Okunma

Papa İle Chat Yapmak İster misiniz?


27 Haziran 2011 Pazartesi 08:30
Papa İle Chat Yapmak İster misiniz?

Papa 16.Benedict‘in gençlere ve modern insana Vatikan‘ı sevdirme çabaları devam ediyor. Papa’lık görevine seçildikten sonra yaptığı konuşmalarla yeni nesil ile ters düşen Benedict hatasını telafi etmek için internetin gücünü kullanmaya başladı.

Geçtiğimiz aylarda, YouTube ve Facebook ile gençlere yakın olmaya çalışan Vatikan sanal dünyadaki gücünü artıracak devrim niteliğinde bir proje hazırlıyor.

29 Haziran‘da yayın hayatına başlayacak olan bu özel site içerisinde insanlar zaman zaman 84 yaşındaki Papa 16.Benedict ile sohbet bile edebilecek.

Vatikan’ın Haber Sitesi En Çok Tıklananlar Listesini Değiştirecek

Vatikan‘ın sosyal medya sitesi olarak tasarlanan bu proje, Hıristiyan aleminin nabzını tutmaya çalışacak. Papa‘nın konuşmaları ve diğer videolu içerikler bu sitede yer alacak.

Ayrıca, Vatican News adlı bu site Hıristiyan dünyası dışındaki spor ve siyasi haberlere de yer verecek. Bu projeyle birlikte Vatikan bankacılıktan sonra internet sektöründe de güçlü bir isim haline gelmeye çalışıyor.

Kendi başına bir devlet olan Vatikan, özel ordusuna ve bankasına sahipti. Vatikan’ın insan ve maddi gücü düşünülürse bu haber sitesi kısa sürede en çok ziyaret edilen siteler arasına girebilir.

:: Vatikan’ın haber dünyasına giriş yapması sizce doğru mu?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

31 yorum - “Papa İle Chat Yapmak İster misiniz?”

  1. The Dark Knight dedi ki:

    Hello Papa, We are the culture ambassador of Turkey. Could repeat after me this word?

  2. şölen dedi ki:

    yabancılara ilk küfür öğretirler genelde, papada çok küfür öğrencek sayemizde

  3. ReDo dedi ki:

    Papa is my girL

  4. Mai Nai dedi ki:
    Alıntı The Dark Knight Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    ASL derler Papaya

    Onu diyecektim bende,
    hey, asl pls
    m or f?
    are u girl

  5. justsetmefree dedi ki:

    İlginç şeyler olacak bu sitede

  6. by efsane dedi ki:

    Açılsın söz mail atıcam Panpa naber diye Kullanmayı sevmiyorum ama

  7. The Dark Knight dedi ki:

    ASL derler Papaya

  8. execute dedi ki:

    hahahhaahah

  9. __kadıköyRAP__ dedi ki:

    Papa ile de aynı muhabbet :))

  10. The Dark Knight dedi ki:
    Alıntı cperinaz Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    papaya burda kasiyo msn var mi diye soralim

    sonra da cam var mi deriz

    Papa açarsa ürkersiniz ama

  11. SDN Okuru dedi ki:

    bize ne papadan,papazdan!..

  12. micoli27 dedi ki:

    ben papaya, beyazıt bestami hazretlerinin kırk rahibe (hepsi iman etti) sorduğu o müthiş soruyu sorarım;

    "mü’minlerin ALLAH’IN izniyle gireceği cennetin kapısında ne yazmaktadır"….

    LA İLAHE İLLALLAH MUHAMMEDEN RESULULLAH

  13. cperinaz dedi ki:

    papaya burda kasiyo msn var mi diye soralim

    sonra da cam var mi deriz

  14. ozkanbey dedi ki:
    Alıntı The Dark Knight Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Hayır, oradaki espriyi anladım Repat after me diyince, kazayla söyleyip müslüman olur diye yazmışınız da. İşte yemez diyorum adam çünkü zaten her şeyi biliyor

    O yemezse bizde papaya Türkçe küfür söyletiriz

  15. Elbruz46 dedi ki:

    Arkadaşlar atladığınız bir nokta var…

    İnanç meselesi…

    Bir insan doğruya da inanabilir yanlışa da inanabilir…

    En saçma akla uymayan şeye de inanabilir…

    Papa efendi papa olmadan önce ne halt yemiş olursa olsun katoliklerin inancına göre papa seçildikten sonra günahsız biri haline geliyor…

    Yani siz onu yargılamak isteseniz bile o adamların inancına göre saçma bir yargılama olur bu çünkü adam artık geçmiş yaşamındaki kişi değil Papa olduktan sonra tamamen başka günahsız bir kişi haline geliyor…

  16. Action3 dedi ki:

    ***** &tbm=isch&sa=1&q=hitler+jugend+%2Bratzinger&oq=hit ler+jugend+%2Bratzinger&aq=f&aqi=&aql=undefined&gs _sm=e&gs_upl=60694l62658l0l9l9l0l8l0l0l87l87l1l1

  17. seckyn dedi ki:

    Papa Türkçe biliyorsa neden olmasın

  18. The Dark Knight dedi ki:
  19. Action3 dedi ki:

    Papa Alman oldugu icin onun dilinden konusabilirdim ama Türkce ***** />

    Papa benim babam degilsin ama bütün Katholiklerin babasiysin, nasil olduda bukadar cocugunuz oldu megersem evlenmeme yeminini yapmistiniz?

    1996 da Polan papa vardi o zamanda Kilisenin dünyada söz sahbini, gecerliligini, inanirligini, sevimliligini yitirip ve milyonlarca kisinin Kileseden cikmaya basladiginda kiliseleri ayakta tutmak icin Evangelik ve Katholikleri bir kilisede birlestirme cabalarina giristiginizi neden millete aciktan anlatmiyorsunuz?

    Simdiki verilen konseyler ekonomie tanri hizmetleri altinda milleti uyutarak bir Papanin neden Evangelikleri kontrole calisiyor?
    Bu konu altinda bulusulan kiliselerin adini Hristiyanlar cemiyeti olarak sakli ve su altindan degistirmektesiniz, Irland meslesine dönülürse Avrupada ve dünya Hristiyanlar yüzünden kendi devletlerini ates altina almazlarmi, tabi gayri Hristiyanlari anmiyorum bile onlarin katli sizde vacibtir, tek burada Hristiyan Hristiyani kesmeye basliyacak. Ben bu konuya hakketen kuskuyla bakiyorum birde Hristiyanlar arasi 30 veya 100 sene degil daha fazla harb basliyabilir, bunun sorumlusunu sizmi tasiyacaksiniz?

    Papa siz Hitler zamaninda Hitlerin bayragani tasimissiniz, Persil ile yikanmadan bu seviyeye nasil gelebildiniz?

  20. Elbruz46 dedi ki:
    Alıntı burns206 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    haci papa ingilce bilmez italyandi galiba.
    sonra bilse de o yazilarin okunusu okuyan adama gore bayagi bi degisiklik gosterebilio papayi gunaha sokarsin sonra yanlis okutursan .

    Seni mi kıracaz

    caro papa ripeti dopo di me

    Io testimonio che nessun Dio ma Allah e io testimonio che Maometto è il Suo servo eMessaggero

  21. MtHan dedi ki:
    Alıntı burns206 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    haci papa ingilce bilmez italyandi galiba.
    sonra bilse de o yazilarin okunusu okuyan adama gore bayagi bi degisiklik gosterebilio papayi gunaha sokarsin sonra yanlis okutursan .

    Alaman olacak

    Ayrıca onu biliyorsa Türkçesini söyletin kabul olmaz mı?

  22. ReDo dedi ki:

    PapayLa Css bile oynarım

  23. by efsane dedi ki:
    Alıntı Elbruz46 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Dear Pope repeat after me ( sevgili papa (söylediklerimi) tekrar et)

    “Eşhedu en lâ ilâhe illellâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve Resûlühü.”

    Ama bu benim fikrimdi

    İncicilerin yazdığını düşünsenize, Dear pa(n)pa

  24. Demnesia dedi ki:
    Alıntı burns206 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    haci papa ingilce bilmez italyandi galiba.
    sonra bilse de o yazilarin okunusu okuyan adama gore bayagi bi degisiklik gosterebilio papayi gunaha sokarsin sonra yanlis okutursan .

    İngilizce biliyordur eminim, hatta senden güzel Türkçe biliyordur

  25. The Dark Knight dedi ki:
    Alıntı Elbruz46 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Ben bilgilerini sorgulamıyorum ki…
    Zaten bilmesi gerekiyor bilecek tabiki…

    Ben sadece onu İslam dinine davet ediyorum…
    Ona İslam’ı öğretmiyorum…

    Hayır, oradaki espriyi anladım Repat after me diyince, kazayla söyleyip müslüman olur diye yazmışınız da. İşte yemez diyorum adam çünkü zaten her şeyi biliyor

  26. burns206 dedi ki:
    Alıntı Elbruz46 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Dear Pope repeat after me ( sevgili papa (söylediklerimi) tekrar et)

    “Eşhedu en lâ ilâhe illellâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve Resûlühü.”

    haci papa ingilce bilmez italyandi galiba.
    sonra bilse de o yazilarin okunusu okuyan adama gore bayagi bi degisiklik gosterebilio papayi gunaha sokarsin sonra yanlis okutursan .

  27. The Dark Knight dedi ki:
  28. Elbruz46 dedi ki:
  29. The Dark Knight dedi ki:
    Alıntı Elbruz46 Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Dear Pope repeat after me ( sevgili papa (söylediklerimi) tekrar et)

    “Eşhedu en lâ ilâhe illellâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve Resûlühü.”

    Her Papa özel olarak İsmaliyet eğitimi alır. Öyle ki, ezbere tüm İslam tarihini bilirler. Adamların mantığı düşmanını tanımadan ona karşı savaşamazsın. Sonra vaazlar sırasında, hakem olaylarını filan hatırlatıp İslam’a laf sokuyorlar akılları sıra.

    Öyle ki, Papa’lar çoğu müslümandan daha iyi biliyor Ku’ran’ı. Kanıtlarını araştırabilrisiniz, daha önceki Papa’ların tartışma sırasında bir anda ayetlerle cevap verdiği durumlar var.

  30. byharby dedi ki:

    Bize ne papadan. Misyonerlik kokuyor bu haber. Bu haberleri yayına kim veriyor yahu? SDN anasayfada bir reform gerekli.

  31. Elbruz46 dedi ki:

    Dear Pope repeat after me ( sevgili papa (söylediklerimi) tekrar et)

    “Eşhedu en lâ ilâhe illellâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve Resûlühü.”

" Papa İle Chat Yapmak İster misiniz? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Papa İle Chat Yapmak İster misiniz? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Papa İle Chat Yapmak İster misiniz? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "