Almanya VW Satışlarını Durdurabilir!


28 Eylül 2015 Pazartesi 18:30
Almanya VW Satışlarını Durdurabilir!

Almanya, en büyük milli geliri ve üreticisi Volkswagen’in gözünün yaşına bakmayacak. Eylül ayının başlarında açığa çıkan dizel-emisyon skandalı Volkswagen’in başını ağrıtmaya devam ediyor. Hükümet, 8 senedir yapılan hilenin telafisi için ünlü otomobil üreticisine 10 gün mühlet Verdi

Bugün elimize ulaşan bir habere göre Almanya Federal Motor ve Taşımacılık Kurumu, Ulaştırma Bakanı Alexander Dobrindt imzalı bir kararnameyi Volkswagen Grup’a ulaştırdı. Bu belgeye göre Volkswagen Grup dünya çapında 11 milyon aracı etkileyen emisyon skandalını telafi edecek ya da ülke çapında 2.8 milyon aracın kullanılması tamamen yasaklanacak ve Volkswagen’in satışı  durdurulacak.

10 gün içinde ekstra mesai harcanacak

Şu anda zaten İsviçre’de satışı yasaklanan Volkswagen’in kendi ülkesinden de bu denli bir yaptırımın gelmesi holdingte şok etkisi yarattı. Önümüzdeki 10 gün için Almanya genelinde bulunan 2.8 milyon hileli aracın telafisi dizel motorlarda ve egzost manifoldunda güncellemeye gidilerek telafi edilecek. Yani yüksek zehirli gaz salınımını düşürebilmek için doğru revize yapılacak. Volkswagen Grup Basın Sözcüsü olayın tepeden tırnağa tüm Volkswagen çalışanlarının sorumluluğunda olduğunu bu yüzden önümüzdeki 10 gün içinde 7/24 mesai harcayarak bahsi geçen 2.8 milyon aracın revizesi gerçekleşsin diye ekstra çaba gösterecekler. Volkswagen Grup’a verilen süre 7 Ekimde sona eriyor. 

:: Volkswagen’in Almanya’da satışları gerçekten yasaklanabilir mi? Bu konu hakkında düşünceleriniz neler?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

49 yorum - “Almanya VW Satışlarını Durdurabilir!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    faprikalarinizda hatayi yapan ustalardan kaynaklaniyor isciyi bos yere cikartmayin sorumlusu ustalar

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    faprikalarinizda hatayi yapan ustalardan kaynaklaniyor isciyi bos yere cikartmayin sorumlusu ustalar

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Yanlış bir bilgilendirme var. Dizel veya benzinli araçlar hareket halinde şöförün isteğine göre doğaya "rolantideki" değerin 40 katı fazla NOx gazı salınımı yapar (özellikle yokuşlu yollarda). bu 40 kat normal. FAKAT sorun şu VW firması arabalarını çevreci gösterebilmek için "rolanti"de NOx salınımını hileli bir şekilde düşürmüştür. örnek verirsek normalde "rolanti"de 130birim gaz salınımı yapması gerekirken hileli yazılımla 100birim salınım yapmıştır. Bu olay VW nin çok çevreci bir araba olduğu imajını vermekteydi. Bizleri KANDIRDI

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Egzost ne la bilen var mı

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Iki dunya savasi gormus bir markanin. Model satamadigi icin baticagini dusunen insanlar *****

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    işimize geldi bu olay. ithal araba sayısı azalacak. türkiyede üretilen arabaların satışları artacak. zenginleşeceğiz.

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    alman arabalarının fiyatlar kazıktı şimdide bu olay çıktı işleri zor
    elektirikli arabalardada diğer firmalar aldı başını gidiyor alman otomotiv sektörü batar

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Polo almayı düşünüyodum ama Yaris almaya karar verdim.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Beyler olan yine 3 şeye olmuştur. 1- doğa yine kirletildi 2-Müşteri kazıklandı ayıplı mal 3-Mühendisin ve yöneticinin hatasını uykusuz bedeni yıpranacak işçi ödeyecek bknz :Volkswagen Grup Basın Sözcüsü olayın tepeden tırnağa tüm Volkswagen çalışanlarının sorumluluğunda olduğunu bu yüzden önümüzdeki 10 gün içinde 7/24 mesai harcayarak bahsi geçen 2.8 milyon aracın revizesi gerçekleşsin diye ekstra çaba gösterecekler.

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    olmasi gerekenin 40 kati ne demek yav. asil serefsizlik su, araclar teste girerken salinim degerlerini dusuk cikaran bir yazilimla bunu yapmislar. hata degil yani, profesyonel sahtekarlik.

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    Valla bu olaya bizimde acilen el atmamiz icap eder.

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Zaten VW taraftari degildim, daha da soguttular. Cokta iyi oldu, cokta duzel oldu.

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    rn rn rn rn rn rn

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Türkiye alır sorunlu arabaları. Almancılar getirsin satsın.

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    ios androidten daha iyi!

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    endişeye mahal yok, too big to fail !!

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Bizde egzostdan hardal gazi ciksa kimse onemsemez

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Adamın dediği lafa bak tüm volkswagen çalışanlarının sorumluluğu demiş sen karar ver mühendislere uygulat sonra tüm çalışanlara mâl et. Çalışanları %80'i bilmiyordur bile.

    Adamlar dünyayı ayakta uyutmuş kimsenin ruhu duymamış iyiki Alman menşeili bir aracım yok kendimi salak gibi hissederdim. Birde altı ay kuyruk bekletiyorlar, kandırmak için.

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Koskoca Wolsvogen dedik batacak neredeyse. Bu karbon emisyon meseleesi bu derece onemli avrupa ve abd de ….

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Almanya dünya ülkelerine ayıp olmasın diye güya laf şöylemiş. Ha ha ha… Boş laf hiçbirşey yapamaz, milyarlar eden firmasını kapatamaz. Kim aldığı aracın teknik ölçümlerini biliyor, bence hiç kimse, önemlide değil ***** Güzel reklam, satışa devam. Yada kendi elektrikli arabanı yap kullan?!!!

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Kılıfını hazırlıyorlar…

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Bunlar hep Amerika'nın oyunları. Çünkü Almanya'nın ekonomisi VW grubundan geliyor. Eğer VW batarsa Almanya'nın ekonomisi yavaşlar.

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu!

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Valla helal olsun adamlara kendi şirketlerine bile acımıyorlar. Bizde olsa bir kaç yere telefon etmekten geçer…

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    vw bu dende araba satarken kendi topuğuna sıktı bunun telafisi çok zor görünüyor bu gidişat almanya fabrikasına kilit vurulmasına zaten bitik imajını bir daha toparlayamamasına şirket iflas açıklamaya kadar gider durum vahim

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Helal olsun Almanya'ya adamlar gözününün yaşına bakmıyor ve bu yüzden böyleler. Ülkemizde olsa rüşvetle vs ruhumuz duymazdı…

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Duzeltsinler zaten ayip birsey…

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Yazılımla motorun gücünü düşürürler, yakıt tüketimini arttırırlar.

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    10 bin lira indirim yap bak benim yurdum insani zarari nasil telafi eder Satişlari patlatir ha sorunmu yemişim atmosferi der çözer benim insanim

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    Volkswagen audi seat skoda bunların zaten hepsi aynı araç vw fanboylarından bıkmıştık iyi oldu gördüler çok sevdikleri vw grubunu , ha vw ye zarar gelsin istemeyiz dünya çapında kaç kişi ekmek yiyor fakat bu denli fanatikler ortaya bişey çıkmadanda anlamazdı

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    oy oy oylum oylum oyacaklar…

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    çare çok basit!fiyatlarda 3-5 bin indirim yapın türkiyede satın araçları.biz zehir solusakta fark etmez.

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    "Telafiyi duzeltmek" ??

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    Katalitik konvertör ile çözülebiliyor olsaydı vw zaten bunu hile yapmadan çözerdi. Demek ki sorun çok ciddi. Vw sahiplerine geçmiş olsun.

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    Cozerler sikinti yok.

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    Batd

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    facebook gene çöktü

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    İste almanya bundan buyuk bizde olsa lafi bile edilmezdi

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    Bizim ülkemize de gelir ins bu revizyonlar.

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    Heyt be. Sırf fazla para için hile yapıyorlar ama foyası çıktı işte. Bedelini fazlasıyla ödediler

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    Egzoz manifoldu o egzost degil

" Almanya VW Satışlarını Durdurabilir! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Almanya VW Satışlarını Durdurabilir! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Almanya VW Satışlarını Durdurabilir! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon! Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon!
  2. 2 Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık! Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık!
  3. 3 FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme! FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme!
  4. 4 Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık! Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık!
  5. 5 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi! 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi!
  6. 6 Rode NT-USB Mini inceleme! Rode NT-USB Mini inceleme!
  7. 7 PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk! PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk!
  8. 8 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  9. 9 Apple Watch Series 6 inceleme! Apple Watch Series 6 inceleme!
  10. 10 Apple Gündem: Apple M1 işlemcisi ne kadar güçlü? Apple Gündem: Apple M1 işlemcisi ne kadar güçlü?