Windows Vista’nın Fiyatı


28 Ağustos 2006 Pazartesi 13:00
Windows Vista’nın Fiyatı

Microsoft‘un Kanada‘daki ofisinden alınan bilgiye göre, Windows Vista için
farklı fiyat seçenekleri sunulacak. Bu seçenekler arasındaki fark, Windows
XP Home Edition
ile Windows XP Pro arasındaki farka benziyor olacak. Basit
bir örnekle Windows XP Professional sahipleri en gelişmiş özelliklere sahip
olan Windows Vista için 269 Dolar vererek versiyon yükseltebilecekler. Satın
almak isterlerse 449 Dolar ödemek zorundalar.


Fiyat tarifesi

Diğer seçenekler
Windows Vista Home Premium sahibi olmak isteyen Windows XP Media Center Edition
sahipleri, 179 Dolar ödeyerek versiyon yükseltebilecekler ya da 269 Dolar ödeyerek
işletim sistemini satın alabilecekler.

Windows VIsta Home Basic için versiyon yükseltme (upgrade) fiyatı 116 Dolar,
satın alma fiyatı ise 233 Dolar olacak.

SDN




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

95 yorum - “Windows Vista’nın Fiyatı”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    microsortun nasıl zengin oldugu gayet net

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Beyza hoca çıkıp der ondan sonra kul hakkı diye ben vista ultimate fiyatına
    GIGBAYTE 945 plm s2 anakart
    1 gb dd2 ram
    intel core duo 2.20 ghz işlemci
    İnvida g-force 7300 gs/7200 se ekran kartı
    250 gb harddisk klavye mause yazıcı aldım ve kullanıyorum tek kelimeyle yuhhhh

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    fiyatlar böyle giderse korsana devamm

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    abi bune yha böle fiyatmı olurmuş… sonra da korsana hayır falan yapıyolar…. taş çatlasın 50 felen yani daha fazla oluru yoq bu işin…

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    çok pahalı be

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    biz parayı sokaktan mı buluyoruz!!! bilgisayarı zar zor topladık :)))

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaşalr vistayı indirin internetten sonrada crack ını bulun ve kırın hepsi bu kadar
    ama harika bir işletim sistemi bedava kullanmakda cok güzel beya

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    yaw valla bunlar bize resmen hadi korsana dior ne yapalım

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    çok pahalı

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu ne yaa bilgisayarmı topluyoz? yoksa! yazılım programımı alıyoz? anlamadım valla! yurt dışında aynı yazılım 5ytl leyken burada nine 400 $

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    bu bill yaşalanınca kafası bvunamış herhalde.

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    bu bill gateste katıksız hortumcu ya en iyi korsana go gerçeğe stop

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaşlar bunlara aldanmayın bende korsan var ama orjinalı gibisi yoktur hiçbir güncelleme yapamıyorsunuz ve devamlı hata veriyorr vistanın görsel özelliginden başka bişeyi yokk

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Yorumların hepsını okudum arkadaslar gercekten cok cok pahalı, biz yine korsan amcalara takılalım bosverın. Ama sunu da belırteyım kı su zamana kadar xp kullanıyordum ve ıkı gun x64 editiona gectım fakat gercekten ne uyumlu program var ne de oyun. Yanı bu konu da gercekten de cok sıkıntı cektım gorundugu gıbı degıl. İki tema ıle olmuyor bıll amca..

    Bence Vistanın gercekten kullanılabılır olması ıcın 2008 Ocak ayını beklememız lazım.

    Ucmus bill’e Türkiye korsancılarından saygılar 😀

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Vista süper bence

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Yazılım hata verince napmamız gerekiyor birinizde bana onu söyler mi acaba?

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Olay linuxtur. Windows hikaye

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaş bu ne yav adamlar coşmuş bill abi bizi iyice s…. cek vallahi ben şahsen xp yi seviyorum ama vistayıda denemek lağzım korsan amca bana bi vista verirmisin sagol amca al parası 5 lira iyi günler

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Bilo amca şu vistayı da beleş yap ta belki cennete gitmene bi vesile olur..

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaşlar pahalı ama şöyçe böyle yazılarını bırakın. Adam yapmış ister satın al ister alma. Ama pahalı buluyorsan yok linux imiş mac imi hikaye. Kabul edin windows bir numara.

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Bence ne emeğe saygı nede beslenenlere
    eğerki beknenen insanlara gidio olsa bill amca dünyanın en zengini olmazdı
    bırakın bill amcaya para yedirmeyi
    mecbur bırakanlar utansın
    korsan iyi bişey değil ama
    mecburiyette öle
    çok para verilmez bence
    biz ki az çorba çok ekmek dien bir milletiz
    yani yorum sizin

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu kopyaları bir bulsam bende kullanacam ama bulamıyorum.

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Hayat ne güzel

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Ya kardeşim ne bu ya 400 dolardan bahsediyo yoksa yanında bilgisayar da mı veriyolar 🙂

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu ne ya işletim sistemimi alıyoz yoksa bilgisayar mı biraz insaf yaşasın korsan…

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Bahu ben merak ediyorum. Bu Vista’yı alacak olan var mı? Helikopter mi satıyonuz kardeşim? Siz böyle adam kazıklayın, OS’nizde hiçbi *ok olmasın, sonra da LINUX’a laf edin. Ooooldu!!!!!
    Hade Bill amca, ense traşını görelim. HERKESE DUYURU :Linux SuSE alın kullanın. Hem beleş hem Vista’yı 2’ye bölüp 8’le çarpar.

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Duyumlarıma göre Vista hiç bir korsan yazılım kabul etmiyormuş ha. Yani korsan program yüklenmiyormuş. Eğer öyleyse vay halimize.

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Bir işletim sistemi bu kadar pahalı olur mu ya! Hayret bir şey. Sonra da korsana hayır derler. Emek yemeyin derler. Sen o fiyatla emeği sömürüyor musun Bill amva! Anladığım kadarıyla Vista süper ama fiyat fazla değil mi? ŞEBOİST_KİMYA

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Yeni aldığım duyumlara göre Microsoft korsan yazılımları kapatıyormuş. Belli zaman aralıklarında verdiği masaüstü mesajlarından sonra 15 gün içerisinde tamamen kapatacakmış. Bu da vistanın yüzünden tabii ki. Korsan ölüyor mu acaba…

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    Buna vereceğimiz para ile monitörsüz pc alırız daha iyi valla. 1 süre daha xp ile idare ederiz.
    microsoft’un yaptığı en kötü şey xp en fazla Directx9 ile çalışacak. Xp’de Directx10 hayal edenler şimdiden hayallerini çöpe atsın!
    VE ayrıca vistanın ilk güvenlik açığı ortaya cıktı!
    isteyen ***** den baksın!

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    Astala Vista derim

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    Ya arkadaşlar xp nin korsanına ses çıkarmadılar millet xp kullansın diye ama vista ya ses çıkarırlar mı? ben sordum korsanı kadıköy de 12 ytl cik

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    hackerlar artık xp virüsleri ile uğraşmazlar xp ye devam vistadaki güvenlik açıklarını düşüniyorum bile

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    Adından belli degil mi…
    VISTA.. Bu bedel de Visita parası…
    ama gumburtuye gıden yıne pencere arkasından dort gozle bekleyen VISITAcılar…
    Selamlar

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    korsa na devam!! bi boş cd lik xp neyimize yetmiyo..

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaşlar biraz önce linux’ a baktım çok süper özellikleri varmış yaa bence bu microsoftdan çok daha iyi ve hesaplı gözüküyor. Ben daha yeni gördüm linux’u çok beğendim…

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    yaa ben o parayı ona verinceye kadar aynı fiyata içinde vistada yuklu pc veriyorlar artık kampanya yapmışlar onu alırım daha iyi. Bizi zorla korsana itiyorlar ama bence bu bizim ayıbımız değil kendi ayıpları. Çinde bile çoktan crack leri çıkmış tanesi 1$ dan satışa çıkarmışlar bu dünya genelinde aynı olacak herkez korsan kullanacak. BİLL amca bizide yaktın kendinide yaaww :)))

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    Böyle fiyatmı olur yaa yuh yani sonrada karşımıza geçip korsana hayır derler önce fiyatları adam akıllı yapsınlar sonra konuşsunlar. Bence program güzel ama ne yazik ki gene korsan alıp yukleyecez yapacak birşey yok zaten 3 – 5 güne çıkar. Otursun kendi dertlerine yansınlar çünkü herkez korsana yönelecek…

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    özelliği ne bu kadar ?! tmm hadi özellikeri ii olsun da bence bu kadar para emez ne olursa olsun

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaşlar yorumlarınızı tek tek okudum hakikaten fiyatlarda çok abartı var madem bunu bizim istifademize sunuyorlar birazda toplumun sosyo ekonomik durumlarını göz önünde bulundurarak fiyatları makul bir seviyeye çekebilirler bende xp kullanıcısıyım bir sorunun ve kaşıntım yok ama fiyatlar uygun olsa neden vista olmasın diyorum insan olarak herşeyin en iyisine layık olduğumuza inanıyor ve doğal olarak bu ürünü piyasaya arz eden arkadaşlarımızdan daha duyarlı olmalarını insanımızın gelir seviyesini göz önünde bulundurmalarını önemli rica ediyorum TALİH…

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    Pahallı microsoft u fiyat politikasını gözden geçirmesini umuyorum.

  42. Ziyaretçi dedi ki:

    Bence bu vista yı almak anca ap*alların işi windows xp nin suyumu çıktı

  43. Ziyaretçi dedi ki:

    Açık beklemeyin dün çıktı siz görün ondan sonra xp yemi devam bunamı görücezz

  44. Ziyaretçi dedi ki:

    Benim vista uyumlu 512 mb ramlik orjinal XP media center var. Vista home premium çalışır mı??

  45. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaşlar bu ne yaa ben kadıköyde bekliyo olcam alırım ordan 3 ytl ye yüğklerim viztayı. Arayüz güzel ama kardeşim o fiyat ne yaaa ne arabası satıyonuz 🙂

" Windows Vista’nın Fiyatı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Windows Vista’nın Fiyatı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Windows Vista’nın Fiyatı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Huawei Watch GT 2 Pro inceleme! Huawei Watch GT 2 Pro inceleme!
  2. 2 Merak edilen telefon Vivo X50 Lite inceleme! Merak edilen telefon Vivo X50 Lite inceleme!
  3. 3 Dyson V11 kablosuz süpürge incelemesi! Dyson V11 kablosuz süpürge incelemesi!
  4. 4 En iyi Chrome eklentilerini sıraladık! En iyi Chrome eklentilerini sıraladık!
  5. 5 Gençlerle füze gönderdik! Gençlerle füze gönderdik!
  6. 6 Twitter'da dolandırıcı reklamlarına tıkladık! Twitter'da dolandırıcı reklamlarına tıkladık!
  7. 7 3.700 TL ile telefon, kulaklık ve akıllı saat aldık! 3.700 TL ile telefon, kulaklık ve akıllı saat aldık!
  8. 8 Yazılımcılara sorulan zor sorular Yazılımcılara sorulan zor sorular
  9. 9 Uygun fiyatlı Game Garaj Shark 5A inceleme! Uygun fiyatlı Game Garaj Shark 5A inceleme!
  10. 10 Uygun fiyatlı Logitech G102 Lightsync inceleme! Uygun fiyatlı Logitech G102 Lightsync inceleme!