Okunma

Xiaomi Mi 5 için günün fırsatı!


10 Nisan 2017 Pazartesi 13:45
Xiaomi Mi 5 için günün fırsatı!

Bir zamanlar fiyatı 1.099 TL‘ye kadar düşen ancak dolar kurunun ardından fiyatı tekrar 1300 – 1400 TL seviyelerine gelen Xiaomi Mi 5 için bugün için özel bir fırsat var.

Xiaomi Mi 5 özelliklerini hatırlayalım

5.15 inç boyutlu ekranda Full HD çözünürlük sunan Xiaomi Mi5, 16 noktalı arka aydınlatmaya sahip ekranı ile çok iyi bir görüntüleme deneyimi yaşatıyor. 

Gücünü Snapdragon 820‘den alan cihazın 32 ve 64 GB‘lık modeli 3 GB RAM, 128 GB‘lık modeli ise 4 GB RAM sunuyor. Cihazda bu işlemcinin yanı sıra Adreno 530 grafik birimi yer alıyor.

17-04/10/mi-5-indirim.jpg

Arka tarafında OIS destekli çift LED flaşla güçlendirilmiş 16 MP‘lik kamera ile karşımıza çıkan Xiaomi mi5, ön tarafta ise 4 MP‘lik bir ön kamera kullanıyor.

Mi 5 için günün fırsatı indirimi

Son zamanlarda zamlanan ve fiyatı 1400 TL seviyesine gelen Xiaomi Mi 5, şu anda Hepsiburada.comGünün Fırsatı‘ kampanyasıyla birlikte tekrar 1.199 TL fiyatla satın alınabiliyor.

Ürünü incelemek veya satın almak için aşağıdaki görsele tıklayabilirsiniz.

17-04/10/hepsiburada-gorseli.jpg

:: Xiaomi Mi 5 fiyatı hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

40 yorum - “Xiaomi Mi 5 için günün fırsatı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Sar değeri yüksek kanser olursunuz.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    4g de bütün operatorler kapsama için 800mhz bandını kullanıyor nasıl sorun yok denilmiş tabii ki çekmiyor alanların yorumlarına bakabilirsiniz 1800mhz bandını kullanan baz istasyonuyla çekiyor ama devamlı değil çoğu zaman çekmiyor bu özellik sizin için önemli değilse alın telefon iyi ama olmayan bir şeyi de belirtmek lazım yok öyle bir şey demek doğru değil şebeke uyumsuz

  3. SDN Okuru dedi ki:

    arkdaşlaar bu fırstçılara fırsat vermeyın mı6 çıkıcak ve eskı fıyatına dusene kadarda alınmamalı ben mı5s 32 4u 1280a almıştım

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel telefonda sar değerleri yüksek o düşündürüyor.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Çalışıyor kardeşim kullananlar çalışıyor diyor 4g de sadece Vodafone da sıkıntı var

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Ülkemizde telefonun özelliklerine göre fiyatlandırıyolar malesef 🙁

  7. SDN Okuru dedi ki:

    800 band desteği yok yani Vodafone da kırsal bölgelerde 4g zor çekiyor şebeke çekmemesi derken olay bu

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Adam pil bitiminden büküyor cihazı sen gofret diyorsun sonra saçmalama

  9. SDN Okuru dedi ki:

    3310al diyen arkadas sozum sana sende antenli tel al bi yerde lazim olur musait biyerine sokar sokar cikartirsin .

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Ulan 800e laf etmissiniz sizin yuzuzden suan 5000liraya s8 satiliyor okuz alirim o parayla lan sanki uzaya cikacaz. .s.s.s sebeke sorunuda var cihazin 800 fiyati iyidir hemde fazla bile o kasa olayinda gozumden dustu bend testinde gofret gibi parcalandi bu ozelliklere kasa yakismamisti

  11. SDN Okuru dedi ki:

    GSM bandı Türkiye'de sıkıntı çıkarıyor diye duydum, yani zaman zaman sinyal problemi yaşatıyormuş. Yoksa çok iyi telefon.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Avrupa'da iPhone 7 700 Euro asgari ücretin yarı fiyatı Türkiyede asgari ücret 1.400 lira iPhone 7 ise 4 bin lira maaşın 3.5 katı. Sahi ya Avrupa' bizi kıskanıyor adamlar 30 yaşındaki arabaları 20 bin üroya biniyor biz ise 3 5 yaşındaki arabaları 2-3 bine alıp biniyoruz:) Avrupa sizi kıskanıyor:))) resmen milletle t.şk geçiyorlar millette yiyor tabi.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten o fiyattı

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Radyo apk si kur sen de

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Bu fiyata pahalı diyen arkadaş, sen 3310 al

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Radyosu olmayan telefona 1 liradan fazla vereceksem sadece ios hatırına iphone se'ye veririm. Radyoyu orta ve giriş seviyesine koyup üst seviyeye koymama mallığını samsungtan öğrendiler heralde. Almıyorum kardeşim ben de.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    1050 almayani dövüyorlardı 2 ay önce.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    32 lik 1200 64 lük 1330 gider 64 lüğünü alırım zaten hb mi5 ler bir süre gelmeyince sadece kendisi sattığı için fiyatı 1949 yapmıştı bu fırsatçılara para vermeyelim

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Kasası 5 para etmez demeyin 1 sene önce yurtdışından aldım, dikkat etmediğim halde yamulma eğilme yok.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Alacak olana 4gb RAM olanı tavsiye ederim.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    800 lira mı?*??? 800 liraya snapdragon 820 bulunca haber verirsin biz de sıraya gireriz. bu fiyatlandırmayı nerenizle yapıyorsunuz merak ediyorum.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Kaç aydır o fiyatta cihaz nasıl günün fırsatı oluyorsa

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Yine pahali artik 800lira civari olmali zaten kasa desen bes para etmez (sadece kasasi yaramaz bunu disinda hayranim 🙂 ) mi6yi bekliyoruz

" Xiaomi Mi 5 için günün fırsatı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Xiaomi Mi 5 için günün fırsatı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Xiaomi Mi 5 için günün fırsatı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "