Okunma

Yeni iPhone modelleri yan yana görüntülendi!


17 Temmuz 2018 Salı 19:36
Yeni iPhone modelleri yan yana görüntülendi!

Yeni iPhone modelleri için yeni bir sızıntı daha gündemde. Apple raflarında yer alacak olan 5.8, 6.1 ve 6.5 inçlik yeni iPhone modellerinin ekran panelleri sızdırıldı. Yeni iPhone modelleri arasında ucuz iPhone hakkında da bilgi çıkarmak mümkün.

Bu paneller üzerinde iPhone X bünyesinde yer alan çentik yer alıyor. Yeni iPhone modelleri de tamamen çerçevesiz olmayacak.

Yeni iPhone modelleri arasında hangisi en ucuz olacak? 

Yeni çıkan iPhone modelleri ekran çerçeveleri ile hangisinin daha ucuz olacağını bir kez daha ortaya koyuyor. Görselde de göreceğiniz üzere 6.1 inç boyutundaki yeni iPhone diğerlerinden daha kalın bir çerçeveye sahip. Bu da LCD ekran teknolojisinin habercisi.

yeni çıkacak iPhone modelleri

5.8 inç iPhone X fiyatı itibariyle 6.1 inç boyutundaki yeni iPhone X modelinden daha pahalı olacak. Diğerlerinden farklı olarak LCD ekran tek katmanlı bir yerleşime sahip olabilir.

600 ile 700 dolar arasında bir fiyata sahip olması beklenen 6.1 inçlik yeni iPhone X modeli, Apple’ın ucuz telefonu olarak gündeme gelecek.

6.5 inçlik yeni iPhone X için “iPhone X Plus” söylentileri halen varsayımlar arasında yer alıyor.




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

28 yorum - “Yeni iPhone modelleri yan yana görüntülendi!”

  1. pompaci dedi ki:

    oh. 700 dolar. hemen kosun. apple store un onunde cadir kurun, telefon biter mite hayatiniz mahvolur. ne yaparsiniz iphone ununuz olmazsa? 🙂

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Note 8 varken kim sallar iphone u

    1. Anonim dedi ki:

      👍

  3. Ilker dedi ki:

    Apple’ın en önemli pazarlarından birisi Türkiye ve işin ironik tarafı dünya üzerinde ki en pahalı iPhone Türkiye de satılıyor. Dünya halkı (özel bölgeler hariç) bir iPhone cihazını kolaylıkla satın alabiliyor. Ülkemizin ekonomik durumu ile de alakası yok bu durumun, olayı karıştıran tek şey vergi!! Şu vergisi, bu vergisi, a vergisi, b vergisi her şeyi yer ile yeksan ediyor. Bu durumun düzelmesi lazım artık. Herkesin elinde bulunan cihazı (iPhone X) almak için 9 ay falan çalışmak lazım artık. Komik.

    1. The real WubaLuba dedi ki:

      hayır 1000 dolarlık telefondan 300 dolar vergi almak gayet makul dolar kuru yüksek kardeşim ayrıca türkiye önemli bir pazar değil maalesef alım gücümüz son zamanlarda çok düşüyor

    2. Ilker dedi ki:

      Katılmıyorum. Dolar kuru sadece bir yere kadar. Bu vergi asıl sıkıntı. Telefonun vergisiz fiyatı 4821₺ (dolar kuru ölüyor) telefonun satış fiyatı 7500₺ arada neredeyse 3000₺ bir vergi var 😀 saçmalığa bak…

    3. özgür dedi ki:

      bunu yapan türkiye apple la bir alaksı bulunmuyor 1 dolar olmuş 4,85 ne bekliyorsun ötv denilen vergi halkı soymak için alınan bir vergi dünyada böyle bişey yok

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Git Gm8 Al Daha İyi

  5. seref dedi ki:

    Yeni ipone modelleri 600-700 euru olacaksa eski modeller niye bu kadar soruyorum

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Aynısı bende var üstelik çok güze bende 6.5 i var çok seviyorum

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Daha çıkmadı bu modeller biliyorsan

    2. adem dedi ki:

      daha çıkıp çıkmayacağı bellı değil hangi ara aldın.

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Türkiye den ayfor alınmaz..
    Aha bıraya yazıyom..yazdım

  8. seref dedi ki:

    BEN BURDAN BİŞEY SÖYLÜYORUM İPONE FİYATLAR DÜŞECEK KİMSE ALMASIN

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    iPhone a yüzde 23 zam geldi almaya devam eden enayiler bir bitmedi .

  10. Mehmet Ali dedi ki:

    arkadaşlar şuan dolar 4.79 , cihazı 700 dolardan hesaplarsak 3.360tl yapar kdv falan yüklencek çünkü türkiyenin apple kadar kazanması gerekiyor telefondan 🙂 sonra 3000tl lik cihaz oldu sana 5000tl amerikaya ucuz türkiyeye değil unutun bırakın ucuz ıphone muhabbetlerini ya 🙂

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Elinizdekilerle idare edin artik 😁😁

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ucuza bak şaka gibi

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bedava versen yeminle kullanmam xz2 premium Buna on Basar Samsung 9 yada huwai p20

    1. adem dedi ki:

      bedava veren yok zaten. git kullan

  14. Anonim dedi ki:

    Daha ucuza gelicek siye beklemeyin oda suan ki kurls 5500 filan olur

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bu parayı veren oldukça ucuz iphone gelmez

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Olmasın noluurrrr

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ucuz iphone diyor dolardan yine alamıyoruz abiii ekonomiyi sıvıyorlar

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Dolar uçuyor uçuyor da biz hala ucuz iphone diyoruz ahahhaha

  19. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ön çerçeveler yanyana görüntülenmiş,modeller değil. :)))

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi şimdi iphone 8 alalım mı yoksa daha ucuza bir iphone gelecekse bekliyelimmi

    1. Mehmet çiftçi dedi ki:

      BEKLE DERİM

" Yeni iPhone modelleri yan yana görüntülendi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Yeni iPhone modelleri yan yana görüntülendi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Yeni iPhone modelleri yan yana görüntülendi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "