Okunma

ZenFone için Android 5.0 Lollipop Geldi


01 Haziran 2015 Pazartesi 12:30
ZenFone için Android 5.0 Lollipop Geldi

Asus, ülkemizde popüler olan akıllı telefon modelleri ZenFone 6, 5 ve 4 için merakla beklenen Android 5.0 Lollipop güncellemesini bugün sundu. Cihaz üzerinden direkt olarak sunulmayan bu güncellemeyi, manuel olarak indirip cihazın hafızasına yüklemeniz daha sonra da Ayarlar > Hakkında > Yazılım Bilgisi bölümünden yüklemeniz gerekiyor.

Asus ZenFone Android 5.0 Lollipop Nasıl Yüklenir?

Güncellemeye başlamadan önce ZenFone modelinizde Android KitKat sürümünün yüklü olması gerekiyor. ZenFone 6, ZenFone 5 ve ZenFone 4 için gelen Android 5.0 Lollipop güncellemesini aşağıda belirtmiş olduğumuz linklerden indirebilirsiniz. İnen “.zip” uzantılı güncelleme dosyasını telefonunuzun ana dizinine taşımanız gerekiyor.

Android KitKat güncellemesini;

ZenFone 6: KitKat Güncellemesi İndir (WW_2.20.40.44)

ZenFone 5: KitKat Güncellemesi İndir (WW_2.22.40.53)

ZenFone 4: KitKat Güncellemesi İndir (WW_6.6.3)

Android Lollipop 5.0 güncellemesini;

ZenFone 6: Lollipop 5.0 Güncellemesi İndir (WW_3.23.40.52)

ZenFone 5: Lollipop 5.0 Güncellemesi İndir (WW_3.23.40.52) (A502CG modeli hariç)

ZenFone 4: Lollipop 5.0 Güncellemesi İndir (WW_7.3.3)

İndirmiş olduğunuz güncelleme dosyalarını telefonun ana dizinine kopyaladıktan sonra; cihazın Ayarlar > Hakkında > Yazılım Bilgisi bölümünden güncellemeyi yükleyebilirsiniz. Bu işlemler ile uğraşmak istemeyenler için ZenFone için Android 5.0 Lollipop güncellemesinin OTA üzerinden önümüzdeki günlerde sunulacağı belirtiliyor.

:: ZenFone için Android 5.0 Lollipop güncellemesini yüklediniz mi?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

178 yorum - “ZenFone için Android 5.0 Lollipop Geldi”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ZenFone 5: Lollipop 5.0 Güncellemesi İndir (***** (A502CG modeli hariç) link mort

  2. SDN Okuru dedi ki:

    asus zen5 i 1.5 yıldır kullanıyorum pil haric her seyde fiyat performansı olarak çok basarılı bir telefon

  3. SDN Okuru dedi ki:

    ANDROİD 5.0 ASUS ZENFONE 5 ŞAHİBİ YOK ADMİN

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar hiç uğraşmayın hangi paketi kuracağım diye. Asus sitesinde canlı destek var. Söyleyin derleme numaranızı size indireceğiniz güncellemeyi versinler. Firmware bölümü o kadar karışık ki hangi dosyayı indireceğiniz hiç belli değil.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Biz yükledik lollipop 5.0 sürümünü süper çalıșıyor zenfone 6 gold kullanıcısı olarak.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    admin zenfone 5 lollipop linkine tıkladığımda error veriyor neden olabilir başka bir yolu var mı pc ye indirmenin

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Fm radyo çalışmıyor nedeni nedir çalışması için ne yapmak lazım

  8. SDN Okuru dedi ki:

    play store üzerinden play store hizmetleri'ni güncelledikten sonra sorun ortadan kalkacaktır

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Kardeş bu nasıl güncelleme sövmemek için zor tutuyorum kendimi hiç bi uygulamam ve oyunum açılmıor artık napacam ben asus zenfon 5

  10. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba ;
    yazılımı bilgisayarıma indiriyorum fakat zip olarak değilde pdf olarak iniyor, telefona yüklediğimde güncelleme yapamıyorum , yardımcı oabilirmisiniz

  11. SDN Okuru dedi ki:

    asus telefon almıycam hic guzel degil almayın arkadaslar

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Lollipop 5.0 sonrası hiç guzel degil bildirim ısıgı yanmıyor sarj daha cabuk bitiyor hic tavsıye etmıyorum . Geri kikkata nasıl dönebilirim?

  13. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar zenfone 6 ya 5.0 nasil yapcaz yardimci olurmusunuz..

  14. SDN Okuru dedi ki:

    ARKADAŞLAR HALA ZENFONE 6 YA 5.0 YUKLEYEMEYEN ARKADASLAR VARSA BANA ULASSINLAR DETAYLI OLARAK ANLATAYIM
    TEL : 05455931654

  15. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaş neden pc den yüklemek zorundayız otag üzerinden neden yayınlanmıyo bu güncelleme birdaha nah alırım asus telefonu. insanları kandırmayı bırakın 6.1 çıkacak biz hala lolipop u nasıl yükleriz derdindeyiz yaa hayret bişey.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    https://
    ***** bana MyASUS bunu önerdi ama hata veriyor aynısın açılabilenini bulan varsa link atsın zenfone5 ler için

  17. SDN Okuru dedi ki:

    https://
    ***** hata veriyo bana MyASUS bunu önerdi

  18. SDN Okuru dedi ki:

    samsung a5 kullanıyorum telefonum güncelleniyo telefonum güncellenirken şarja koysam sorun olurmu

  19. SDN Okuru dedi ki:

    telefonun ana dizisi neresi şuan benim dahili bellekte 53.sürüm var hçbişey olmuyo

  20. SDN Okuru dedi ki:

    zenfone 5 lolipop link açılmıyor error yazıyor .

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş indirdim ne yükleniyor ne de türkçesi var

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Asus lolipop güncellemesi OTA'dan haberi olan var mı.Güncelleme ne zaman ota dağıtı***** bi süre geçti beklemekten sıkıldık artık. Zenfone 5 kullanıcısı

  23. SDN Okuru dedi ki:

    dosya 700 mb ben ındırırken 566 mb de ındırmeyı kesıyor 4 defa denedn her defasında aynı hatayı aldım neden kaynaklanabilir.? başka alternatif link var mı ?

  24. SDN Okuru dedi ki:

    aşağıdaki link açılmı***** lollipop 'u

    ZenFone 5: Lollipop 5.0 Güncellemesi İndir (***** (A502CG modeli hariç)

  25. SDN Okuru dedi ki:

    linkler açılmıyor

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfone 5 Benim cihazım ama hala yok gelmedi Haziranda dendi yok hiçbişey

  27. SDN Okuru dedi ki:

    5.0 ı yükledim manuel olarak ama hiç memnun kalmadım cideo izlerken donuyo vifi sorunu var ilk aldığım gündeki hızı ve akıcılığı yok tekrardan kit kata dönücem yüklemek isteyene hiç tavsiye etmem zaten cok farklı bir özellikte getirmedi telefona

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Asus ;lolipop güncellemesi ota ne zaman vereceksin. İşin içine ettin. Unuttun zenfone ları z5 kullanıcısı

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Benim telefonumu bilgisayar görmüyor (zenfone 5) tüm ayarları tamam ama görmüyor genede. Bi sorun var galiba. İnşallah 6.0 marsmellov güncellemesi ota dan gelir de bilgisayar görmüyor sorunu çözülür.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Acaba androidi güncelleyince telefon kendine format atar mı?

  31. SDN Okuru dedi ki:

    güncelleme yaptım ancak benim zenfone 6 ım sistem güncelleme yaparken kendiliğinden kapandı ve açılmıyor ne yapacağım yardımcı olabilecek varmı ?

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Yazılım bilgisi bölümündeki herşeye dokundum ama hic bisey olmuyor yardim lütfen

  33. SDN Okuru dedi ki:

    zenfone 6 için olan 3.23.40.52 olan yazılımda radya ,wifi gibi sorunlar çıktı o yüzden asus bunu düzenleme yaptı ve bi günceleme yayınladı 3.23.40.60 bu yazılımda bi sorun yok bende süper herşey tıkır tıkır bayağı arayüzler değişmiş ve hızlanmış ,kamereda da yenilikler çok daha güzel çekiyor ney sıfır kusur

  34. SDN Okuru dedi ki:

    wifi sorunu bendede var hocam ya cidden buna bi el atmaları lazım

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Ota üzerinden yollanicak diyor peki ne zamn

  36. SDN Okuru dedi ki:

    ***** bu dosyayı Asusun resmi sitesinden indirdim ve hiçbir işlem yapmadan telefonun hafızasına attım, daha sonrasında Usb kablosunu telefonumdan çıkardığımda üst tarafta üçgen ünlem işareti gözüktü ve güncellemeyi başlattım. Şuan sorunsuz kullanıyorum. Fm radyo çalışmıyor bir tek. Telefonun performansında artış oldu, arayüzler çok daha etkileyici. Asus telefonlarını kötüleyenlere sesleniyorum: SİZLER TELEFON KULLANMAYI BİLMİYORSUNUZ.! Sizleri 3310 paklar.!

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Ya bendede wifi sorunu var bide resetleme sıkıntısı var bunu düzeltmeleri lazım zenfone 6

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Ayarlar > Hakkında > Yazılım Bilgisi ….. ben baktıgımda benim sürümüm
    ww 2.22.40.54 oldugunu gördüm. sonra bilgisayarımdan ***** bu dosyayı indirip telefonumun anadizinine kopyaladım usb kablo ile. usb kablosunu çıakrdıkdan 5-10 sn sonra telefonum guncelleme oldugunu farketti. geriye sadece onaylamak kaldı. ve yukledim..

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Yapamadık dayı olmadı bu dizinmidir nedir atamadık biri yardımcı olsun videolu anlatım olsa çok daha iyi olur zenfone 5

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfon 5 aldım almaz olsaydım..lolipop gelecek dediler yalan oldu…manüel kurmakta istemiyorum..yorumlardan pekte sağlıklı olmadığı kanısına vardım…sağol asus!!!!!???

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Lollipopu yükledikten sonra iptal edemiyormuyuz

  42. SDN Okuru dedi ki:

    güncellemeden sonra wi-fi sorunları yaşamaya başladım. wi-fi kendiliğinden kapanıyo ve açılmıyo. teli kapatıp açtıktan sonra bazen açılıyo bazen açılmıyo. böyle sorunu olan başkaları varmı acaba

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Zenfone 6 android 5 için web sitelerinden online hattan bizzat sordum ve hiçbir şekilde garantiden çıkmadığını kendiniz kurabilirsiniz dediler . ben kedndim indirdim yükledim ve gayet süper oldu telefon . görünümde sekmelerde yukarıdaki panelde değişmeler oldu ram daha geç doluyor ve telefon hızlandı . tavsiye ederim geçmenizi

" ZenFone için Android 5.0 Lollipop Geldi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere ZenFone için Android 5.0 Lollipop Geldi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda ZenFone için Android 5.0 Lollipop Geldi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "