Okunma

Xperia Z6 Olmayacak!


24 Şubat 2016 Çarşamba 08:00
Xperia Z6 Olmayacak!

Xperia Z6, biz dâhil birçok kişi tarafından bekleniyor. Ancak Sony’nin sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamaya göre Xperia Z6 diye bir telefon olmayacak. Bunun yerine Sony, yeni X serisini sunacak.

Kullanıcılar tepki gösterdi

Sony’nin Almanya Facebook sayfasında kullanıcıların “Z6 yoksa ben de yokum” tarzındaki yorumlarına cevap veren Sony, X serisinin Z serisinin yerini alacak şekilde getirildiğini ve kullanıcılara yeni bir konsept ve yeni bir deneyim yaşatmak istediklerini söyledi.

Geçtiğimiz günlerde gerçekleşen MWC 2016 etkinliğinde Sony, yeni X serisi telefonlarını tanıtmıştı.

X serisiyle kullanıcılarının ihtiyaçlarını daha iyi karşılayabileceğini düşünen Japon firma, görünüşe göre Xperia X Performance modelini amiral gemisi niteliğinde piyasaya sürecek.

Sony’nin etkinlikte tanıttığı diğer telefonlar ise Xperia X ve XA olmuştu.

:: Sony’nin konsept değişikliğini beğendiniz mi?

 




yazarMehmet Arslan

Bilgisayar oyunlarına ayrı bir merakı olan Melik, teknoloji hakkında yazılar yazmayı çok seviyor. Melik’in yeni durağı ise ShiftDelete.net.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

72 yorum - “Xperia Z6 Olmayacak!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    TELEFONLAR İKYE AYRILIR SONY Z5 VE DİĞERLERİ KULLANIN FARKI ANLAYACAKSINIZ

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Sony xperia x serisi zaten vardi yeni değil serinin devamı. Z6 çıkacak arkadaşlar

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bütün markalar her serinin 10 la bitenine kadar yürütürken sony nğn z serisini 5 de bitirmesi anlamsız x serisini ön ppana çıkarmak için böyle bir yol izlenmiş olabilir aka z6 geleceğini tahmin ediyorum bende

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Peki x serilerinin Türkiye fiyatları ne kadar olacak ne zaman piyasaya çıkacaklar

  5. SDN Okuru dedi ki:

    IFA 2016 Z6 ailesinin tanitimi.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    x mi olur z mi olur bilmem ama z5 premium devamı bir telefon illaki gelececktir o alan boş kalmaz.. ama yakın gözükmüyor… o yüzden ben z5 premium almayı düşünüyorum… bekleyemicem…

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Bence sony nin yapacağı en iyi iş X5 premium a bi 820 taksın sürsün piyasaya. 4K ekran snpdrgn 820 işlemci ile tadından yenmez olur

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia official hesapları ve blogda resmi bir açıklama yok.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Ay karalar bagladim simdi z6 olmayacak diye. Cok da gereksiz biseydi zaten. Sony tasarimlari kusturcaj artik. Ayni ayni surekli ayni olmasin z6 filan z z1 z2 z3 z4 z5den farki ne olacak ki olsaydi bile

  10. SDN Okuru dedi ki:

    beğenen alır, beğenmeyen almaz arkadaşım. Bu MWC de Z6'yı tanıtsa millet her 6 ayda bir telefon tanıtıyorsun diyecekti, tanıtmadı ve niye tanıtmadın oldu. Başka seriye geçiyoruz dediler bu defa da Z6 kıymetli oldu. Ne tutarsız tipler var ya, cidden şaşırıyorum

  11. SDN Okuru dedi ki:

    YokYa Sony z serisinden vazgecmez

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Sony mwc sini boş geçmemek için böyle bişey yaptı sanırım. Ayrıca şimdi xperia z6 yı tanıtsalardı millet 3 ayda bir flag back mi olur diyiceklerdi böyle yapıp geri kalmayalım demiş olabilirler. Z6 muhakkak çıkacaktır. Sony nin kendi bacağına sunacağını hiç sanmıyorum.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    SD 810 dan dolayi z5 compact almaktan vazgeçtim z6 compact i bekliyorum

  14. SDN Okuru dedi ki:

    As paraya haberler ***** z serisi Sony akıllı telefonlarını ayakta tutuyor. Hemde böyle bir yakamisken z den x seri adına geçmek hiç akıllıca bir karar olmaz. X Serisi orta-üst sınıf için çıkarılan bir model .Muhtemelen C veya M serisinin yerini alacak.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Nasıl yahu,bir çok özellik kırpılmış.Ayrıyeten büyük ekran ***** ekranda yok compact ***** ne beeeeee

" Xperia Z6 Olmayacak! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Xperia Z6 Olmayacak! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Xperia Z6 Olmayacak! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "