Okunma

ZoneAlarm Anti-spyware


30 Ekim 2005 Pazar 15:00
ZoneAlarm Anti-spyware

Hacker’lardan korunmak için ne kadar önlem alırsanız alın, kullandığınız işletim sistemlerinden tutun da popüler  yazılımlara kadar birçok kaynaktan dolayı tehlike altında kalabiliyorsunuz. Önemli verilerinizin kötü amaçlı kişilere ulaşmasını engellemek için Firewall (Güvenlik Duvarı) yazılımları, size tam çözüm sunar. Konu "Firewall" olunca da şüphesiz, aklagelen ilk isim, ZoneAlarm oluyor.

ZoneAlarm Anti-spyware ne yapar?
ZoneLabs firmasının yeni ürünü ise internet siteleri üzerinden sık sık indirilmeye başlandı bile. ZoneAlarm Anti-spyware adını taşıyan bu program, hem verilerinizin güvenliğini sağlıyor.


ZoneAlarm’a eklenen ve kolay kullanılabilen casus avcısı araç

Bunların yanı sıra, e-posta eklerini de güvenlik çemberi içine alıp, tehlike anında size uyarı mesajı vererek gereken önlemi almak için çözüm yolu da sunacaktır.

Nasıl çalışır?
Aslında ZoneAlarm’ı daha önce kullananlar, bu yazılımı kurduklarında neyin değiştiğini farketmekte zorlanabilirler.

Eskiden alıştığınız yazılıma bir de casus avcısı (anti-spyware) eklenmiş. Çalışma mantığında da bir değişme yok.

Program, sistem çubuğunda yer alarak bilgisayarınızı mercek altında tutar. Herhangi bir yazılım, internete bağlanmaya çalıştğında sizi uyarır ve sizden onay ister.

Eğer sizden gelen onay olumlu ise, veri alışverişinie izin verir. Siz, izin vemezseniz o zaman söz konusu program ne yaparsa yapsın, tek bir Kilobyte bile dışarıya çıkamaz veya bilgisayarınıza giremez.

Firewall özelliklerine ek olarak, sisteminizde bulunan casus yazılımlar da ZoneAlarm Anti-spyware‘den kaçamıyor.  Amacı sizin özel bilgilerinizi almak veya reklam amaçlı olarak bilgisayarınızda yer bulmak da olsa, ZoneAlarm, hemen sizi uyaracak ve bu uygulamayı engelleyerek, uygulamaya neden olan dosyaların da icabına bakacaktır.

Programın Künyesi

Firma:
ZoneLabs
Web sayfası:
http://www.zonealarm.com
Fiyatı:
29,95$
İşletim Sistemleri:
Windows 98/ME/2000/XP
Dosya boyutu:
8,7 MB

Animasyonu izleyin
SDN editörleri tarafından hazırlanan ve ZoneAlarm Anti-spyware‘i web sitesinden indirmekten tutun da nasıl kullanıldığına dair birçok uygulamayı anlattığımız bu animasyonu izleyerek, en kısa sürede ve kolayca bilgi sahibi olun.

:: Animasyonu izlemek için tıklayın.

SDN




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

16 yorum - “ZoneAlarm Anti-spyware”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    bilgisayarı kasarmı bu program

  2. SDN Okuru dedi ki:

    abi avg de virüsleri buldu ktan sonra nası silini yo bilen varsa yardım etsin

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Zone alarm bilgisayarın kasıyor mu ben birde AVG kullanıyorum AVGde cok guzel program avastın bulamadığı virüsü buldu hangisi daha cok kasıyor bilen varsa yardım!!AVG-ZONE?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Slm az önce pc-clean ile ilgili yaptığım taramada devamlı aynı spy ı bulduğunu temizlememe rağmen tekrarladığınıve neden olduğunu sormuştum, şimdi biraz karıştırdımda acaba pc mde ayrıca Spybot@Destroy indirmiştim acaba bunumu görüyor spy olarak, 1-ikisinede gerek varmı 2 Yok ise hangisi kalmalıdır 3- Yok eğer bunlardan başka tavsiyeniz var ise hangisi olmalıdır nereden bulurum. Eeee SDN gibi güzel ve güvendiğim bir sitede ne görürsem indiriyorum bundan olabilir beni hoş görün Teşekkürler

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar slm. Ben yeni SDN üyesi yim size ilk sorum SDN den indirdiğim pc-clean ın ne işe yaradığı, yani telizliyorum temizliyorum, kayıt defterinde yine aynı iki öğe görünüyo. Acaba bunlar normalmi, yoksa bendemi bir eksiklik var. Yani Bu Spy leri tarama sonrası bulduğunda siliyorum, sildikten sonra koruması olduğundan yeniden çıkmaması gerekiyor diye düşünüyorum, ancak bir süre sonra tekrar tarama yaptığımda yine 1 tane buluyor neden acaba yaw

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Ben SDN den PC-CLEAN indirdim, bununla karşılaştırılmasını istiyorum. Ayrıca kayıt defteri taramasında devamlı temizlememe rağmen aynı iki seçeneği görüyorum nedenini bilen varsa ??

  7. SDN Okuru dedi ki:

    çok iyi bir program herkese tşk bizi bilgilendirdiğiniz için gerçekten çok iyi bir program yani bütün gerekli programlar bir arada toplanmış 🙂

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Jetico en iyisidir.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Piyasadaki en iyi Firewall tartismasiz Zone Alarm’dir.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Senin güvenlik sistemine ek olarak ZoneAlarm’ın tek katkısı Firewall olur. Bu da önemli bir ihtiyaçtır. Eğer sistemin iyi ise mutlaka bir tane de Firewall yazılımı kullanmanı tavsiye ediyorum.

    Not: Konu ile direkt ilgili olmayan mesajlarınızı SDN Forumları’na taşıyın, orada tartışalım.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bende kaspersky antivirus ve ad-aware proffesional var acaba zone alarm bunlardan farklı olarak bir işe yarar mı? yani kurmama gerek var mı 😕

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bu animasyondan sonra gelen yorumları da okudum ve en kısa zamanda ZoneAlarm Security Suite’in de bir animasyonunun yapılması gerektiğine karar verdim. 😉

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Tebrikler arkadaşlar yaptıgınız animasyon çok iyi programı indirdim. Saolun..

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Evet, antivirüs yazılımı da var.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Zonealarmın Security Suite programı en iyisi..
    Fİrewall+Antivirus+Antispyware+Antispam daha ne olsun..

    şiddetle tavsiye ediyorum..

  16. SDN Okuru dedi ki:

    ilk fotograftaki ‘all systems are go’ yazisi yalniz bana mi ‘all your base are belong to us’ i hatirlatti =D
    ayar oldum nedense..

" ZoneAlarm Anti-spyware konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere ZoneAlarm Anti-spyware ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda ZoneAlarm Anti-spyware ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "