ShiftDelete.Net anlık bildirimleri ile teknolojiden uzak kalmayın. Bildirimleri Aç

Galaxy S8 Plus tanıtıldı! İşte tüm özellikler!

Samsung, Unpacked 2017 etkinliği kapsamında yeni amiral gemisi Galaxy S8 Plus modelinin duyurusunu gerçekleştirdi. İşte Samsung Galaxy S8 Plus hakkında tüm detaylar!

29.03.2017 / 18:35
Galaxy S8 Plus tanıtıldı! İşte tüm özellikler!

Samsung tarafından Unpacked 2017 etkinliği kapsamında Galaxy S8'in yanı sıra duyurusu gerçekleştirilen diğer model ise Galaxy S8 Plus oldu.

Samsung'un büyük ekranlı bir amiral gemisi arayışı içerisinde olan kullanıcılara hitap eden yeni Galaxy S8 Plus modeli, Galaxy S8 ile donanımsal anlamda büyük bir benzerlik gösteriyor.

Bizde, Galaxy S8 Plus hakkında merak edilen tüm soruların cevabını bu makalede sizlerle paylaşıyoruz.

17-03/29/galaxy-s8-plus-1490802119.jpg

Galaxy S8 modelinde olduğu gibi Exynos 8895 işlemciden güç alan Galaxy S8 Plus, 6.2 inç büyüklüğündeki bir ekrana ev sahipliği yapıyor.

Galaxy S8 Plus Teknik Özellikleri

Ekran: 6.2 inç, 1440 x 2960 piksel, Super AMOLED, Gorilla Glass 5

İşlemci: Exynos 8895 ( 4 x 2.5 GHz Exynos M2 + 4 x 1.7 GHz Cortex-A53 )

Grafik Birimi: Mali G71

RAM: 4 GB RAM

Depolama: 64 GB depolama alanı, microSD destekli

Arka Kamera: 12 Megapiksel f/1.7, 26mm lens, OIS

Ön Kamera: 8 Megapiksel f/1.7, 22mm lens

Pil: 3500 mAh

İşletim Sistemi: Android 7.0 Nougat, Yenilenmiş TouchWiz

Bağlantı: 802.11 a, b, g, n, ac, Bluetooth 5, NFC, USB Type-C

Boyut ve ağırlık: 159.5 x 73.4 x 8.1 mm - 173 gram

Gelin, şimdi Samsung Galaxy S8 Plus'ın teknik özelliklerine ve tasarımına detaylı bir şekilde bakalım.

Galaxy S8 Plus işlemcisi

Galaxy S8 Plus, Galaxy S8 modelinde olduğu gibi gücünü Samsung'un 10 nm FinFET fabrikasyon süreci ile üretilen yeni Exynos 8895 işlemcisinden alıyor.

Dört adet Cortex A5 ve yine dört adet Exynos M2 işlemci çekirdeğine ev sahipliği yapan Exynos 8895, yeni nesil Mali-G71 GPU'su ile serinin önceki modellerine göre yüzde 60 daha fazla grafik performansı sunuyor.

17-03/29/galaxy-s8.jpg

Multimedya deneyimini en iyi hale getirmek için kameradan gelen görüntüleri çok hızlı bir şekilde işleyebilen görüntü sinyal işlemcisinin yer aldığı Exynos 8895, LPDDR4x bellek teknolosini kullanıyor.

Galaxy S8 Plus ekranı

6.2 inç büyüklüğünde kavisli bir Super AMOLED ekrana ev sahipliği yapan Galaxy S8 Plus, Quad HD yani 1440 x 2960 piksel çözünürlük sunuyor.

17-03/29/galaxy-s8-plus-2.jpg

529 ppi piksel yoğunluğu ile içerikleri en canlı ve doğal hali ile görüntüleyebilmenizi sağlayan bu ekran, 3D Touch Teknolojisine ev sahipliği yapıyor.

Ayrıca, Galaxy S8 Plus'ın Corning Gorilla Glass 5 teknolojisi ile korunan bu ekranı, Galaxy S7 modeli ile kullanıcıların karşısına çıkan Always On özelliğine sahip.

Galaxy S8 Plus kamerası

Galaxy S8 Plus modelinde, Galaxy S8'de olduğu gibi 12 megapiksel çözünürlüğünde, f/1.7 diyafram aralığına sahip olan bir kameraya yer veriyor. 

17-03/29/s8-plus-kamera.jpg

Arka kamerası ile 4K çözünürlükte 30 fps, 1080p çözünürlükte ise 60 fps video kaydı gerçekleştirebilen Galaxy S8 Plus, video çekimi sırasında 9 megapiksel çözünürlüğünde fotoğraflar çekebilmenize imkan tanıyor.

Galaxy S8 Plus'ın ön tarafında ise, Galaxy S8'de olduğu gibi 8 megapiksel çözünürlüğünde f/1.7 diyafram aralığına sahip olan bir ön kamera yer alıyor.

Galaxy S8 Plus depolama ve batarya

4 GB RAM'e ve 64 GB dahili depolama alanına sahip olan Galaxy S8 Plus'ın hafızası, yetersiz kaldığı durumlarda microSD kart ile 256 GB'a kadar yükseltilebiliyor.

17-03/29/galaxy-s8-plus-tasarimi.jpg

Galaxy S8 Plus'ın, S8'e göre daha büyük ekrana ve orantılı olarak daha büyük bir boyuta sahip olması, cihazın batarya konusunda bir adım öne geçmesini sağlıyor.

3500 mAh kapasiteli bir bataryadan beslenen Galaxy S8 Plus, yazılımsal optimizasyonlar ve düşük güç tüketimine sahip olan yeni nesil donanımı ile pil süresi konusunda oldukça iddialı bir model.

IP68 sertifikası ve yeni Dex platformu 

Galaxy S8 modeli ile benzer bir şekilde IP68 sertifikasına sahip olan Galaxy S8 Plus, bu sayede 1.5 metre derinlikte suyun altında 30 dakika boyunca kalabiliyor.

17-03/29/galaxy-s8-plus-ip68.jpg

Galaxy S8 ikilisi ile birlikte akıllı telefonda bilgisayar deneyimi sunmayı hedefleyen Samsung, DeX adını verdiği yeni bir ürünün duyurusunu gerçekleştirdi.

17-03/29/samsun-galaxy-s8-dex.jpg

2 adet USB girişi, Ethernet portu ve HDMI çıkışına sahip olan DeX ile Galaxy S8'i adeta bir bilgisayara dönüştürerek PS Lightroom, Word, Excel ve PowerPoint gibi yazılımları kullanabiliyorsunuz.

Galaxy S8 Plus fiyatı

Özetle, Galaxy S8'e göre sadece ekran boyutu ve batarya kapasitesi farklı olan Galaxy S8 Plus'ın fiyatı ülkemiz için 4999 TL olarak belirlendi.

:: Samsung'un Galaxy S8 Plus modeli hakkında ne düşünüyorsunuz?

SDN - ShiftDelete.Net

Mobil cihazlara ve donanıma oldukça fazla ilgi duyan Mehmet Ali, aynı zamanda sıkı bir Battlefield 4 oyuncusu ve sporcu.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz
  • SDN Okuru
    03.04.2017 / 00:51:34

    Tofaş'çılar nerdesiniz?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 23:46:02 0 / 10

    S7 Edge den ne farkı var :D

    YANITLA
    • SDN Okuru
      31.03.2017 / 03:28

      3+ Gozluk al tak farki goreceksin )

    • SDN Okuru
      31.03.2017 / 12:05

      la şaban ne farkı var diyon..senin hanzodan ne farkın var ehehe

  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 23:44:19

    Bulaşıkları da yıkayacak mı ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 22:48:11

    ARKADAŞLAR DOLARIN 3.63 OLDUĞU BİR ÜLKEDE BU FİYAT GAYET NORMAL. Dİğer ülkelerede bakın isterseniz. Mesela almanyada 700 Euro gayet uygun. Country Name Galaxy S8 Price Galaxy S8+ Price GalaxyS8 Price in USA $750 USD $850 USD Price in United Kingdom 602 Pound 683 Pound Price in Canada 999 CAD 1133 CAD Price in Russia 42500 Ruble 48166 Ruble Price in Australia 977 AUD 1108 AUD Price in Dubai (UAE) 2754 Dirham 3121 Dirham Price in India 48500 INR 55500 INR Price in Germany 695 Euro 790 Euro Price in China 5167 Yuan 5856 Yuan Price in Japan 83200 Yen 94367 Yen Price in South Korea 833062 KRW 944137 KRW

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 21:34:57

    Bu fiyatıyla anca GTA5'te eklenti olarak kullanılır. Note 7 + Galaxy S8 ile kombo yaparız ama online da kullanmak sıkıntı olabilir banlanmayalım :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 20:41:23

    5000 TL nedir ya :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 19:09:47

    Abi şu hale bak 5000 tl nedir ben o paraya 32 gb tam 4 gb ekran kartı i7 li bilgisayar rahat alırım topların onu geçtim sıfır honda yamaha parası buna sırf hava atmak için(ki bunun vereceği özellikleri 1500 tl lik telefon da verir)alicaklara gerçekten yazık hayattan ümitleri bu tür basit gosterisler üstüne bu insanları serviste enayi yerine koyuyorlar ben 5000 tl ye telefon alacam uçması değil beni isinlamasi falan lazım cidden maliyeti 300-400 dolar mi ne en fazla .bataryası3-4 dolar siz düşünün lafım iphone da aynen geçerli iphone hızlı demeyin sd400 ve 1 gb ramla 5s i tokat manyağı yaptım ben .htc kullananlara selamlar

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 18:52:55 10 / 10

    bugün 30.03.17 Samsung S8 Plus 4999TL, Asgari ücret 1.404 TL, 1404 X 3 = 4212TL yani bu telefon 4 kişilik 3 ailenin gelirinden fazla bu telefonun parasi ile her biri 4 kişiden oluşan 3 aile yani 12 kişi 1 ay boyunca geçiniyor.bu ülkeyi bu hale getirene teşekkür ederim.

    YANITLA
    • SDN Okuru
      31.03.2017 / 09:18

      ulan geri teknolojinin en uç noktasını asgari ücretlemi örnekliyon 800 lirayada tel var ondan alsınlar

    • SDN Okuru
      31.03.2017 / 09:26

      evet memleketi bu hale getirenler utansın asgari ücretle bir ferrari bile alamıyoruz yazıklar olsun

    • SDN Okuru
      31.03.2017 / 20:16

      asgari ücreti 1300 yapanda devlet. doları 3.60lara cıkaranda. bunu göre göre halen ülkeyi düzelticez bahanesi ile seçimlerde oy toplayabiliyorlar var gerisini sen düşün :)

  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 18:42:41

    HTC 10 VARKEN 2600 E BUNA 5000 VERENİN AKLINA NEDİYİM HAHA

    YANITLA
    • SDN Okuru
      01.04.2017 / 14:01

      aradığım cevap htc 10 huawei p10 ve sony xperia xz premium varken buna 5000 tl vermem

  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 17:49:40

    S7 edge daha iyi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 16:31:21

    Yenilik yok. batarya teknolojisi boyle ekranlar icin cok cok yetersiz durumda.Islemci yukselttim yok kamera daha iyi cekiyo. Bunlarla olmuyor. Parmak izi degil de neymis iris miş. Komik. Parmak izi gayet basarili bir uygulama. Simdi ki tum islemciler zaten sorunsuz herkese yeter durumda. 14 nm mis 10 mn ye düşmüş bu zirvaliktan oteye giden konusmalari biraksinlar telefon sirketleri.Apple de samsung da fais bedeller istiyorlar. Xiaomi gibi markalar 3 te bir fiyata yakin performasli urunler cikariyor. Neden fazla odemeliyiz ki...

    YANITLA
    • SDN Okuru
      30.03.2017 / 18:20

      Adamlar AR-GE yapıyor yoruma bak komik ..zorla aldırtmıyorlar..ki amiral gemisi bu fiyata normal bile..ülkendeki doları düşür önce..bence sen banane dolardan biz tl kullanıyoruz diyenlerdensin..not iPhone kullanıyorum

  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 14:13:52

    Size bi taktiğini söylim Her zaman bi sene geriden takip ediceksiniz mesela bu ciktan sonra s7 edge almayi bi düşünün derim hepsi burada 2800 daha düşer 2600 alirsiniz :)

    YANITLA
    • SDN Okuru
      30.03.2017 / 20:57

      hocam helal içimi okumusun valla..v20 i o taktikle almayı düşünüyorum bende..

    • SDN Okuru
      31.03.2017 / 09:30

      bir taktikte benden size armağan olsun üç sene sonra alırsanız çok daha ucuz olur bu kıyağımıda unutmayın

  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 13:52:28

    sagol . ben samet baba konya akşehir atatürk orta okulungan yazıyom. şimdi okudum sipariş verdim . paraya kıydım :D O_O O

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 13:29:24

    Oboouu!! Bu paraya bi telefon haa!! Vışş!! Babayın şarap çanağına!!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 13:10:07 10 / 10

    Ekranı 4K olsa batarya 5000mAh olsa birde ekranı kırılmaz cam olsa anca bu şartlarda epey bir zorlarsan 5000₺ verilebilirdi. 5000₺yi buna verecekte elbet çıkacaktır :)

    YANITLA
    • SDN Okuru
      30.03.2017 / 18:20

      Az da leblebi

  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 12:41:21 0 / 10

    Aşağıda bir arkadaş patlama özelliği var mı diye sormuş, Var tabiki, Self Destruction özelliği. Ayarlarda bu özellik var, özelliği Aktif hale getiriyorsun zaman aralığı seçeneği var, kaç dakika sonra patlamasını istiyorsun diye soruyor sana, Note 7 de bu özellik yoktu, sormadan olur olmaz yerde patlıyordu, S8 de güncellemişler iyi de olmuş. Hatta Mission İmpossible'nin yeni filminde bu telefonu kullanacaklar, Bu mesaj 5 saniye sonra kendini imha edecektir şeklinde. bence sırf bu özellik yüzünden alınır. Bomba bir özellik.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 11:16:38

    türkiyede vergiler çok ondan fiyat bu telefona en az % 50 vergi ödüyoruz %7 trt bandrolü %25 vergi %18 kdv ve bayi payı ? siz düşünün artık

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 11:08:56

    yakında iphone ucuz telefon olacak :D

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 11:03:52 0 / 10

    buna 5 bin vercek yok bizim ülkemize 5 veren fantazi arıyordur 3600 tl ıphone 7 puls al s8 değil s9 bile yarışamaz bazı cahiller ıphone pahalı demiş samsungunda orası burası kalktı göreceksiniz 3 4 ay içerisinde fiyat %40 düşecektir yani almak isteyen 5 ay beklesin alısan ennayi olursun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 09:58:07

    bu telefona 5000 lira versem 5 sene kullansam senede 1000 lira yapıyor yok yine kurtarmıyor 10 sene kullanırsam alıcam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 08:50:28

    5999 TL olsaydı keşke o zaman alırdım...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 08:49:36 10 / 10

    tamam güldük eğlendik hadi gerçek fiyatı yazın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 07:32:17

    boyuk ekran severim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 02:44:32

    Tam anlamda öncü bir yenilik sunmadan 5000 tl fiyat etiketi tam bir fiyasko. Xperia XZ Premium ne yazık ki o çerçevelere rağmen sunduğu yenilikler sayesinde S8 ve S8'den önde. 960 FPS Slow Motion, kameraya özel bellek, 4K Ekran ve üst düzey sistem de cabası. Samsung gibi diğer cihazlara portlanabilecek yazılımsal ve eskiden var olan yeniliklerden ziyade hepsi donanımsal ve öncü teknolojiler. Bu sene zirve Sony'nin.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 01:40:34

    5000 tl pahali. Para sorun degil diyenlerin dusunmeden alacaklari bir telefon fakat buyuk ihtimalle bircok kisi fiyatin dusmesini bekleyecek ya da Note 7 nin yeniden satilmasini bekleyecekler.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 01:21:18

    Oha yakinda 10 bin tl olur herhalde

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 01:12:14

    Telefonun tasarımı hoşuma gitmedi. Dar uzun bi şey olmuş. Samsung patlayan note 7 den sonra kendimizi affettiricez dedi 5000 lirayı geçirdi :) kim alır ki bunu?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 00:14:50

    Bu fiyata alsan 1 sene sonra 2 bine zor satarsın

    YANITLA
  • SDN Okuru
    30.03.2017 / 00:02:59

    Note 7 den ettikleri zararı bunda çıkarıcaklar bu paraya alınmaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 23:29:27

    s

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 23:06:19 10 / 10

    Iphone pahalı degil mi :))))))))))

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 23:05:50

    özelliklerinden çok ilk fiyata baktım iddiayı kazandım hadi bana eyvellah

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 23:03:35 10 / 10

    Gerçekten bu paraları veren enayidir,aşırı pahalı yazık valla ne diyim:/

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 22:43:43

    macbook pro retinadan başkası yalan. 4 yıl oldu aynı akıcılığında devam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 22:15:56

    Tofaşçılar nerdesiniz?

    YANITLA
    • SDN Okuru
      30.03.2017 / 12:33

      Tofaşçılar iphone 8 i bekliyor. Onlar anca İphone laf Sokarlar.

  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 21:47:35

    Samsung kendini Apple sanmaya başlamış. İstediğiniz kadar özellik koyun, marka değeri olmadan o paraları alamazsınız.

    YANITLA
    • SDN Okuru
      30.03.2017 / 00:53

      Marka değeri zaten var ve bu kadar özellikle çıkmış ama hala önyargılı davranıyorsunuz.Iphonedan eksiği yok,fazlası var..

  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 21:47:34

    cidden bunlara 5000 vermek yazıktır.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 21:38:09

    Bu fiyatlar ne lan yuhhh lan size samsung alırsam adam değilim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 21:36:35

    İphone e pahalı dersiniz artık dandroitciler

    YANITLA
    • SDN Okuru
      29.03.2017 / 23:08

      Buna ucuz diyen oldumu. Bence de pahalı ama paranın karşılığını alıyorsun en azından

  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 21:27:24

    S8 ne öyle televizyon kumandası resmen

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 21:18:37

    cok buyuk hayal kirikligi yasadim hersene bir ust modeli alirdim simdi kullandigim s7 edge ama bu sefer degistiremicem her defasinda 1.000 lira ekler alirdim ama bu cok fazla 5.000 lira..note 7 sahibiydim yuzde 50 indirim yapicaklardi samsung'a sordum yok oyle birsey dedi malesef.Yani s7 edge'e devam gidim ben telefonu yikiyim parlasin :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 21:13:24

    5 bine Samsung mu olur yahu 3 ay bekleyin 4K bi 3 ay daha bekleyin 3k ya alırsınız tabi oda çok esasen

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:58:18

    O fiyata ikinci el broadway yani araba alınabilir :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:41:47

    Oha fiyata bak

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:37:20 10 / 10

    Bu özellikler iyi de patlama özelliği var mı yok mu asıl önemli olan o:)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:23:16

    seneye s9 plus 7899tl olur asgari uceret len gecinenlere Allaha cennet nasip eylesin

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:22:58

    Yuhhh diyorum yazıklar olsun böyle fiyat olamaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:21:50

    4999tl şaka gibi bu ne yaa Allah aşkına 4200 iPhone 7plus alırım be uzun yıllar çift kameralı kullanırım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:21:16 0 / 10

    gereksiz pahalı gerçi bunun sebebi ülkemizdeki ekonominin çökmüş olmasından dolsyı dolar kuru... 4 sene önceki dolar kuru olsa şimdiye 3000 tl idi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:18:23 0 / 10

    bunlar bizi enayi sanıyor 4999 Tl imiş. O parayı veren bence enayidir. Vermeyin almayın. Nokia 3310 alalım hep beraber kapansın samsung Türkiye pazarı bu ne saçmalık terbiyesizlik kardeşim. O paraya telefonmu alınır 3 net asgari ücretten bile fazla. YAZIKTIR YUHHHHHHHHHH diyorum.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:17:24

    Ya özellikler güzelde o fiyat Türkiye de çok alacak kişi yok. Anca biz 273737383 taksit filan yaparız. Doğruya doğru çok beğendim ama en azından bir 500 tl düşüne kadar bekleyeceğim

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:16:56

    Samsung a bak sen!!Geçen yıla oranla 1.500'er TL zam yapmış cihazlara. . Bu politika ile yeni note serisi 5.500'den açar kapıyı!!Ülkenin ve piyasanın geldiği duruma bak!2 yılda amiral gemisi cihazlar 0'den fazla zam yedi!!!UçurummmPes diyorum daha fazlasına dilim varmıyor..Arz-talep meselesi elbette.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:15:07

    5000 lira düzlediler sonunda fiyatı. 2 seneye de 10 bin lira olarak düzlerler hayırlı olsun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:14:27

    5000 tl samsung a para verenin aklından şüphe ederim...

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:05:34

    oha 50000 tl ne bu ne lan telefonmu uzay gemisi mi samsung dalga geçiyor

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:02:19

    Kezke 4000 bin 4500 olsaydi cok abartilidi ya

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:00:50 0 / 10

    5000 tl çok uygun

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 20:00:33 10 / 10

    Arabami satiyon

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:55:15

    4999999999 TL mi?Vallahi ayıp!

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:55:09

    Yuhhhhhh 5000 tl mi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:54:50 10 / 10

    5000 tl verilmez 5000 sene de kalsa andorid kullanan biri olarak söylüyorum bunu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:51:31

    Çok güzel olmuş

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:49:44

    Çift kamera yok, Hi-fi ses çipi yok, hafıza kartı desteği yok, çift flash yok, çift hoparlör yok buna rağmen. S7deki eski kamera var 5000 lira etmez açık ve net. Parmak izi sensörü çok saçma sapan bi yerde ayrıca resmen mühendislik hatası.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:48:52

    5000 olsa düşünürdüm fiyatı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:48:13

    Kamerada sıfır yenilik yapmışlar

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:47:56

    Kamera 1 sene önce çıkan S7 ile birebir aynı rezillik

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:43:50

    4999 mu doğru mu görüyorum lan? Bir yanlışlık mi var? Bu ne laaan?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:42:37

    sanki araba fiyatına fiyat belirliyorlar.5000 tl ne demek.bir insanın üç aylık maaşına bedel.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:41:38

    128 gblık iphone7plus 4949₺ 64 gblık s8plus 4999₺ Bu fiyatlara zor satarsınız o s8 i !! Bixby asistan getirmişsiniz (siri nin çakması) Neymiş türkiye desteği henüz yokmuş türkçe dil bilmiyormuş . Daha geçenlerde note7 skandalı ile gündeme gelen bir firmanın bu özellikteki telefona böyle bir fiyat koyması çok yanlış!!! Ayrıca iphone ların zamlanmış fiyatları bunlar.. ben zamdan önce 7plus 128gblığı 4031₺ ye aldım apple ın kendi sitesinden. Telefonumu satıp s8 alırım diyordum ama gerçekten boşuna ümitlenmişim android e dönüş yapmak için. İphone a devam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:39:21

    perfect tek kelimeyle

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:37:32

    5000 TL

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:29:06

    Bence sony gerisinde kaldı ekran 4K olmalıydı

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:26:46

    iPhone Plus 56mm kamerası insanı daha gerçekçi çekiyor. yumurta kafa çekmiyor. çift kamera olacaktı s8de. beni hiç etkilemedi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 19:10:30 0 / 10

    Böyle bir mükemmellik olabilir mi ya?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 18:56:58

    Fiyatlar 809euro ve 909euro

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.03.2017 / 18:55:00

    samsungu sevmiyorum pek ama cok hos gorunuyor cok begendim sonunda s2 den daha gusel bir tasatima ulasti.

    YANITLA