Geçtiğimiz sene Infinity Ward tarafından geliştirilen Call of Duty Ghosts, oyun severlere farklı bir senaryo sunsa bile oyun motorunun Modern Warfare 3‘ten beri kullanılan IW Engine olması nedeniyle, görsel ve grafiksel yönden beklentileri karşılayamamıştı.
Yeni nesil konsollar için portlanan Call of Duty Ghosts‘ta da hemen hemen aynı teknolojiden faydalanan Infinity Ward ekibi, bir kez daha oyun severlerin ağır eleştirilerine maruz kalmıştı.
Konu hakkında yabancı kaynaklı bir oyun mecrasına konuşan Activision‘un yetkili isimlerinden Eric Hirshberg, Call of Duty Ghosts‘un tam geçiş sürecinin ortasına denk geldiğini belirtti. Ghosts‘un gelişim aşamasında, yeni nesil konsollar PlayStation 4 ve Xbox One’ın da üzerinde çalışılan ve değişime uğrayan konsollar olduklarını belirten Hirshberg bu sene işlerinin daha kolay olacağını belirtti.
Öncelik yeni nesil konsolların
Hirsberg, Sledgehammer tarafından geliştirilen yeni Call of Duty oyununda önceliklerinin yeni nesil konsollar olduğunu belirtti ve bu sene çıkacak olan yapımda konsol yapıları oturduğundan dolayı geçtiğimiz yılda olduğu gibi aksaklıkların olmayacağını söyledi.
Öyle görünüyor ki Activision, PlayStation 3 ve Xbox 360‘ta IW Engine‘ı kullanmaya devam edecek. Call of Duty oyunlarını daha kaliteli görsellerle oynamak isteyenlerin ise yeni nesil konsollara yönelmesi gerekecek.
:: Sizce Call of Duty serisine ufak bir ara verilmesi seriye heyecan getirebilir mi?
PC ?? ekran kartina tonla para dokduk aga ya
bence oyuna biraz ara vermeleri lazım daha değişk projelerle tekrardan oyunu şaha kaldırabilirler
Yeni konsollara odaklandiniz’da şu grafik motorunu geliştirseniz artık her yıl aynı grafik yeni konsollara odaklanmasalarda pek bir sey degismezdi
bencede ara versinler . son ghost oyununda iyice batırdılar kendilerini