Okunma

Yahoo’dan Ceplere Reklam


12 Şubat 2007 Pazartesi 14:00
Yahoo’dan Ceplere Reklam

Yahoo, internet üzerindeki Google‘ın reklam imparatorluğu altında yok olmamak
için yeni reklam alanlarına yöneliyor. Bunlardan biri de mobil cihazlar ve bu
cihazlar içerisinde en büyük yere sahip olan cep telefonları. Yahoo‘nun hazırlayacağı
banner’lar Arjantin, Avusturalya, Brezilya, Kanada, Fransa, Almanya, Hindistan,
Endonezya, İtalya, Malezya, Meksika, Filipinler, Singapur, İspanya, Tayvan,
Tayland, ABD, İngiltereve, Vietnam olmak üzere 19 ülkede yayınlanacak.

Reklam veren firmalar
Yahoo aracılığı ile mobil cihazlara reklam veren firmalar arasında Hilton’s
Embassy Suites
, Infiniti, Intel, Nissan, Pepsi, Procter & Gamble Asia Pacific
ve Singapore Airlines yer alıyor.

Cebinizde reklam görmek ister misiniz?
Okurlarımız ne düşünüyor bilemiyoruz (Bir süre sonra aşağıdaki yorumlardan öğreneceğiz ama :p) fakat biz, zaten küçük bir ekrana sahip olan mobil cihazlarda bu tür reklamlar yüzünden ulaşmak istediğimiz içeriğin uzağında kalacağımızı düşünüyoruz.

Hele hele, ülkemizde olduğu gibi veri transferi üzerinden ücret alınan yerlerde ise bu reklamların daha kabarık fatura olacağı muhakkak.

Cepteki reklamlara barikat
Şu anda, tarayıcılardaki reklamları engellemek için bile yüzlerce yazılım bulunuyor. Cep telefonları için de yakın zamanda çok sayıda reklam engelleyici yazılımın çıkması, sürpriz olmaz herhalde.

Bilgi için: Yahoo Mobile
Yazar: Hakkı Alkan
SDN
http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

8 yorum - “Yahoo’dan Ceplere Reklam”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    satılık mc60 telefon vardır ILGILENENLERE DUYURULUR IRTIBAT hand_some66@hot

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Bıktık zaten mailimize gelen reklamlardan bi cebimiz eksikti onuda yapıyorlar sanırım ne diyeyim allah akıl fikir versin bu adamlar …

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Reklam görmek için para ödicez yani? harika ..

  4. SDN Okuru dedi ki:

    :)) Kesinlikle gıcık olurum. İnternettekilerden bıkmışken bir de cebe gelirse iyice çileden çıkarım. Ayrıca sizin de belirttiğiniz gibi bu Türkiye için hiç iyi bir uygulama olmaz. Sonra fatura ödemek için telefonu satmak gerekir :)) Zaten adamlar da bunu farketmiş olacak ki reklam verilecek ülkeler arasında Türkiye yok.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Bakalım ne olacak TÃœRKİYE’de…

    Zaman gösterir bize en dogruları…

    Tabi gprs baglantısını ücretsiz yapacaklarsa hemen koysunlar reklamı

    ~KAPTANIDERYA~

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Saçma 1.8 ” alanda bırde reklam ındırıp onamı bakıcam.
    yahoo googla rakıp olmak ıstıyorsa daha akıllı seyler bulsun

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Kesinlike hayır… napalım reklamı yav..
    yahoo git başka alanlara..

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Ãœcretsiz konuşacaksam neden olmasın???

" Yahoo’dan Ceplere Reklam konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Yahoo’dan Ceplere Reklam ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Yahoo’dan Ceplere Reklam ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "