Okunma

BenQ – Siemens CL71


23 Ağustos 2006 Çarşamba 13:00
BenQ – Siemens CL71

262.144 renkli TFT ekranı sayesinde her açıdan mükemmel bir görüntü kalitesi sunan üründe, 170 derecelik bakış açısı ile telefona hangi yönden bakılırsa bakılsın görüntü kalitesi bozulmuyor. iF Tasarım Ödülleri 2006 sahibi CL71, yüksek kaliteli malzeme ve keskin çizgileriyle
dikkat çekiyor. Yarı otomatik sürgü kapaklı mekanizma, lüks bir mobil görünüm
sunuyor.


Benq-Siemens CL71

Net ve parlak görüntü
BenQ-Siemens CL71
ile Bluethooth ya da MMS üzerinden arkadaşlarınızla fotoğraf,
video ve müzik alışverişi yapmanız mümkün. Ayrıca; 262,144 renkli, 176×220 piksel
çözünürlüğe sahip üstün kalitedeki 2 inç TFT ekranda da çekilen görüntüler mükemmel
bir görüntü kalitesinde izlenebiliyor.

Megapikselli kamera
MicroSD
kartlar ile genişletilebilen
iç telefon belleği (24 MB), multimedya içerikler için yeterli miktarda alan
hafıza sağlıyor. 3x dijital zoom’lu 1.3 megapiksel kamera ile ardarda dört kare
çekilebiliyor. Sürgü kapak kapandığında kamerayı da gizleyerek, lenslerin dış
etkilere karşı korunmasını sağlıyor.

Akıllı pil kullanımı
MP3
oynatıcısının yanısıra, BenQ-Siemens CL71‘de bulunan entegre FM radyo stereo
kulaklık, kaliteli bir ses sunuyor. Multimedya eğlencesini uzun süre devam ettirmek
için telefonda  akıllı pil kullanım özelliği bulunuyor. Telefonun
yanındaki tuş ile enerjitasarrufu modu kolayca aktif hale getirilebiliyor.
Ayrıca, bu tuş tuştakımını da kilitleyerek telefonun farkına varmadan kullanılmasını
engelliyor.

Bilgi için: Benq-Siemens
Fiyat: 519 YTL +KDV
Satın Al: Hepsiburada

SDN




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

76 yorum - “BenQ – Siemens CL71”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    ben aldım 2 sene önce kamerası çok güzel sesi biraz az ama yine yeterli hiç bozulmadı ayrıca hafıza kartını çıkartmadan önce telefonu kapatın ondan sonra takarken açın o zmn hiç sorun olmuyo

  2. SDN Okuru dedi ki:

    n 70 sesi nasıl yükselir

  3. SDN Okuru dedi ki:

    sakın almayın ben kullanıyorum 2 kere servise gö***** 3.gönderişim olacak…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    bende 2 senededır kullanıyorum cok guzel telefon ama satmayı dusunuyom 2.el fıyatı 250 ytl verıyorlar burda sıfırı 350 ytl…

  5. SDN Okuru dedi ki:

    VALLA ARKLAR BENDEDE VAR 1 YILDIR KULLANIYOPRUM KULLANMASINI BİLENE SÃœ***** BİLEMEYEN ARKLAR VARSA KÖTÃœ YORUM YAZMASIN..ALMAK İSTEYENLER BENCE DÃœŞÃœNMEDEN ***** ŞU KALIN KAFALILARII NEYSE BYSSS

  6. SDN Okuru dedi ki:

    ben bu telefonu 9 ay kullandım hiççç tavsiye etmem sesi az ve sürekli donuyo çok yavaşş arada kendiliğinden kapanıyo 3 defa tamire gitti berbst hiç tavsiye etmm

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Dostum Bu Telefon Güzel ama Bir yere kadar !!! Sonra Bozuluyor :s Neyse Sİze kalmis Alıp almamak

  8. SDN Okuru dedi ki:

    bence bi şeye benzemiyo sakın almayın ben aldım çok çabuk bozuluyo pişman olursunuz

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Kullandım ama sorunlar yaşadım.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefon süper ötesi. Gözlerim kapalı aldım ve arkama hiç bakmadım.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    nu telefondan nefret ediyorum 5 aylık kullanıcıyım iğrenç bir telefon hatalarla doluu almayın önermiyorum

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ark lar ben bu siemens cl 71 telefondan cok memnunum ama bi sorunum var yardım etmek için bi arkadaş arıyorum ben bu telefondan pc deki takılı olan bluetooth la telefonnumla alışveriş yapamıyorum neden acaba başkalarıda benım gibi bu sorunu cekiyomu ltf. bilen kişiden yardım almak istiyorum teşekkürler !

  13. SDN Okuru dedi ki:

    slm lar ark. cok agır bu telefonun menüsü ama güzel bir telefon ben 1 gb li kullanıyorum hafıza kartı olarak kamerası cok güzel cekiyor ayna gibi alıcak arkadaşlara tavsiye ederim !!!

  14. SDN Okuru dedi ki:

    ben aldım. Kamera cok iyi. İdeal bir telefon

  15. SDN Okuru dedi ki:

    HAYIR YALAN COK GUSEL SES WERIO TAVSIE EDERIM

  16. SDN Okuru dedi ki:

    ben aldım super ya tavsıye ederim n95 g,b, kamera cekıoo

  17. SDN Okuru dedi ki:

    BN BU TELI ALALI 7 AY OLDU FAKAT TELM 1 AYDR SERWSTE GARANTYE WERDM TEL CABUK BOZULUO AMA TELMI COK SEWIORM BEKLIORM TELM GELSN DYE AMA TAMIR EDLMIO YENSNI ALCAM N-BNC ARKLER NOKIADAN SASMAYIN:)

  18. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben 2 gün önce aldım çok güzel bi telefon yanında 1GB hafıza kartı verdiler ama 1GB HAFIZA KARTINI ARADA SIRADA OKUMUYOR GERİ ALDIĞIM YERE GÖTÃœRDÃœM 512kb oluyormuş bunlara ve 512kb kolayca okuyobiliyormuş 1 GB DE BEN SÃœREKLİ OKUMAMASINDAN SIKILDIM VALLA EN SONUNDA TELİ DEĞİŞECEKTİM AMA 512KB YLIĞI ALICAM ONU OKUYORMUŞ GÃœZEL ŞİMDİLİK MEMNUNUM GÃœZEL ŞIK Bİ TEL BEN TAVSİYE EDERİM ARKADAŞLAR BİRDE NOKIA ÃœRÃœNÃœ OLSAYDI SÃœPERDİ BENDE DAHA ÖNCE HİÇ SIEMENS KULLANMAMIŞTIM ÇÃœNKÃœ MP3 ÇALAR ÖZELLİĞİDE ÇOK GÃœZEL BENCE ÇOK HOŞ TAVSİYEMDİR

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ya bu telefona tema oyun nasık yuklenır nasıllllllllllllllllllllllllllll

  20. SDN Okuru dedi ki:

    ARKADASLAR YAKLASIK BIR YILDIR KULLANIYORUM HIC BIR SORUN OLMADI USTELIK COKTA HOR KULLANDIM AMA GAYET DAYANIKLI COK MEMNUNUM TAVSIYE EDERIM

  21. SDN Okuru dedi ki:

    oooo
    eline sağlık kardeşim

  22. SDN Okuru dedi ki:

    aklıma gelmişken onuda sölim oyunları telefon hafızasına atin mmc ye degil calısmaz 😀 kolay gelsin

  23. SDN Okuru dedi ki:

    benimde bu telden var valla çok memnunun süper çekiyo resimleri hafıza kartına gelince benim öle hç sorunum olmadı ben gayet memnunum aldığımada pişman değilim :d

  24. SDN Okuru dedi ki:

    yav ankarda 300 milyona siz nasıl 360 alıyosunuz kazıklanıyosunuz bence 😀

  25. SDN Okuru dedi ki:

    ArkadaşLar

  26. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaslar bende cok begenıyorum bu tlf ama cok kararsızım aama almayıda cok ıstıyorum yazdıklarınız kadarıyla muthıs bıseye benzıyor bıraz daha heveslendım sımdı ama ıns pısman olmam:))

" BenQ – Siemens CL71 konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere BenQ – Siemens CL71 ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda BenQ – Siemens CL71 ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "