Türkiye’den 130 farklı ülkeye açılan ihracat kapısı ve 3 yıl sonraki ihracat hedefi 1 milyar dolar olan teknoloji markası Vestel, IFA‘da da kendine yakışan bir stant ile ziyaretçileri karşıladı.
Online bilişim basını olarak Vestel‘in adını ve yeni ürünlerini, uzak doğulu rakiplerine göre ülkemizde pek duymasak da, IFA‘daki görkemli alanda bazı yeni ürünleri görülmeye değer olduğunu söyleyelim.
SDN ile Birlikte Gezin!
#video_5823#
IFA‘ya uğradığımızda Vestel logosunu görünce, vakit kaybetmeden, kameramızı elimize aldık ve bir ziyaretçi gibi bu alanı gezdik.
Ultra ince TV’lerden tutun da, ilginç uygulamaların yer aldığı akıllı TV’ler, şeffaf ekranlar, devasa 3D LCD’ler gibi çok sayıda ürünü, bizimle beraber gezmiş olacaksınız.
vestel teknoloji olarak çok ilerlese bile milletin gözünde düştü bir kere…
İmajını değiştirmek zor olacak…
Değiştirmeli…
Borsa da bile çok nefret edilen şirket…
Vestel ilk defa bu sene şirket olrak yüksek kar açıkladı…
bir şeyler yapmaya başladı… fakat;;;;
dışardan teknolojiyi copy-past yapmamalı kendisi AR-GE sini geliştirip birşeyler yapmalı…
teknolojisi ile kendisinden söz ettirmeli… diğer markalar vestelden patent almalı artık.
Sony panasonic gibi firmalar geliştirdiği bir teknolojiyi almak – copy-past için vestelin kapısını çalmalılar…
İşte o zaman Vestel büyük olur, büyür…
Kendisiyle gururlanırız…
İHA insansız hava aracı heron benzeri birşey yaptığını biliyoruz… Ama reklamını çok yapmadı… yapmalı…
İlginç bir şekilde sadece ekonomi basını ile irtibattalar. Sony, Samsung, Toshiba, Panasonic gibi markalar ShiftDelete.Net test merkezine her hafta yeni bir ürün gönderirler inceleyin ve eleştirilerinizi bizimle paylaşın diyerek. Vestel’de çıt yok. Sadece ekonomi basınına şu kadar sattık, şu kadar aldıki yıl sonu hedefi bu kadar diye açıklama yapar.
Vestel standını gezdikten sonra Toshiba’ya uğradım. İki marka arasında dağlar kadar fark var. En basitinden, eve akıllı Vestel TV aldık diyelim. Uygulamalarda neler var? Sordum Vestel’e, net yanıt alamadım. En az 100 uygulamamız var dedi YK başkanı ama ben ne test merkezimizde, ne de arkadaşlarımın evinde Vestel TV gördüm, kullandım.
Ekim ayında 1.300.000 TV üreteceğiz diyor.
Bu TV’ler nereye gidiyor bir bilsem ben de
yerli marka olarak beko ve arçelik her zaman tercihimdir. yabancı olarak da, özellikle de tv konusunda, LG ve samsung favorim. vestelin adı çıktı bir kere. bu saatten sonra değişmesi çok zor.
Bu arada Vestel’in adı çıktı derken, benim kaçırdığım bir hadise mi var?
geçmişte ürettiği kalitesiz ürünleri kastetmiştim. özellikle de tvleri. artık kaliteli ürünler üretmeye başladılar ama piyasada çok ciddi bir önyargı oluştu vestele.
Vestelin bence en önemli olarak düzeltmesi gereken, defolu tarzı veya dayanıklı olmayan veya 2.kalite hammadde kullanılmış ürünleri imajı. Profilo dan biraz ders almalı. Onun haricinde reklam vs. için yapılanlar gayet yeterli.
LCD TV’leri baştan yapmayı pek beceremediler. Epey sorunluydu ilk başlarda. Artık bildiğim kadarıyla kaliteli üretiyor Vestel.
Valla 82 ekran LCD tvsini aldık 1 yıldır kullanıyoruz hiç bir sorun çıkmadı. Ve bence gayet kaliteli bir görüntü sunuyor.
vestel bizim olan, bize ait olan bir şirket. ne ki sürekli rakamlarla, işin ekonomik yönüyle, kârıyla ve sayılarla reklam yapma politikası onun zihni alt yapısını da göstermiş oluyor. ki bu onların kalite konusunda, müşteri memnuniyeti konusunda, tanınırlılık, bilirlilik konusunda çok kaygılarının olmadığını gösteriyor.
haliyle bu durum insanlara bir fikir veriyor ve bu marka konusunda kötü bir imaj oluşturuyor, başka markalara yönlendiriyor insanları.
bırakın samsung, lg, toshiba’yı arçelik ve profile ayarında bile kaliteye önem verdiğini zannetmiyorum. zihniyetlerini değiştirmedikleri sürece vestel olduğu yerde saymaya devam edecek diye düşünüyorum. bu arada onlara keşki şu meşhur yahudi tüccarının sözünü hatırlatabilme imkanım olsaydı!
"ticaret için on liralık sermayen varsa bunun onda dokuzunu reklam için harcamalısın!"
vestel bizim şirketimiz tamam kalkındıralım ama sayın zorlu çok paragöz. okulumuzda kullandığımız 2 laptop arızalandı yardım istedik genel müdürlüklerinden adamlar bizi aradı servisin numarasını verelim yaptırın parası ile dediler . bizde sizin numaranızı bulduğumuza göre servisinkinide bulabilcek kadar zekiyiz sağolun dedik. olaya bak biz adamlardan okul olduğumuz için yardım talep ediyoruz adamlar bize parası ile servise yaptırın diyor. parası ile servise yaptırcak olsak niye size mail atalım telefon açalım. sonrada gelin vestel alın diyolar.
bir benzeri asusda laptopda başımıza geldi saolsun Çizgi Elektronik hemen yardımcı oldu.
vallahi bende hep öyle istemiştimdir. kendi ülkemin malını kullanayım ama olmuyor hem kaliteden yoksun hemde pahalıya satmya kalkınca bende mecburen başka markalara yönelmek zorunda kalıyorum oyüzden vestel veya hergangi bir türkmarkası gerçekten %100 yerli üretime geçer panelden en küçük düğmesine kadar ozamanda yabancı firma alan namerttir.
gerçekten harika bir ürün gibi gözüküyor.
biraz taşeron firması gibi kalıyorlar nebiliyim okadar para verdikten sonra eve koyduğum led tv nin markasıyla hava atmak ister insan ( en azından ben istiyorum ) vestel böyle bir imaja sahip değil. bir diğer unsur ürünlerinin pek arkasında değiller (arkadaşımdan aldığım istihbaratlara göre ) sattıktan sonra iş bitiyor.
Vestel lcd tv kullanıyorum 1 senedir çok memnunum ürün kaliteli. Avrupa’nın en büyük panel üreticisi ayrıca adamlar iyi iş çıkarıyor artık.
Şekil itibariylede çekici değiller.ayrıca büyük teknoloji marketlerinde bile yerleri yok nerdeyse.artık tv üretmeyecek olan philips in bile standları var.biraz reklam olarak gerideler.ama düzeltilebilecek bir durum
vestelin fabrikasını gezerken gözüme carpan en ilginç olay, samsun toshiba ve bunun gibi bir çor firma için üretilmiş ve kutulanmış ürünler idi
Vestel’de çok sevdiğim bir abim bu televizyonların yazılımları üzerine çalışıyor. Evet o bahsettikleri rakamlarda üretim yapıyorlar ama üzerine kendi markalarını basmıyorlar. Misal ki o Toshiba standında gördüğün televizyonların yarısı Manisa’da vestel fabrikasından çıkıyor… Avrupa’da satılan her 6 televizyondan 1 tanesi o fabrikadan çıkıyor ama kaç tanesinin üstünde vestel yazdığı tartışılır
yahu ne biçim bir milletiz arkadaş. Kendi ülkemizin şirketi kar yapıyor da bir kişi de çıkıp çok şükür demiyor. Vesteli sağa sola çarpıyorlar.
Bilmiyorum artık ya bilerek yapıyorlar ya da içlerinde var bu durum.
15 yıllık Vestel kullanıcısıyım. Size yemin ederim ki:
15 yıl önce aldığım buzdolabını,
15 yıl önce aldığım çamaşır makinesi
ve 15 yıl önce aldığım derin dondurucuyu hala kullanmaktayım.
Üçü de Vestel’in.
Evimdeki her eşya Vestel’in.
Garanti konusunda çok çok başarılılar.
Şöyle ki:
52 ekran televizyonum bozuldu, servise gitti, koşulsuz şartsız bir üst modelle 70 ekran olarak geri geldi.
Masa üstü bilgisayarım bozuldu, koşulsuz şartsız bir üst modelle değiştirilerek geri geldi.
Notebook’um dahi vestel, neden mi? Ben bunu 1,5 yıl önce aldım, 1,5 yıl önce aldığımı kaçırmadan okuyun:
intel core i5 işlemci
4 GB ddr3 ram
320 gb harddisk
1 gb ati radeon hd5165 ekran kartı
vs. vs.
ve kaç paraya aldım biliyor musunuz? 1500 liraya aldım. Ciddiyim. O zamanlar bu özelliklerde pc’ler en az 2200-2300’dü.
Ve 1,5 yıldır alet tek arıza yapmadı. 15 yıllık buzdolabım, çamaşır makinem ve derin dondurucum da öyle.
Nedense kalitesiz ürüne ben hiç denk gelemedim. Ya da ülkemizin yerli malı Vestel’i yerden yere vurmak adına yorum yazan arkadaşlar uydurdu bunu.
Saygılar…
Vestel, maalesef evlenirken buzdolabı ve bulaşık makinasını alma gafletinde bulunduğum ve 10 yılda pert olan ürünler üreten, özellikle servisi zayıf olan ve kanantimce iç piyasayı sallamayıp kaliteli ürünlerini dışarıya üçotuza pazarlayan bir firma. Yıllardır bir atılım yaparak Samsung gibi bir firma olur diye çok bekledim ama bunca düşük maliyetlere rağmen hala patinaj yapıyor. Gözümde eskisi gibi kıymeti yok. Bu arada, bozulan makinalarımı daha ucuza ve daha özellikli (buna beko da dahil) Samsung ile değiştirdim, içim ağlayarak. Cep telefonu ve televizyonu da samsung oldu. İsterdim ki Vestel olsun ama kendimi tekrar enayi yerine koymak istemiyorum…
Nedir bu Vestel düşmanlığı anlaşılır gibi değil.Kimse Vestelin iyi şeyler yaptığına inanmıyor.Aşağılık duygusu ve kendini hakir görme böyle bir şey galiba.Oğlum Vestel de çalışıyor ve gurur duyuyorum.Çünkü gurur duyulacak işlere imza attıklarını biliyorum.
vestel pixelance kullanıyrum gerçekten çok başarılı….
Sana aynen katılıyorum bende senin gibi bir vestel kullanıcısıyım hiç şikayetim olmadı.Bir arkadaş yukarda bahsetmiş "o kadar para verdikten sonra hava atmak isterim " diye vestelin sorunu imaj onuda extrem ürünler çıkararak düzeltebilirler ki videoda gördüğüm ürünlerin çoğu ekstremdi demekki onlarda hadisenin farkındalar.
Beş para etmez, üstüne para verseler almam vestel.
Panel mi ? Abi aynı markadan mı bahsediyoruz
Evet panel tv üretimi. Ama en büyük değilmiş aslında kitapçığında öyle yazıyordu halbuki.
Babam bi buzdolabı almış A sınıfı üstelik bi halta yaramıyor… Acaip kalitesiz malları ayrıca ürettiği uydu alıcıları 5 para etmez…
Bundan sonra Vestel benden uzak olsun arkadaş…
Bu kalitesizlikle Dünya pazarında inanın bişey yapamaz…
vestel lcd panel üretmiyor
lcd sini kullanıyorum bir yıldan biraz uzun zamandır (o zamanlar en üst modeli slim gerçi hala en üst modeli)
evet bir çok ürünü son 1-2 sene öncesine kadar çok dandikti, tercih etmezdim, üstelik emsallerine göre pahalıydı,
son 1-2 senedir ürünlerinde kalite arttı, şimdi almayı düşünürüm ama aynı özelliklerdeki ürünü emsallerine göre çok pahalı, onlar ithal gelirken sen kendin üretiyorsun ve pahalı satıyorsun en az %20 daha ucuz olması gerekirken bence ilk sorunu bu, ikincisi büyük elekronik marketlerde standı olmaması, reklamlarının kötü olması, hiç yapmaması, hala bir çok yerde 5 para ermez servislerinin olması sayılabilir
iide işte kendin söylüyorsun zaten 15 yıl 15 yıl önce vestel türkiyede üretimmi yapıyordu zaten bak türk markalarının hepsine eski ürünlerinin hepsi sapasağlamdır çünkü üretimlerinin çoğu almanyada yapıldığından nezamanki üretim türkiyeye çekildi ozaman kalite düşmeye başladı
Sayin Hakki Alkan bey,
IFA konusunda yapmis oldugunuz videolar gercekten cok ilgi cekici ve bilgilendirici, ama bence en önemli meseleyi maalesef pas gecmissiniz.
Ben de daha 2 gün önce IFA 2011 deydim. Tüm standlari gezdim.
Ama Sony, LG, Philips vs. o kadar standlar icinde sadece Vestel de gözlüksüz 3 boyutlu TV yi gördüm.
Zaten tüm TV ler icinde herkesin basinda biriktirmesi ile kolayca kendini belli eden bir üründü.
Bir Türk olarak yanimdaki yabanci arkadaslarin , “bunlari hakikaten bit rük firmasi mi yapti” saskinligini yüzlerinde görmenin zevki ve yasadigim gurur tarif edilemez.
Vestel bana kalirsa bir göz dagi verir gibiydi.
“Bu sofrada ben de varim” diyen bir havasi vardi.
İnsanların Vestel’e karşı bir ön yargısı oluşmuşsa arıza durumunda tüm suç tüketicininmiş gibi gösteren teknik sevisinden ve ürünlerindeki kalite standartı olmamasından ileri geliyor.
Kardeşim teknik serviste uzun süre çalıştı bu sırada yaklaşık 5-6 yıl önce 37 ekran tv alacaktık abi Vestel almayın dedi ben dinlemedim elden taksit tv tvdirdedim yanıldım. Bir sene sonra seste çızırdamalalr kanal değiştirirken ve tv kapanırken patlamalar oldu servise gitti geldi bir hatfa sonra yine aynı sorun ondan 3 yıl önce alınan 37 ekran Arçelik var tık yok.
Ne zaman Vestel ürettiği tüm ürünlerde aynı standartı yakalar, şu kadar milyon fason üretim yaptım diye övüneceğine yaptığım ürünleri şu kalitede ürettim ve şu oranda müşteri memnuniyeti sağladım dediğinde. Servislerine adam gibi bir çeki düzen verip denetimi arttırdığında. Bayilerine Android tv gibi yeni teknolojiyi koyduğunda ve bayi bu ürünün ıcığını cıcığının içtiğinde. İşte o zaman bu olumsuz görüşleri azaltabilir.
Bağzı arkadaşların dediği gibi haksız eleştiri filan yok tam tersine az bile eleştiriyoruz. Kazık kadar adamlar zevk olsun diye gecenin bu saatinde mesaj atacak değil ya. Yaşayıp gözlemlediğimiz sorular bunlar.
Vestel Türkiyenin markasıdır. Markasına sahip çıkmayan bir ülke dışa bağımlılıktan kurtulamaz.. Panasonik, Toshıba , Samsung bu piyasada yıllardan beri var.. Vestel Emekleme döneminde , Destek olmazsak .. yok kalitesiz yok.. şöyle karalama kampanyaları ile BU ÇOÇUK okumaz..:) demeyelim. Türk İnsanı Türk mallarına sahip çıkmalı. Vestel ; Loewe, Toshıba,Jvc, Panasonic firmalarına üretim yapan bir firma …Tşk. VESTEL .. seninle gurur duyuyoruz..
tamam o zaman 15 yılı geçelim.
Birkaç yıl önce aldığım ürünler de sapasağlam ve hiç bozulmadı hayret
evdeki buz dolabı lcd tv monitör çamaşır makinası fırın vestel hepside taş gibi garanti muhabbeti çok güzel direk değişim oluyor lcd tv gerçekten kaliteli lg nin dış görünüşünden daha güzel bence benim şuan kullandığım lcd tvim üstelikte müşteri ilişkileri çok iyi çünkü babamın yakın arkadaşı bayi örneğin geçen sene üniversteyi kazandığımda yeni evime çamaşır makinası almak gerekiyordu sinoptaki evimize yeni aldık vestelden eskisini ücretsiz eskişehire götürdüler o yüzden çok içim ısındı vestele her ürünündende memnunuz .
vestel henüz panel üretmedi ama bu konuda yatırım yapıyor. sanırım 1 yıl içerisinde panel üretmeye başlayacak.
BEKO bir dünya markası.
Alırken doğru düzgün araştırma yapmamışsınız. Sadece örnek olarak vereyim 1.5 sene önce Asus N61Ja, sizinkiyle benzer özelliklerde ama kat ve kat daha güçlü hd5730 ekran kartıyla 1200-1400TL’ye alınabiliyordu. O zamanlar 2000TL’ye Core i7, 4 çekirdekli işlemciye sahip modellerden birisini de alabilirdiniz.
Arkadaşlar Merhaba ,
Yukarıdaki yorumları okudukça birçok konu ile ilgili öncelikle yorum yazan arkadaşların bilgilenmesi gerektiği düşüncesine vardım. Açıkçası tüm yorumlar için değil ama birçok yorumda şu konuyu gördüm. Vestel hakkında hiçbir şey bilmeyen ve doğrulara inanmak istemeyen bir grup insan burada sanki gerçekmiş gibi atıp tutmuş.
Neyse gerçekler aşağıda.
Arkadaşlar Merhaba ,
Yukarıdaki yorumları okudukça birçok konu ile ilgili öncelikle yorum yazan arkadaşların bilgilenmesi gerektiği düşüncesine vardım. Açıkçası tüm yorumlar için değil ama birçok yorumda şu konuyu gördüm. Vestel hakkında hiçbir şey bilmeyen ve doğrulara inanmak istemeyen bir grup insan burada sanki gerçekmiş gibi atıp tutmuş.
Neyse gerçekler aşağıda.
———- Post added at 23:28 ———- Previous post was at 23:25 ———-
dışardan teknolojiyi copy-past yapmamalı kendisi AR-GE sini geliştirip birşeyler yapmalı…(Harun Aslan)
Vestelin copy/paste yapmıası söz konusu bile değil. Çok ciddi bir ARGE’si var ve bu ARGE sizlerin çok beğendiğiniz o japon markaları teknik anlamda support ediyor. Bütün Dizaynlar sıfırıdan Vestel aittir. İçerideki Argeyi ve ne kadar çok teknik insanın çalıştığını görseydiniz gerçekten böyle bir cümle yazdığınıza utanırdınız.
Arkadaşlar Merhaba ,
Yukarıdaki yorumları okudukça birçok konu ile ilgili öncelikle yorum yazan arkadaşların bilgilenmesi gerektiği düşüncesine vardım. Açıkçası tüm yorumlar için değil ama birçok yorumda şu konuyu gördüm. Vestel hakkında hiçbir şey bilmeyen ve doğrulara inanmak istemeyen bir grup insan burada sanki gerçekmiş gibi atıp tutmuş.
Neyse gerçekler aşağıda.
———- Post added at 23:28 ———- Previous post was at 23:25 ———-
dışardan teknolojiyi copy-past yapmamalı kendisi AR-GE sini geliştirip birşeyler yapmalı…(Harun Aslan)
Vestelin copy/paste yapmıası söz konusu bile değil. Çok ciddi bir ARGE’si var ve bu ARGE sizlerin çok beğendiğiniz o japon markaları teknik anlamda support ediyor. Bütün Dizaynlar sıfırıdan Vestel aittir. İçerideki Argeyi ve ne kadar çok teknik insanın çalıştığını görseydiniz gerçekten böyle bir cümle yazdığınıza utanırdınız.
———- Post added at 23:32 ———- Previous post was at 23:28 ———-
1.300.000 TV sizin çok beğendiğiniz japonların birçoğuna gidiyor ve onlarda size satıyor.
Arkadaşlar Merhaba ,
Yukarıdaki yorumları okudukça birçok konu ile ilgili öncelikle yorum yazan arkadaşların bilgilenmesi gerektiği düşüncesine vardım. Açıkçası tüm yorumlar için değil ama birçok yorumda şu konuyu gördüm. Vestel hakkında hiçbir şey bilmeyen ve doğrulara inanmak istemeyen bir grup insan burada sanki gerçekmiş gibi atıp tutmuş.
Neyse gerçekler aşağıda.
———- Post added at 23:28 ———- Previous post was at 23:25 ———-
dışardan teknolojiyi copy-past yapmamalı kendisi AR-GE sini geliştirip birşeyler yapmalı…(Harun Aslan)
Vestelin copy/paste yapmıası söz konusu bile değil. Çok ciddi bir ARGE’si var ve bu ARGE sizlerin çok beğendiğiniz o japon markaları teknik anlamda support ediyor. Bütün Dizaynlar sıfırıdan Vestel aittir. İçerideki Argeyi ve ne kadar çok teknik insanın çalıştığını görseydiniz gerçekten böyle bir cümle yazdığınıza utanırdınız.
———- Post added at 23:32 ———- Previous post was at 23:28 ———-
1.300.000 TV sizin çok beğendiğiniz japonların birçoğuna gidiyor ve onlarda size satıyor.
———- Post added at 23:38 ———- Previous post was at 23:32 ———-
Vestel TV lerinde 2. Kalite hammadde kullanmıyor.
Arkadaşlar Merhaba ,
Yukarıdaki yorumları okudukça birçok konu ile ilgili öncelikle yorum yazan arkadaşların bilgilenmesi gerektiği düşüncesine vardım. Açıkçası tüm yorumlar için değil ama birçok yorumda şu konuyu gördüm. Vestel hakkında hiçbir şey bilmeyen ve doğrulara inanmak istemeyen bir grup insan burada sanki gerçekmiş gibi atıp tutmuş.
Neyse gerçekler aşağıda.
———- Post added at 23:28 ———- Previous post was at 23:25 ———-
dışardan teknolojiyi copy-past yapmamalı kendisi AR-GE sini geliştirip birşeyler yapmalı…(Harun Aslan)
Vestelin copy/paste yapmıası söz konusu bile değil. Çok ciddi bir ARGE’si var ve bu ARGE sizlerin çok beğendiğiniz o japon markaları teknik anlamda support ediyor. Bütün Dizaynlar sıfırıdan Vestel aittir. İçerideki Argeyi ve ne kadar çok teknik insanın çalıştığını görseydiniz gerçekten böyle bir cümle yazdığınıza utanırdınız.
———- Post added at 23:32 ———- Previous post was at 23:28 ———-
1.300.000 TV sizin çok beğendiğiniz japonların birçoğuna gidiyor ve onlarda size satıyor.
———- Post added at 23:38 ———- Previous post was at 23:32 ———-
Vestel TV lerinde 2. Kalite hammadde kullanmıyor.
———- Post added at 23:52 ———- Previous post was at 23:38 ———-
Vestelin için kalite önemli olmasa sizce , japon devleri ve Alman devleri ile çalışabilir mi? Bu konuda yanlış düşünüyorsunuz. Vestelin kalitesiz üretim gibi bir zihniyeti yok , aksine kaliteye çok önem veren ve bu konu ile ilgili sürekli çalışma yapan bir firmadır.
Arkadaşlar Merhaba ,
Yukarıdaki yorumları okudukça birçok konu ile ilgili öncelikle yorum yazan arkadaşların bilgilenmesi gerektiği düşüncesine vardım. Açıkçası tüm yorumlar için değil ama birçok yorumda şu konuyu gördüm. Vestel hakkında hiçbir şey bilmeyen ve doğrulara inanmak istemeyen bir grup insan burada sanki gerçekmiş gibi atıp tutmuş.
Neyse gerçekler aşağıda.
———- Post added at 23:28 ———- Previous post was at 23:25 ———-
dışardan teknolojiyi copy-past yapmamalı kendisi AR-GE sini geliştirip birşeyler yapmalı…(Harun Aslan)
Vestelin copy/paste yapmıası söz konusu bile değil. Çok ciddi bir ARGE’si var ve bu ARGE sizlerin çok beğendiğiniz o japon markaları teknik anlamda support ediyor. Bütün Dizaynlar sıfırıdan Vestel aittir. İçerideki Argeyi ve ne kadar çok teknik insanın çalıştığını görseydiniz gerçekten böyle bir cümle yazdığınıza utanırdınız.
———- Post added at 23:32 ———- Previous post was at 23:28 ———-
1.300.000 TV sizin çok beğendiğiniz japonların birçoğuna gidiyor ve onlarda size satıyor.
———- Post added at 23:38 ———- Previous post was at 23:32 ———-
Vestel TV lerinde 2. Kalite hammadde kullanmıyor.
———- Post added at 23:52 ———- Previous post was at 23:38 ———-
Vestelin için kalite önemli olmasa sizce , japon devleri ve Alman devleri ile çalışabilir mi? Bu konuda yanlış düşünüyorsunuz. Vestelin kalitesiz üretim gibi bir zihniyeti yok , aksine kaliteye çok önem veren ve bu konu ile ilgili sürekli çalışma yapan bir firmadır.
———- Post added 07-09-2011 at 00:08 ———- Previous post was 06-09-2011 at 23:52 ———-
Açıkçası yorumların arasında en açıklısı da buydu. Merak ediyorumda insan buraya böyle birşey yazmadan önce hiç mi google da bir aratma yapmaz.
Vestel 2006 yılından beri LCD panel üretiyor. Avrupanın en büyüğümüdür bilmiyorum ama bu üretim kapalı alanı 50.000 m2 olan bir tesiste yapılıyor ki 50.000 hiçde küçümsenecek bir rakam değil ve ürettiği paneller yukarıdaki yorumlarda ismi iyi olarak anılan firmalara satılıyor.
Vestel ile kalite kelimesini yanyana koyamıyorum nedense
siz bu açıklamaları firmanın bir yetkilisi olarak mı yoksa başka bir vasıfla mı yaptınız bilmiyorum ama iyi ettiniz. insan bilmediğinin cahilidir derler. ne ki aleyhinizde yazılmış olan yorumlar için kızma hakkınız yok. yapılan yanlış yorumların tek mes’ulu sizlersiniz.
alıntı yaptığınız yorumumdaki son cümlenin farkında mısınız bilmem ama asgarisinden halkla ilişkiler konusunda çok zayıf ve hatta son derece gayri ciddi olduğunuzu bilmenizi isterim. bu hükme varışım şundandır: eğer kendi ülkenizin insanı bile yaptıklarınız konusunda habersizse ve sizi, yaptıklarınızı, kalite konusundaki durumunuzu bilmiyorsa yurt dışındaki insan size niye inansın, sizi niye tutsun, size niye değer versin?
bakın ne güzel, siz burada -yetersiz ve çok eksik bile olsa- yaptığınız açıklamalar ben de dahi bu kadar müspet bir değişim meydana getirebiliyor! siz buradan halkla ilişkilerin ne denli önemli ve çok gerekli olduğunu umarım anlıyorsunuzdur.
işte sizin kaliteye vermeniz gereken önemin gereği kadar bunun bilinmesi amacına yönelik sağlamanız gereken enformasyonun da aynı önemi haiz bir gayret olması gerektiğini bilmelisiniz.
teşekkür ederim açıklamalarınız için.
Nasıl üretmiyor niye atmasyon yazıyorsunuz? İşte Vestel lcd panel fabrikası ve ürettiği ürünler kanıt:
http://www.melihbayramdede.com/veste…ne-dersin.html
Bunların hepsi strateji, bizim ülkemizde BEKO’da 2. sınıf ürünmüş gibi geri planda tutulur, aynı banttan çıkan üstüne arçelik damgası basılan ürünler tercih edilir ama daha kaliteli değillerdir… Vestel’in de stratejisi kendi markasını ön plana çıkarmak yönünde değil, bu sebeple farkında değilsiniz. Yoksa Vestel’in ürünlerinin kalitesiz olduğu yok, kullanarak test edebilirsiniz…
Evde bir tane vestel televizyon var tam 15 senedir durmadan çalışıyor zavallı..
BEKO, Vestel, Arçelik, Profilo kaliteli ürünlerdir aslında yerli malını kullanmasını bilirsen. Bizim eski televizyonumuz ilk çıkan Vestel tvlerdendi 20 sene yakın kullandık.
ben googledan bakmıyom kendim calısıyom kendim takıyom panelleri oturudugun yerden yorum yapmak kolay
Nihai kullanıcı diyelim biz ona;) Şuana kadar kullandığım ve çevremde vestel kullananlardan edindiğim izlenim bu yönde.Kaliteden kasıt dayanıklı tüketim malları,
bir tek tüplü vestel tv vardı 15 sene gitti.Başka hatırladığım yok
aynen, benim de öyle… 12 yıl evvel aldığım 84 ekran tüplü vestel televizyonumun bu süre zarfında bir kez olsun kapağı açılmadı. muhtemelen 3-5 yıl zarfında da hiç açılmayacak gibi duruyor. taş gibi sağlam.
şimdi bu durumda ortaya bişey çıkıyor: vestel kullanan kim varsa müşteki olan hiç kimse yok. yani herkes sağlamlığından, bunca uzun yıllardır tık demeden çalıştığından bahsediyor. zaten kalite dediğiniz şey bu değil midir?
iyi de peki niye bu insanlar kalite adını vestel’in yanına bile yaklaştırmıyor?
sebep ne?
galiba burada yatan garabet, vestel’in halkla ilişkilerdeki zaafı, reklam ve markalaşma adına sergilediği gayri ciddi duruş olsa gerek…
daha fazla video olsa süper olur
Kardeş resmen artniyetlisin kraker…
yapmamalı dedim…. yapıyor demedim….
AR-GE sinin olduğunu biliyorum.
Vatandaşın güveninin nasıl artacağını yazdım sadece beyfendi…
Bir tv üretirken dış dizaynı kendisine ait olabilir.
Mesela bir LCD üretirken herkes MHz 100 se sende 100 ile çıkarıyorsan copy/past tir.
Fakat LCD tüm dünyada MHz 100 ken sen bunu 200. 300 vs üzerine çıkarıp üretiyorsan bu geliştirmedir. AR GE dir.
yoksa yalandır….
Vestel borsaya açıldığından beri devamlı düşen bir hisse. Kendisi kazandığı halde yatırımcısına zarar etttiriyorsa bu nasıl dürüstlük?
Vatandaşın büyük çoğunluğun güveni yok. Arçeliğe, Beko ya var Vestel e yok.
Sonra heron benzeri İHA ürettiğini söyledim…
Bunu takdir ettiğimi söyledim.
Sadece neden gümbürtüye gittiğini, ortada olmadığına merak ettim.
….
vestel yurt dışına kaliteli yurt içine 2. kalıte urun surdugu sürece bişey olmaz anca copy yapar firma başkası bulsun ben onlardan alır turkıyeye kotusunu yurt dışına iyisini satarım mantıgında bir yere varamaz eşim vestelde 3 yıl çalıştı biz yurk dısına iyisini yurt ıcıne kotusunu satarız derdı hep
cracker ilk mesajıymış yukardaki.
yazımı anlamadan cevap vermiş…
Önce anla sonra yaz kardeş.. yazanları cahil cühela diya saydırmışsın..
Anlamak cevabın yarısı..
cracker ilk mesajıymış yukardaki.
yazımı anlamadan cevap vermiş…
Önce anla sonra yaz kardeş.. yazanları cahil cühela diya saydırmışsın..
Anlamak cevabın yarısı..
———- Post added at 16:18 ———- Previous post was at 16:14 ———-
Arçelik, Beko Aygaz veya diğer benzer firmalar…
Borsaya girdiklerinde fiyatları ne şimdiki fiyatları ne?
En az 1000 kat yükseldi diyebilirim. yatırımcısının yüzünü güldürdü.
Peki vestel bırak yükselmeyi borsaya girdiği tarihten beri 247 kat düştü…
Ne demeli şimdi bu Zorlu lara…
faprıkası nerde
Vestel All In One PC var 533 MHz lik yeni bir hardik alaçağım
750 MHz taşınabilir harddiski açabilir mi
cok dogru vestelmi uzak durun sakın…….almayınnnnnnn buzdolabı aldım geldiği gün bozuk cıktı yani kapak vakum görevi yapmıyordu servise de müşteri hizmetlerinide aramama ramendeiştirilmedi kutusundan bozuk cıkan bir beyaz eşya değiştirilmedi üst kapak 9kere aramama ramen zorda olsa deiştirildi ama yine aynı bu modeller böyle oluyormuş servisin söylediğini söylüyorum siz hiçvakum görevi yapmayan derin dondurucu gördünüzmü vallahi ben görmedim
vestel türkiyede vestel dünyadaki rakiplerin aşağı kalır ama çok iyi tv monitor üretiyor yıllardır