ShiftDelete.Net anlık bildirimleri ile teknolojiden uzak kalmayın. Bildirimleri Aç

iPhone garanti sorgulama nasıl yapılır?

iPhone garanti sorgulama işleminin Apple’ın sitesi üzerinden nasıl yapılacağını adım adım anlattık. iPhone’un garanti durumunu makalemizle öğrenebilirsiniz.

23.08.2017 / 15:00
iPhone garanti sorgulama nasıl yapılır?

iPhone garanti sorgulama rehberi ile karşınızdayız. Garanti kelimesine Teknolojik ürünler satın alanlar daha fazla önem veriyor. Seri üretimde yaşanabilecek sorunlar veya cihazı satın aldıktan sonra başına gelebilecek herhangi bir olay, garanti kavramını önemli hale getiriyor.

Bir başka husus olan ikinci el piyasasında ise satın alınan teknolojik ürünlerin garantilerinin devam edip etmediğini doğru bir şekilde öğrenmek, sancılı bir süreç olabiliyor. Apple, bu süreci daha basit hale getirerek, iPhone garanti sorgulama hizmeti ile karşımıza çıkıyor.

Biz de bu haberimizde; Apple’ın sitesi üzerinden iPhone garanti durumu sorgulama işleminin nasıl yapılacağını, iPhone teknik destek süresini ve AppleCare koruma planı için iPhone'un uygun olup olmadığını nasıl öğrenebileceğinizi anlatıyoruz.

iPhone garanti sorgulama işlemi nasıl yapılır?

1. Adım: Apple’ın kapsamı denetle sayfasını buraya tıklayarak açın.

2. Adım: Açılan sayfada; “Donanımınızın seri numarasını girin” bölümü ve “Lütfen kodu girin” bölümleri yer alacak. Donanımınızın seri numarasını girin bölümüne iPhone’un seri numarasını, kodu girin bölümüne ise ekranda beliren kodu girin.

17-08/14/iphone-garanti-sorgulama-nasil-yapilir-sdn-1.JPG

iPhone SEri numarası nasıl bulunur?

iPhone’un seri numarasını; Ayarlar>Genel>Hakkında bölümündeki “Seri numarası” kısmından öğrenebilirsiniz.

3. Adım: Kutucuklara gerekli bilgileri girdikten sonra iPhone garanti durumu hakkında bilgiler Türkçe olarak sizleri karşılayacak.

Bu bölümde; geçerli satın alma tarihi, telefonla teknik destek süresi, onarım ve servis kapsamı ve AppleCare koruma planı için uygunluk bilgileri yer alıyor.

17-08/14/iphone-garanti-sorgulama-nasil-yapilir-sdn-2.JPG

4. Adım: Onarım ve Servis Kapsamı seçeneğinin altında “Tahmini Son Kullanma Tarihi” bölümü yer alıyor. Buradan iPhone’un ne zamana kadar garantisinin olduğunu öğrenebilirsiniz.

:: iPhone'unuzun garantisi var mı?

SDN - ShiftDelete.Net

Tamriel'in bağrından kopup gelen Emin, sıkı bir TES ve Dark Souls hayranıdır, tam bir oyun delisidir. Çok uzun zamandır oyun oynuyor, tam çözüm çekip, inceleme yazıyor.
Yazarın diğer haberleri için tıklayın.

Yorum Yaz
  • SDN Okuru
    29.08.2017 / 18:41:28

    Bu ne la? Dalga mi geciyorsunuz siz milletle? Boyle yazi mi yazilir? Yu ru git derslerine calis.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    24.08.2017 / 11:40:08

    Haberi zortlatmışsınız.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.08.2017 / 18:05:17

    arkadaşlar pil değişimi olayı nasıl oluyor iphonenin garantisi bitdi yinede pil değişimi ücretsiz yaptırmak mümkün oluyormu

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.08.2017 / 17:44:41

    Xperia telefonlar da önceden beri olan birşey bu :)

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.08.2017 / 16:26:08

    Apple'ın servis kalitesini iyileştirmesi lazım 20 gün sonra anca sıra geliyo... Bide yenisiyle değiştirdik dedikleri telefon tamir görmüş başkası adına kayıtlı imei çıktı yeni diye yenilenmiş ürün kakalıyorlar Huawei'i örnek almalı servis konusunda VIP hizmet veriyor adamlar resmen 900 liralık telefona bile

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.08.2017 / 16:13:37

    2019 Nisan da garanti bitiyor 7 plus kullanmaya devam

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.08.2017 / 15:40:10

    Cihazın garantisi devam eden, faturası olmayan arkadaş herhangi bi garantilik durumunda Akasya Acıbadem veya Zorlu Center Zincirlikuyu Apple Store'dan randevu al. Oralarda pek fatura istemiyorlar. Çünkü cihazımı iki kere garantiye götürdüm ikisindede faturanıza gerek yok dediler.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.08.2017 / 15:35:13

    Buna ne gerek var ? App Store'dan "Apple Destek" uygulamasını indirin orda zaten tüm kayıtlı cihazlarınızın garanti sürelerini herşeyini görebiliyorsunuz + randevu bile alınabiliyor.

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.08.2017 / 15:26:14

    Ben telefonu alalı daha 10 ay oldu ama teknik destek süresi doldu diyor bu ne iş?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    29.05.2017 / 01:09:24

    Arkadaşlar, ürünün seri numarasını girdiğide, "ürünün satınalma tarihini doğrulayın" uyarısı alıyorum. faturam var satın alma tarihini girdiğimde ise "şimdi işleminizi yapamıyoruz sonra tekrar deneyin" uyarısı alıyorum. Garantimle ilgili bir sorun sizce yaşarmıyım?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    26.04.2017 / 11:46:35

    Arkadaslar merhaba benim seri noyu yazınca hatalı seri no diyor nedendir ?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    01.02.2017 / 00:50:56

    Tahmini yazıyo ama net tarihi bu mu acaba bilen yardımcı olabilir mi

    YANITLA
  • SDN Okuru
    23.12.2016 / 10:40:07

    iPhone cihazım şu an garantide. Cihazla ilgili nasıl bilgi alabilirim?

    YANITLA
  • SDN Okuru
    28.10.2016 / 23:34:53

    cihazım garanti sorgulaması yaptım apple garantili 2018 nisan ayına kadar ama cihazımın faturası yok bir sorun oldugunda garantiye nereye yollayacam bir bilginiz varmı ikinci el aldım

    YANITLA
  • SDN Okuru
    04.10.2016 / 11:11:05

    Teşekkürler

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.01.2016 / 11:43:07

    kutu üzerindeki seri numaradan bakılabiliyor mu acaba ? bakılıyorsa yurtdışından alınana ürünü bu şekilde alırken kontrol edebiliriz ki bu süper olur :)

    YANITLA
    • SDN Okuru
      22.06.2016 / 17:34

      kutu üzerindeki seri nodan kontrol edilebiliyor evet.. bizzat denedim

  • SDN Okuru
    20.01.2016 / 10:02:57

    Apple servisi çok kötü ya 1 ay önceden sıra alıp gidebiliyorsun ancak zaten tamir süresi 20 iş günü ne anladım anında hizmet olayından?

    YANITLA
    • SDN Okuru
      23.08.2017 / 16:35

      dünyanın en kalite servisi dünyada en çok satılan akıllı telefon yoğunluktan dolayı 1 ay önceden sıra alıyorsun normaldir yani

  • SDN Okuru
    20.01.2016 / 09:45:22

    Bu ne ya her tarafta ayni haber

    YANITLA
  • SDN Okuru
    20.01.2016 / 08:39:56

    apple 1 yıl üzerinden hesaplıyor türkiyede iki yıl faturalarınızı kaybetmeyin sıkıntı olmaz

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.01.2016 / 23:42:03

    26ocak 2016 son diyor 26sından sonra ne oluyor tam anlamaıdm garantı kısmı devam ediyoda ücretsiz destekmi vermiyor ?

    YANITLA
  • kadirirdem
    19.01.2016 / 23:02:20

    Bence buna benzer samsung a da yapılmalı..

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.01.2016 / 21:48:57

    AA benimki Mayıs 16 ya kadar var daha

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.01.2016 / 19:39:44

    Nasi bitiyo ya daha 2 ay var

    YANITLA
  • SDN Okuru
    19.01.2016 / 19:15:34

    Apple Care Türkiye'de geçerli mi?

    YANITLA
    • SDN Okuru
      19.01.2016 / 20:51

      Var dostum artık var

    • SDN Okuru
      21.01.2016 / 13:24

      herhalde

  • SDN Okuru
    19.01.2016 / 19:10:59

    Samsungun nasıl yapılıyo onada bi baksanız

    YANITLA
    • qutoxy
      19.01.2016 / 19:35 0 / 10

      samsungda yok :D biri hizmet üretiyor, diğeri sadece üretiyor :D

    • SDN Okuru
      20.01.2016 / 10:03

      Apple hizmet üretiyor Samsung donanım. Mesela Appleın ekranları kameraları vs. hep ortalamadır en iyisi değildir bu yüzden

    • SDN Okuru
      23.08.2017 / 16:24

      Samsung ve Sony'de böyle saçma sapan uğraşmazsın cahil kardeş telefonun içindeki app'te yazar zaten direk bişey girmene gerek kalmıyo