Okunma

Xiaomi fırtınası hız kesmiyor!


23 Ağustos 2018 Perşembe 08:00
Xiaomi fırtınası hız kesmiyor!

Xiaomi 2018 ilk çeyrek için 2.1 milyar dolarlık kar açıklamıştı. Yapılan yeni açıklamada ise Nisan ve Haziran aylarını kapsayan Xiaomi ikinci çeyrek sonuçları 4.5 milyar dolar gelire işaret ediyor.

Xiaomi ikinci çeyrek süresince 32 milyon akıllı telefon sattı!

Xiaomi ikinci çeyrek performansı ile yine göz dolduruyor. Şirket, 3 aylık süre zarfında toplam 32 milyon akıllı telefon sevkiyatı gerçekleştirdiklerinin altını çiziyor. Zaten şirketin gelirlerinin üçte ikilik kısmı da tahmin edeceğiniz üzere akıllı telefon kategorisinden gelmiş durumda. Diğer akıllı ürün kategorisi ise akıllı TV, spor bantları ve diğer ev ürünlerini kapsıyor.

Xiaomi ikinci çeyrek

2018 ikinci çeyrek net karı ise 2.1 milyar dolar olarak karşımıza çıkıyor. Öte yandan, Hong Kong borsasındaki halka arz sırasında yaşanan bir işletme zararı da söz konusu. Küresel pazarlarda ise şirketin mucizeler ortaya koyduğu ifade ediliyor. Şirket gelirlerinin yüzde 36’lık kısmı bu pazarlardan elde edilmiş. Dünya çapındaki büyüme ise yıllık bazda yüzde 151. Bu büyümede Hindistan’ın etkili olduğu, Endonezya ve Avrupa ülkelerinde de ilerleme sağlandığı vurgulanıyor.

Şirketin 300 dolar fiyatla amiral gemisi özellikleri sunduğu Pocophone F1 akıllı telefon modelinin de gelirlere büyük katkı sağlayacağı tahmin ediliyor. Cihaz şu anda piyasadaki Qualcomm Snapdragon 845 mobil platformlu en uygun cihaz konumunda bulunuyor. Yani gerçek bir amiral gemisi katili.

Xiaomi Türkiye de düzenlediği basın toplantısıyla resmi olarak ülkemizde hizmet vermeye başladı. Şirket, 150 farklı üründen oluşan kataloğu ile ülkemizde operasyonlarına başlıyor.




yazarİlker Şekercioğlu

Tam bir teknoloji bağımlısı olan İlker, bu bağımlılığını teknolojiyi yakından takip etmek isteyenlerle paylaşmaktan büyük keyif alıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

14 yorum - “Xiaomi fırtınası hız kesmiyor!”

  1. Anonim dedi ki:

    2  

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Xiaomi kullaniyorum gercekten helal olsun hakkediyorlar

    1. Anonim dedi ki:

      milli olalım beyler.

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Xiaomi kullaniyorum gercekten helal olsun

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Pocophone 500 dolar değil miydi?

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Silah topluyorlar, Birgun dunyanin onlara yaptigini onlarda Dunya ya yapacak. Cinli irk beyaz irki kafeslerde sergileyecek birgun 🙂
    Cin dunyanin gozunu korkutmaya devam ediyor.

    1. Anonim dedi ki:

      +1

    2. Anonim dedi ki:

      allah yardimcin olsun, acil sifalar diliyorum sana

  6. Anonim dedi ki:

    Xiaomi Türkiye ile alakalı kafa karışıklığı yaratan haberler var bununla alakalı bilginiz var mı?

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    samsung j7 premi huawei p10 lite Xiamoi s2 mi hangisini almaliyim oneriniz nedir

    1. Samsung alma dedi ki:

      Diğer ikisi olabilir

  8. Anonim dedi ki:

    Cin malı

  9. MrKonyar dedi ki:

    Valla büyüsünler daha iyi olsunlar ki apple ve samsung biraz fiyat kıssın. Samsung yine bi nebze daha iyi ama apple çöp tenekelerine tomarla para istiyor. İphone 8 dediğin telefon nedir 256 gb bile olsa 6.300 lira istiyorlar ne ekranı ekran, ne donanımı donanım 2 sene sonra ne hale gelecek kim bilir ama kalkıp 6.300 fiyat çekiyorlar 4bin etmeyecek telefona…

    1. Apple dosdu dedi ki:

      Apple alma sen git samsung 2 sene sonra hangisi ne hale gelicek görürsün iphone 5s hala güncelleme alıyo 2013 ten beri kasılma yok bişey canavar gibi 2013 te cıkan samsunglara bak yok oldular bile hatta daha ileri gel kuzenimde yeni samsung var dün bi elime aldım kasım kasım kasılıyo

" Xiaomi fırtınası hız kesmiyor! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Xiaomi fırtınası hız kesmiyor! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Xiaomi fırtınası hız kesmiyor! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "