indirimde

LG G4‘ün 32 GB depolamaya sahip modeli şu anda “Günün fırsatı” etiketiyle Hepsiburada.com‘da 1,099 TL’ye satılıyor. Bu fiyatın altın, kahverengi ve siyah modeller için geçerli olduğunu belirtelim.

LG G4‘ü hemen satın almak için aşağıdaki görsele tıklayın:

16-11/11/450x80-shiftdelete-5.jpg

 




yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

59 yorum - “Uygun fiyata LG G4 fırsatı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Telefondan anlamayanlar lütfen olumsuz yorum yazmayın bu fiyata alınabilecek tek amiral gemisi g4 hiçbir problemi yok telefonun ben kullanıyorum.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonun anakart problemi bulunmaktadır. ve 1 yıl içerisinde bozulması kesindir. 1 yıl kullanacagın bu telefona bu para verilmez ve haber olarak tavsiye edilmez. İnsanları yanlış yönlendiriyorsunuz.
    İthalatçı firmadan hiç alınmaz o ayrı bir konu.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Dalga mı geciyosun ? Teknosadan alınan ürün Lg Türkiye garantili oluyor zaten

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Siz siz olun ithalatçı firma ürünü almayın .

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Hicbisey yok ***** gibide ***** gayette ***** iyi calisiyor alet.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    609 serisinde de sorun var 1 hafta oldu alalı geri almadılar. Teknosa ve hepsi burada dan urun almayın ithalat urun hiç almayın lg Türkiye garantili alabiliyorsanız alın artık yeni cihaz yerine g5 veya g5 SE veriyorlar ve lg teknik servis yerine mediamarkt gibi yerlerden aldıysanız oraya verin 20 iş günü kuralı oralarda geçerli direk verdiğiniz para değerinde hediye çeki alırsınız

  7. SDN Okuru dedi ki:

    LG pişmanlıktır. bir daha kesinlikle kapımdan içeri sokmam. Güncelleme verecekler diye ödleri kopuyor. Almayın aldırtmayın.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    LG almayin ***** ***** ***** ***** ***** bozuldu. servis ***** mahkemesine verdin 2 ayda sonuclandi. parami geri ***** yinede lg alicam dersen al tabi 😉

  9. SDN Okuru dedi ki:

    yeni seri hangileri oluyo bilgi verirmisiniz ?

  10. SDN Okuru dedi ki:

    G5 alin kafaniz rahat olsun

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten 1099tl idi kaç gündür neresi indirim bunun bide kronik sorunu var

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bu seri arızalı ,sağlam seriyi o fiyata verir mi adamlar.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    BOOTLOOP arızası

  14. SDN Okuru dedi ki:

    G3 ve g4 pismanliktir
    G3 kullanmıştım g4 2 hafta test edip bırakmıştım ulan param olsa anında çöpe atarım bu telefonu ALMAYIN ALDIRMAYIN

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Sakın sakın sakın lg g4 arkadaslar sakinaa

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Thh den kronik sorunu anlayamayan adam yüzünden 300 tl verip mahkemeye verdiğim bela telefon

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Benim nisan ayinda aldigim g4 şimdilik bootloop olmadi ama diken üstündeyim. Lg garantiye giden telefonu en bi ay gecmeden yollamiyor. Ama yenisini yollama tarzi seyler yaparak aslinda bayagi şık hareketler yapti. Hala anlam veremediğim bi durum var ki yeni bir g4 serisi cikti (anakart serisi demek daha dogru olur) ve israrla üretmeye devam ediyorlar. Samsung gibi toplatilmaliydi ya da temmuzda millete dagittiklari gibi g5 almaliydi herkes

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Tanidigim 2 kisinin g4 ünün anakart i ***** bir seride sıķıntı varmış

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ithalatçı garantili normal fiyat ne indirimi 😀 o kadar kronik arıza muhabetinden sonra ithalatçı garantili almak büyük risk bence lg garantili olsa belki üst model falan alırsınız sürekli sorun çıkarsa böyle zor.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bu siteden hiçbir şey almam artık

  21. SDN Okuru dedi ki:

    SAKIN AL-MA-YIN !!!! PARANIZ ÇÖPE GİDER, ANAKART ARIZASI VERİYO SERVİS BERBAT İLGİ ALAKA YOK. BEN HALA YAPTIRAMADIM TELEFONUMU, PARANIZ ÇOKSA ALIN 😀

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Kampanya varsa 2 defa düşünün. Fıstık bile bayatlayınca ucuza verilir

  23. SDN Okuru dedi ki:

    bayadır kullanıyorum yeni seriyi. mis gibi alet. 1000 tl verip de iphone7 performansı bekliyorsanız zaten git bi çay demleyin.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Lg g4 den yaziyorum ve ***** telefonun tek guzel yani kamerasi.o ***** ***** ***** ariza yasamadim ama yasayan arkadaslardan biliyorum servis ***** alinmaaazzz…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Almayın uzak durun pişman olursunuz çok sorunlu telefon

  26. SDN Okuru dedi ki:

    lg artık yanından bile geçmem

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Çok sıkıntılı bir telefon olduğunu forumlarda söyledikleri için eşime almaktan vazgeçmiştim. O zaman Xiaomi mi5 bu kadar ucuz olsaydı kesin onu alırdım. Lg pişmanlıktır.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    2 kere anakart 1 kere ekran değişti sorun yumağı cihaz hakem heyetine başvurucam

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Xiaomi Mi4C…

  30. SDN Okuru dedi ki:

    bu fiyata çok iyi ya

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Ben de su an g4 ten yaziyorum. Oyun bagimlisi biriyim. Isiniyor ama buvune kadar bi reset atmadi ghostscreen olmadi. Yeni seri olmasina dikkat edin. Yeni serilerde siknti nadir. 606c serili kullaniyorum cok sukur iyi

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Yorumlara Kulak verin Almayin!! Pisman olmayin.

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Almayin kime sorduysam bozulmus. Benimki suan serviste. 15 gun oldu.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Normal fiyatına olsa almayın derdimde şimdi gene almayın derim gidin gm 5+ alın. Bu kadar kötü yazılıma 1000 tl verilmez

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar guzel anlatiyosunuzda son serilerde artik bi sorun ***** seri kullaniyorum ***** bi sorun bile yok ***** samimice yazarim ***** seri numarasina bakin ***** karar sizin.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    tamamda ithalatçı garantisinde deymez

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Alınmaz

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Mi5 alın daha iyi sorunlarla dolu bir telefon ve artık eskidi

  39. SDN Okuru dedi ki:

    bootloop sorunu ile cebelleşen bir telefon sakın almayın hala thh ile uğraşıyorum

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Not.: ithalatçı garantili ha lg turkiye olsa nd yazacak ikisindede zerre hizmet yok yalansa yalan deyin

  41. SDN Okuru dedi ki:

    İyide Zaten 1099 TL idi. Arkadaş Bi Sizi Takip Ediyoruz Ya Sizde Yalan Medyaya Dönüyorsunuz. Valla Ben Sizin Hakkınızda Haber Yapacağım. Taraflı Medya Diye Bu Nedir Arkadaş Ya…

  42. SDN Okuru dedi ki:

    çok iyi yaaaaa 1,099 TL 🙂

  43. SDN Okuru dedi ki:

    300 lirada olsa almayin sadece lg g4 yazin ve kronik sorunlarini okuyun yeter benimkisi aniden kapandi ve bie daha acilmadi

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Bootloop ne olacak ?

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Çok sorunlu bi cihaz

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Hatali tel uzak durun

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Sizce alınır mı ? Kronik sorunu var mı?

" Uygun fiyata LG G4 fırsatı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Uygun fiyata LG G4 fırsatı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Uygun fiyata LG G4 fırsatı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "