Okunma

Zenfone 2 için Android 6.0.1 Yayınlandı


14 Haziran 2016 Salı 07:00
Zenfone 2 için Android 6.0.1 Yayınlandı

Asus, Zenfone 2 modelleri için aylardır beklenen Android 6.0.1 Marshmallow güncellemesini nihayet yayınladı. Daha önce Zenfone 2 Laser ve Zenfone Max için dağıtıma sunulan güncelleme bu defa Zenfone 2 ZE551ML ve ZE550ML modeller için yayında.

OTA (şebeke) üzerinden dağıtımı sağlanan güncelleme 1.1GB büyüklüğünde ve güncellemenin Wi-Fi bağlantısı aracılığıyla indirilmesi tavsiye ediliyor. Asus ayrıca güncelleme öncesi bazı uyarılarda bulunuyor.

Buna göre yükleme öncesi Zenfone 2 telefonunuzda en az 2 GB boş alanın olması gerekiyor. Ayrıca pil seviyesinin de minimum %75 olması gerektiği belirtiliyor.

Zenfone 2 için Android 6.0.1 güncellemesi neler getiriyor?

Güncelleme sonrası uygulamaların microSD karta taşınmasını sağlayan APP2SD uygulaması artık devre dışı kalacak. Dolayısıyla Andorid 6.0.1 güncellemesini yüklemeden önce hafıza kartındaki mevcut uygulamaları telefona taşımanız gerekiyor.

16-06/14/zenfone-2-update-marshmallow.jpg

Gelişmiş uygulama izinleri, Doze modu sayesinde artan pil verimliliği, güvenlik gelişmeleri, performans artışı, sistemin hatalardan arındırılması güncelleme kapsamında yer alan başlıca yenilikler.

Marshmallow güncellemesi ayrıca Asus’a ait E-posta, Takvim, Mesajlaşma ve daha birçok uygulamayı sistemden kaldırıyor. Asus bunlar yerine Gmail, Google Takvim ve Google Messenger uygulamalarını kullanacak.

Zenfone 2 telefonunuzda “Ayarlar>> Hakkında>> Sistem Güncellemesi” yolunu izleyerek güncelleme kontrolü gerçekleştirebilirsiniz.

:: Zenfone 2 Android 6.0 güncellemesini yüklediniz mi?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

320 yorum - “Zenfone 2 için Android 6.0.1 Yayınlandı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ben android 6 yükledim gayet iyi çalışıyor

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Güncellemeden önce kamera bazen açılıyor, bazen açılmadan simsiyah bi ekranda takılı kalıyordu. Yeniden başlatmam gerekiyordu her seferinde. Son güncellemeden sonra bu sorundan kurtuldum. Ekranda titreme gibi bir şey vardı o da yok artık yada benim gözüm alıştı 😀

    Bu arada güncellemeyi manuel yaptım. Asusun sitesinde telefon modeline uygun son surumu indirip telefonun ana hafızasına attım. Telefon kendiliğinden güncellemeyi buldu ve yükle dedim. Hepsi bu kadar

  3. SDN Okuru dedi ki:

    telefon otomatik güncellemeyle güncellemiştim ama ondan mı bilmem ön kameram bozuldu. servise 3 kere gitti geldi her seferinde güncel yazılım ile geri gönderildi dedi ama sorun düzelmedi. şimdi geldi sorun çözülmüş ama nedendir bilmem şimdi kendi güncelleme menüsünden 6yı kurmuyor. acaba sorun 6 olduğunu bildikleri için güncellemeyi kitlediler mi merak ediyorum.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    6ya güncelleyince snapchatteki video sorunu düzeliyor mu? Bilenler bizi bilgilendirsin lütfen video çekemiyorum

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfone2 için Android 6.0 istiyorsanız otomatik gelen güncellemeye sakın bulaşmayın, Asus'un sitesinden 1.44 ile biten Brezilya romunu kurun ve sorunsuz şekilde kullanın, sadece Brezilya için demelerinede aldanmayın, ticari hileler bunlar.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar ben zipi indirdim ama güncelleme nasıl olacak yapamadım

  7. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar size tavsiyem yüklemeyin 5 te kalın asus destegı sırf 6 yukleyenlerın sıkayetlerıyle dolu. ınanmayıp aradım aynı seyı soyledıler ve 4 kısı ayrı ayrı aradık onermıyolar su an ıcın

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben indirdim guncellemeyi çok iyi oldu telefon şuan o ekran titremesi yok şarj iyi gidiyor fazlalık uygulama yok sadece mesajlaşma takvim ve facebook messenger gelmiş

  9. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşalr az önce android 6 yaptım bir dost olarak tavsiye ediyorum ben yaptım çok şükür bi sıkıntısını görmedim telefon gaayet hızlandı herşeyi çalışıyor, ama güncellemeyi yapıp bi hard reset attın telefon çok iyi oluyor

  10. SDN Okuru dedi ki:

    güncellemeyi yapanlar cidden bir fark varmı hız olsun görüntü olsun uygulama olsun fazlalık falan, tecrübelerinizi aktarırsanız güzel olur

  11. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bazıları diyor güncellemeyi el ile yapıcaksınız asusun sitesinden indiirpde ben indirdim fakat andorid sürümü güncelleniyor diyo 1dk sonra hata veriyor nasıl güncelleyebilirim başka yoldan

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Güncelleme yok şuan nereden indirdiniz ?

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Aynen kardeş iyi yaparsın da be daha sıfırlamadım telefonu sıfırlayınca stabil hale geliyormuş öyle diyorlar

  14. SDN Okuru dedi ki:

    sağoalsın akrdeşim, bende geçicem yakında android 6 ya

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Kardeş ben yukledim daha bir kere rastladım ekran titremeye gün boyunca telefon elimden düşmüyor yukleyelide 2-3 hafta oldu yani

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar ekran titreme sorununun android 6 yapinca gectigi dogrumu ?

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Siz telefonla ne yapıyorsunuz da bunlar oluyor ayni güncellemeyi bende yukledim benimkinde maşallah hic bir sıkıntı yok

  18. SDN Okuru dedi ki:

    telefon kafayı yedi kapanıyo titreşim takılıyo sim 1 i görmüyo wifi çalışmıyo rezillik resmen resette atamıyorum servise göndericem galiba

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Sıkıntı sizin telefonlarda mi ne gördünüz de dönmeye çalışıyorsunuz ben memnunum hic bir soruna rastlamadım

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Yükleyenler bin pişman dönmeye çalışıyorlar. Asus kabul et eline yüzüne bulaştırdın. 7 çıktı. 6 yı bekliyorız hala. 1300 tl verdik telefona. zenfone 2. asus servisi ni aradım güncelleme için. sitede var ama önermiyoruz diyor. hatta yükleyenler 5 e dönmeye çalışıor filan dediler. ASUS tam bir fiyaskosun !

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Güncelleme ile artik bende ekran ışığı titremesi olmuyor arkadaşlar

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Eğer bana dediysen ne demek kardeşim ;))

  23. SDN Okuru dedi ki:

    bu zipli dosyanın linkini aratmısınız arkadaşlar bana hala gelmedi

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Bu zipli dosyayı silersek ne olur acaba merak ettim güncellemeyi yaptım

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben güncellemeyi asus un sitesinden telefona yukledim bende hafıza kartı olmadığı için telefonda da görmedi en son aklıma flash belleğe atmak geldi flash belleği taktığım anda güncelleme uyarısı geldi ve şuan android 6.0.1 kullanicisiyim telefonun hızı falan arttı hissediliyor ama fazla değişen birşey yok ama asus un bazı uygulamaları kaldırılmış ayna gibi

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Size yardımcı olabilmemiz için , Ayarlar > Hakkında > Sistem Güncellemesi > Güncelleme Denetle adımları yardımı ile herhangi bir güncellemenin olup olmadığının kontrol etmenizi rica ederiz. Eğer güncelleme görülmüyor ise Ayarlar > Uygulamalar > Tümü > DMClient > Ön Belleği Temizle ve Durmaya Zorla adımlarını takip ederek ürünününzü yeniden başlatabilirsiniz. Güncelleme hala görülemiyor ise Ayarlar >Uygulamalar > Tümü > FOTA Service > Ön Belleği Temizle ve Durmaya Zorla adımlarını takip ederek ürününüzü yeniden baş***** böyle bir e posta gelmişti denedim ama olmadı

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Gelmedi güncelleme

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Doğru mu ya

  29. SDN Okuru dedi ki:

    1. AYARLAR – UYGULAMALAR – TÜMÜ – Clean Master kaldırın2. Telefonu yeniden başlatın ekrana OTA güncelleme uyarısı gözükecektir.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Cyanogen mod kendinden rootludur

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Yok kardeş o sorun herkes de var bende de arada oluyor bir güncelleme ile yaparlar da iste sorun güncelleme vermede

    1. SDN Okuru dedi ki:

      asus beni bir kere kazıklar 2 olmayacak ve bir sürü insanda aynı olacak ve onların anlattıklarıda diğerlerini asustan uzak tutacak asus böyle batar

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran ışığı titreme sorununu görünüşe göre sadece ben çekmiyorum sanırım asus zenfone 2 kronik sorun bu servise göndermeyi düşünüyorum ama servisi tavsiye etmiyorlar. Ne Yapacaz bilmiyorum 🙁

  33. SDN Okuru dedi ki:

    cynogen modu için root olayı nasıl oluyor

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Cyanogen çin malı telefonlara filan çevirmiyor ***** şey gayet stabil çalışı***** romda iki ton gereksoz uygulama var.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfone 2 marshmallow için root varmı bilen duyan gören cok acil lazım

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Değişen birşey olmaz demiştim ben zaten ki siz ne için güncelleme istiyordunuz uzaya gitmek için mi

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Asus yeter bizi beklettigin ne zaman gecelek android 7 çoklu pencere özelliği felan android 7 hemen gelmeli

  38. SDN Okuru dedi ki:

    navigasyon, gps görüntülü görüşme nfc çalışmıyor cyanogen binlerce lira verip aldığınız telefonun bir anda yüzlerce liralık telefon haline gelmesini sağlayan bir program züğürt tesellisi

  39. SDN Okuru dedi ki:

    cyanogen mod telefonu resmen çin malı dandik telefona çeviriyor sonra hiçbirşey doğru çalışmıyor yani gerek yok kullanmaya.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    2018 de gelir yani 8 den sonra

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Yemin ediyorum yükledim lolipopla hiçbir fark yok inanınki 1 fark yok ne ram iyileştirmesi ne sarj ne tema bildirim üstten çekilen bilrm filan hepsi aynı vallahi ***** bazı uygulamalar kaldırılacaktı gereksizler filan üstüne birde 2 ıygulama eklemiş***** lolipop nasılsa marshı yükledim yine telefon öyle tek fark hakkında kısmında 6.0.1 yazması yav insan menü bildirim filan değiştirir kızdığınızın farkındayım ama yemin1e 1 tane değişiklik yok yüklenmedi dicemde hakkında kısmnda 6.0.1 yazıyr boşuna beklemişiz valla

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Geldi diyenler link atında bizde faydalanalım nereden indiriyorum z00a 4gb ram olanı zenfone 2

" Zenfone 2 için Android 6.0.1 Yayınlandı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Zenfone 2 için Android 6.0.1 Yayınlandı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Zenfone 2 için Android 6.0.1 Yayınlandı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "