Oyunun geliştiriricisi olan EA Mythic yaptığı açıklamada Warhammer Online’ın, biraz fazla geniş bir zaman aralığı vererek, 2008 yılının ilk yarısında çıkacağını söyledi. Aslında Warhammer Online: Age of Reckoning, 2007 yılının şu an içinde bulunduğumuz son çeyreğinde, yeni yıla doğru raflarda yerini alacaktı. Bunda en büyük sebeplerden biri, anladığımız kadarıyla oyun sisteminin daha iyi bir dengeye oturtulma çabası. Gerçi şu sıralar en yeni oyun motorlarından biris olan Unreal Engine 3 ile çalışan Fury ile adam adama (PvP) kapışmanın zevkini yaşayan oyuncuların önemli bir kısmı Warhammer Online’ı gözden çıkarmış bile olabilir.

Age of Reckoning‘de oturtulmaya çalışılan sistem, her ne kadar yüzde yüz kendine özgü olmasa da, PvP (oyuncuya karşı oyuncu) ve PvE (oyun içi yaratıklara karşı oyuncu) sisteminden çok ağırlıklı olarak RvR (realm versus realm, bölgeye karşı bölge) konusuna yönelecek. Bu da tahminimizce oldukça yüklü miktarda kişinin olacağı gerçek zamanlı ve gerçek insanlardan oluşan orduların kapışmasıyla sonuçlanacak. Bizce, iyi bir sistemi şimdiden planlamaya başlayın.

Bilgi için: EA Mythic
SDN – http.//shiftdelete.net