Okunma

Anonymous Facebook’a Yeniden Saldıracak


24 Ocak 2012 Salı 13:45
Anonymous Facebook’a Yeniden Saldıracak

Anonymous, daha önce saldırdığı ve başarısız olduğu Facebook’a bir daha saldırıyor. İnsanlar ve ABD arasında online savaş başladığını duyuran Anonymous, SOPA ve PIPA kongresi ertelenmiş olsa bile, “Bu bizim internet haklarımızın engellemeyeceği konusunu garantiye almıyor.” diye bir açıklama yaptılar.

Megaupload‘ın kapanmasından sonra Amerika Adalet Bakanlığı’nın internet sayfası, protesto amacıyla Anonymous taraftarları tarafından hacklendi.

Olaylara karşı sesini çıkarmayan Facebook’a yönelik yeni bir saldırı planlamayı düşünen Anonymous, Youtube’da yayınladıkları video ile kullanıcıları LOIC silahını kullanmaya ve 28 Ocak‘ta Facebook’u kullanılamaz hale getirmeyi planlıyorlar.

Bakalım DDoS saldırısı, Facebook’u ne kadar etkileyecek. Zira Facebook, 800 milyon kullanıcıya sahip ve bu kullanıcılarının yarısı aynı anda bağlansa bile siteye birşey olmuyor. Bakalım binlerce kişi siteyi çökertebilecek mi ?

Güncelleme : Grup adına sahte bir kullanıcı tarafından eklenen video, Youtube tarafından silindi. Ayrıca Anonymous’un resmi Twitter hesabında yaptığı açıklama ile bu haberi yalanladı.

:: Anonymous sizce Facebook’u çökertebilir mi?

 




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

37 yorum - “Anonymous Facebook’a Yeniden Saldıracak”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Kaç yıl oldu hala saldıracak ahahahaha

  2. SDN Okuru dedi ki:

    saldırı yapacaklarmış pff KEYLOGGER YOLATTIRMASINLAR ONLARIN PCSİNE

  3. SDN Okuru dedi ki:

    hiçbir şey yapamaz bu pkklı ezikler rahat olun

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ddos faceyi etkilemez

  5. SDN Okuru dedi ki:

    28 ocak geçti hiç bi şey olmaadi .d.d.d

  6. SDN Okuru dedi ki:

    sıkısa banarakip ol

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Mark zumberbog kendi bunyesinde calisan muhendisleri cok iyiler siteyi mark zumberbog disinda hic kimse kapatiramaz

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Anonymus facebooka saldırıcağını yalanladı
    ***** allta yazıyor
    AGAIN: “Anonymous Threatens Facebook Shutdown Jan” IS A FAKE. RT PLEASE.
    Diğre bir mesajı var saldırsa bile birşey olmaz birdaha saldırcaz demişlerdi fakat hiçbirşey farklı olmadı yani pek bişey olmaz.

  9. -Beneficence- dedi ki:

    facebook öle herkesin yiyebileceği bir lokma değil sizde taktir edersinizki

  10. SwateR dedi ki:

    Birşey yapacaklarını zannetmiyorum.Facebook bu boru değil

  11. smtakqL dedi ki:

    *****

    Yalanlamışlar Deneselerde Yapmazlar Hep Aynı Numaralar …

  12. SDN Okuru dedi ki:

    @anonops açıklamıştı böyle birşey olmayacağını tekrar tekrar..

  13. Shadow Prince dedi ki:
    Alıntı virtual worms Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    bu sefer başaracaklarına inanıyorum

    Abi anlamıyorsunuz herhalde, herhangi bir saldırı felan yok adamlar twitter’a da yazdı bunu buyrun:

    https://twitter.com/anonops

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Geldikleri gibi giderler!

  15. Elbruz46 dedi ki:

    Bizim iç işleri bakanlığının sitesine saldırmışlardı bunlar eee ne olmuştu

  16. virtual worms dedi ki:

    bu sefer başaracaklarına inanıyorum

  17. SDN Okuru dedi ki:

    woowww çok korkutucu…..

  18. şowalye dedi ki:

    Anonymous gerçekleri vardır pc kurdu bunlar

  19. y_ates dedi ki:
    Alıntı Max2Life Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    ) Anonymous’ u bu kadar hafife alanlara şaşıyorum. Bilginiz varda mı konuşuyorsunuz: küçümsüyorsunuz, yoksa haybeye laf olsun diye mi? "bunlardan bi halt çıkmaz gibi" tavırlardasınız.

    Çıkar ya da çıkmaz, Türkiye’yi tehdit edebileceğini sanan çapulcular işte.

  20. Max2Life dedi ki:

    ) Anonymous’ u bu kadar hafife alanlara şaşıyorum. Bilginiz varda mı konuşuyorsunuz: küçümsüyorsunuz, yoksa haybeye laf olsun diye mi? "bunlardan bi halt çıkmaz gibi" tavırlardasınız.

  21. Shadow Prince dedi ki:

    Haber bizzat anonymous ekibi tarafından twitter’da yalanlandı ve bunun bir medya uydurması olduğunu ortaya çıkardı:

  22. honline dedi ki:

    Bıktım bu sinek vızıltısından bunlar yapsa yapsa serverları mesgul edip eğlenirler kendi kendilerine

  23. lord87 dedi ki:

    bunlar geçen yaz bize de saldırmaya çalışmışlardı değil mi? yazık, adamlar bırak zarar vermeyi saldıramamıştı bile

  24. SDN Okuru dedi ki:

    ya sadece bi anti gurup

  25. ALPARS™ dedi ki:

    Her yıl geleneksel haberlerden biri.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    facebook yandı.. :-P:-P

  27. y_ates dedi ki:

    Boş beleş adamlar.

  28. şowalye dedi ki:

    Anonymous heran taşın altında çıkabilir kaçın

  29. evowinds dedi ki:

    Biz bu durumlara "Görüntü var, ses yok" diyoruz

  30. SDN Okuru dedi ki:

    fake olm lan bu twitter takip edin adamlari

  31. Bonney dedi ki:

    Reklam’dan baska birsye yok bunlar’da

    AnonyMUZ:

  32. Charlie Scene dedi ki:

    Gelsin Gelsin Bişi Olmaz

  33. acer dedi ki:

    Artis grubu.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    video güzel ama başarılı olacaklarını düşünmüyorum 🙂

  35. şowalye dedi ki:

    İnternet avcısı girdiği yere iz brakmaz.d

  36. SDN Okuru dedi ki:

    yine mi, yandı desene facebook 😉 boş laf yıne

  37. Jacoub dedi ki:

    şehir efsanesinden başka bir şey değil.

" Anonymous Facebook’a Yeniden Saldıracak konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Anonymous Facebook’a Yeniden Saldıracak ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Anonymous Facebook’a Yeniden Saldıracak ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "