Okunma

Bentley, iPhone 5s ile Reklam Çekti


16 Mayıs 2014 Cuma 11:00
Bentley, iPhone 5s ile Reklam Çekti

Mobil cihazların sunmuş olduğu gelişmiş kamera seçenekleri, taşıması ağır ve maliyeti yüksek olan profesyonel kameraların ikinci plana düşmesine neden oluyordu. Geçtiğimiz yıl Burberry firmasının Spring/Summer defilesini iPhone 5s ile çekmesinden sonra bu karavana İngiliz menşeli lüks otomobil üreticisi Bentley de katıldı.

iPhone 5s ile çektiler iPad Air ile düzenlediler

Bentley son reklam filmini Apple‘ın iPhone 5s cihazı ile çekti. Firma iPhone 5s ile çekmiş olduğu reklam filmini yine Apple‘ın tablet çözümü iPad Air ile düzenledi. Siyah beyaz türünde çekilen reklam filmi sunmuş olduğu kalite ile dikkat çekiyor. Dilerseniz sizleri iPhone 5s‘in kamerasının ne kadar güçlü olduğunu kanıtlayan reklam filmi ile baş başa bırakalım.

Reklam filmini YouTube‘dan Full HD izlemek için tıklayın.

Muhtemelen bu reklam filminden sonra en iyi kamera hangi mobil cihazda sorusu cevaplanmış oldu. Bakalım Apple, iPhone 6 ile kamera özelliklerini daha da geliştirip bu piyasada bir öncü olmaya devam edecek mi?

:: Bentley’in iPhone 5s ile çektiği reklamı izlediniz mi?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

34 yorum - “Bentley, iPhone 5s ile Reklam Çekti”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    kendi telefon markanızı övüp kendinizi avutmak için bosuna uğrasmayın bence.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Neden siyah beyaz?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Aynı reklamı Samsung ile çekselerdi o arabayı kimse satın almazdı. Demek istediğimi anlamışınızdır. 😉

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Yine gelmiş androidciler ben herşey mp değildir daha takılan lensin sensör olduğunu sanıyor bi arkadaş tabi ona göre mpli fazla olan telefon iyi çeker ama işler öyle değil kameranın çektiği piksellerin boyutunun büyüklüğü daha net görüntüyü sağlıyor örn: htc one m8 deki pikseller diğer telefonlardan (s5,z2,lumia vb.) 1.7 kat daha büyük ve 4 ultrapiksel kamerası mp le çevrilince 16mp oluyor . Teknolojiden uzak arkadaşlara duyurulur.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    bentley de zaten iphone gibi brend deyilmi simdi bmw ile birmi benltley ben samsungun bu reklmada olmasini hic istemem samsung nerede iphone nerede bos konusmayin lutfen

  6. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 16.05.2014 17:52 sen o lensi z2ye tak 4k çekte öyle yayınla bide bentley kardeş…..Veeee tam olarak neyde düzenlesin kardeş ? Söylesene androidte şöyle güzel bir kısa film düzenleme programı.Şöyle bişey olmasın ama *****

  7. SDN Okuru dedi ki:

    İyide 5s in kamera lensini zaten SONY üretiyor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Gelmis yine android Fanboy’lari…..

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bentley dikkat çekmek için insanların iphone zaafını kullanmış.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    SDN OKURU demiş ki:
    Ya kardeşim yolacak tavuk arıyorlar böyle çektiği falan yok hiçbirinin. Dediği gibi ipadair falan filan gibi yardımcı programlarla görüntüde oynamaya yapıyorlar Bende S3 var kralını çekiyorum yardımcı programlar ile neler neler. İş biraz da kullananda bitiyor. ZİYARETÇİ 16.05.2014 17:09 Arkadaslar 5s sahibiyim fakat böyle fotograf ve video cekemiyorum. Bu ip 5s kamerasında gizemli bi durum mu var yoksa benmi ip5s kullanmıyorum anlamadım. Reklamdakiyle alakasız. Sahsen samsung s5 kamerası bence daha iyi bana göre. Gerci kamerayı foto cekmek için ayda yılda bir kullanırım nadiren. Pek ilgilendirmiyor beni ama böyle reklamda bu derece cekmesi sasırtıyor beni.
    Belli ki hiç iMovie falan kullanmamışsın sen. Hepsini apple yeni bir ürün satın alınca bedavaya veriyor. Garage Band, pages, numbers, keynote ve iPhoto uygulamalarının hepsi ücretsiz.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Kaliteler bir araya gelince tadından yenmiyor…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Enrique iglesas da lumia ile klip çekmişti

  13. blackdown dedi ki:

    Direk iphone’un kamerası ile çekecek halleri yok eminim ki lens takmışlardır ama iphone’un kamerasıda çok güzel lafımız yok tabi

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Apple ı sevemiyorum. Isterse 20 mp kamera koyup fiyatini 1500 yapsin yine alamam.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    ıphone bi ayrıcalık orası tamam onu kabul ederim ama ıphone 5se takılan extra sensör en az 10 ıphone 5s fiyatına denktir bana göre

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Apple ne yaparsa iyisini yapar gerisi hikaye

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Sırf böyle reklamları yapılsın diye yoksa cihazlarda pek marifet yok.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    İphone u cekemiyosunuz ya hahahah sizi xperia cilar hahaha

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia Lumia ile çekmeleri gerekiyordu, ehh fena değil 🙂

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Editörün apboy olduğu anlaşıldı en iyi kamera ondaymış 🙂 z2’yi görsen dudağın uçuklıcak o zaman…

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Ya kardeşim yolacak tavuk arıyorlar böyle çektiği falan yok hiçbirinin. Dediği gibi ipadair falan filan gibi yardımcı programlarla görüntüde oynamaya yapıyorlar Bende S3 var kralını çekiyorum yardımcı programlar ile neler neler. İş biraz da kullananda bitiyor.

    ZİYARETÇİ
    16.05.2014 17:09
    Arkadaslar 5s sahibiyim fakat böyle fotograf ve video cekemiyorum. Bu ip 5s kamerasında gizemli bi durum mu var yoksa benmi ip5s kullanmıyorum anlamadım. Reklamdakiyle alakasız. Sahsen samsung s5 kamerası bence daha iyi bana göre. Gerci kamerayı foto cekmek için ayda yılda bir kullanırım nadiren. Pek ilgilendirmiyor beni ama böyle reklamda bu derece cekmesi sasırtıyor beni.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Iphona. Ipad. Ipod touch. Samsung galaxy. Samsung note. Nedediğimi bilmiyorum.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    sen o lensi z2ye tak 4k çekte öyle yayınla bide bentley kardeş.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    SDN OKURU demiş ki:
    Bir fotoğrafçı olarak evet lens’de önemli fakat video ve fotoğrafa etkisi en fazla 0 gibi bir değişim yapıyor. Burda camera da önemli iphone 5s gerçekten başarılı bir cameraya sahip eğer biraz ışık kadraj ve fotoğrafçı gözünüz varsa çok başarılı kareler çekebiliyorsunuz
    Bir fotoğrafçısın ama camera diyorsun. Türk müsün gavur musun anlamadım?
    Arabaya gelecek olursak, yürüyen rüya gibi bir şey. İçinden iPad Air dokunmatik bilgisayar çıkıyor hem de iki tane.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    bentley araları da çok karizmatik

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar 5s sahibiyim fakat böyle fotograf ve video cekemiyorum. Bu ip 5s kamerasında gizemli bi durum mu var yoksa benmi ip5s kullanmıyorum anlamadım. Reklamdakiyle alakasız. Sahsen samsung s5 kamerası bence daha iyi bana göre. Gerci kamerayı foto cekmek için ayda yılda bir kullanırım nadiren. Pek ilgilendirmiyor beni ama böyle reklamda bu derece cekmesi sasırtıyor beni.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    ZİYARETÇİ 16.05.2014 15:01
    bitek sen akıllısın demi koskoca bentleyın sahıbı bunu düşünememiş…

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Bir fotoğrafçı olarak evet lens’de önemli fakat video ve fotoğrafa etkisi en fazla 0 gibi bir değişim yapıyor. Burda camera da önemli iphone 5s gerçekten başarılı bir cameraya sahip eğer biraz ışık kadraj ve fotoğrafçı gözünüz varsa çok başarılı kareler çekebiliyorsunuz

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone sahibi olup da bu şekilde film çekebilmek için en az 20 Iphone 5S parasına sahip olmanız gerekir. 😉

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung para verir dandik viral rekşamlar yapar. Apple hiçbir şey yapmadan reklamı yapılır. Kalite farkı.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Çok güzel bi reklam olmuş ama lens konusunda arkadaşla hemfikirim 🙂

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Enfes!

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Taktıkları lens Iphone den değerli… Sen o lensi Z1 e modifiye ette çek bakalım… En iyi kamera Iphone de imiş… Yok daha neler 🙂

  34. SDN Okuru dedi ki:

    hatrı sayılır

" Bentley, iPhone 5s ile Reklam Çekti konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Bentley, iPhone 5s ile Reklam Çekti ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Bentley, iPhone 5s ile Reklam Çekti ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "