Okunma

Call of Duty Mobile yayınlandı! İşte detaylar!


14 Aralık 2018 Cuma 15:30

Call of Duty macerası sonunda mobil platformlara taşınıyor. Activision yapmış olduğu açıklamayla, Call of Duty Mobile beta sürümünü Android kullanıcıları için beta olarak yayınlanmaya başlandığını müjdeledi.

Call of Duty Mobile beta olarak yayınlandı! İşte detaylar!

PUBG Mobile ve Valor Arena‘yı geliştiren Tencent Games, bu sefer ise çevrimiçi bir Call of Duty oyunu ile akıllı telefon kullanıcılarının karşısına çıkıyor.

Bugün yaşanılan gelişme ile birlikte, Activision Call of Duty Legends War adlı mobil oyununu, Avustralya’daki Android kullanıcılarına beta olarak yayınladı.

Call of Duty®, the world's #1 First-Person Shooter franchise comes to mobile!

Call of Duty: Legends of War paylaştı: 12 Aralık 2018 Çarşamba

Mobil platformlar için oldukça etkileyici grafiklerle ile gelecek olan yeni oyunda, Call of Duty Modern Warfare 2′de bulunan Highrise, Black Ops serisinden aşina olduğumuz Nuketown ve Modern Warfare’den Shipment haritası gibi birçok klasik harita bizleri karşılaşılıyor.

Çarpıcı grafikleri ve klasik harita seçenekleri ile yeni oyunun, PUBG Mobile ve Fortine gibi başarılı yapımları geride bırakması ön görülüyor.

Call of Duty evrenindeki çoğu karakterin yer aldığı mobil oyunda ayrıca, seri ile özdeşleşmiş birçok oyun moduda bizlere sunulmuş durumda.

Call of Duty Mobile beta

İlk olarak Avusturulya‘daki Android kullanıcılarına Google Play Store üzerinden beta olarak yayınlanan, CoD Legends of War‘ı oynamak isteyen oyuncular, söz konusu oyunu apk olarak da indirebiliyorlar.

Henüz yeni oyunun tam sürümünün çıkış tarihi hakkında net bir bilgi bulunmazken, son paylaşılan raporlara göre efsanevi oyunun 2019’un başlarına doğru piyasaya sürülmesi bekliyor. Son olarak ise buraya tıklayarak oyunun apk’sının nasıl yükleneceğini hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirsiniz.




yazarDeniz Aslan

Teknoloji dünyasının bağrında gencecik bir yazar olan Deniz, teknolojiye olan merakını okurlara aktarmaktan büyük bir zevk duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

34 yorum - “Call of Duty Mobile yayınlandı! İşte detaylar!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi oyun kaç GB olacak

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Oyunda 3 şahıs da var batle royal modu da var ve oyun çinde beta sürecinde 1 günde 1milyon kişi indiriyor pubg bitirir bu oyun

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Sistem gereksinimleri ney ???

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    3 ncü şahıs modu olmazsa tutulması baya zor

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İkide bir hata veriyor getirsinler bi zahmet

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Paralı mi

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    iyi

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çıkış tarihi yazmıyor

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi hangi ülkede söyleyin çünkü cnm ile

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi n zaman gelecek

    1. Anonim dedi ki:

      25 mayıs

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ne zaman gelecek😡😡😡

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ucretsizmi olucak?

    1. Anonim dedi ki:

      Evet ücretsiz

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Beyler ne zaman çıkacak

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Abi ne zaman çıkacak çok merak ediyoz

  15. Anonim dedi ki:

    İos çıkarsa haber verin 😀 20.03.19

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    iOS ne zaman aktif olacak?

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bakın beyler şu an test oyuncu kotası dolu avusturya vpn si bulursunuz belki ama güzel bi cihaz lazim aksi halde internet hızı yavaş olduğu için her halukarda girmeyecek anlıycağiniz az sabredin ya seneye oynarsiniz 2019 da zaten play storye mutlaka gelir

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Xais edirem bunu pley storeyede qoyu

  19. Anonim dedi ki:

    Bugün oyunun bağlantısı sonlandırıldı.Acaba bu kadar test yeter mi dediler

  20. Anonim dedi ki:

    Android sürümü kac

  21. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ben yukleyeli 4 gun oldu. Sadece guest hesabindan giris yaptim. Ileride facebook hesabim ile senkron etmem lazim cunku baya level ve para kasiyorum simdiden. Oyun efsane olur. Grafikleri full spec te 6 gbrami olan 2 ghz 8 cekirdek cihaz bile kasiyor biraz. Hd oynuyorum su anda. Beta alpha versiyon olmasina ragmen cok iyi.

  22. chilacash dedi ki:

    beta sürümü için gerekli kullanıcı sayısına ulaştığı için artık yeni kullanıcı kabul etmiyorlar. mecburen play store a düşmesini beklicez

  23. Anonim dedi ki:

    Arkadaşlar guest konusunda çıkan hata isimden dolayı değil yeni kullanıcı kayıtlarını durdurmuşlar

  24. Ömer afk dedi ki:

    Aynen

  25. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Bekleyin az daha ne o apk larla uğraşıyorsunuz

  26. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Isim giriyorum ama hata veriyor lütfen yardım edin

  27. Anonim dedi ki:

    BENDEDE AYNI SORUN VAR ISIM BIR TURLU KABUL ETMIYOR NASIL OLUCAGI HAKKINDA BILGISI OLAN LUTFEN YARDIM ETSIN

  28. chilacash dedi ki:

    gerekli yüklemeleri söylediği gibi yaptım fakat facebook girişi yapamıyorum hadi orasını anladım bölge seçiminden ötürü misafir girişi de yapamıyorum yaa ismi kontrol edin diyor yada dönüp duruyor anlamadım gitti.

  29. Anonim dedi ki:

    facebook hesabım yok, guest olarak kullanıcı adı kabul etmiyor

  30. Teknoloji Dostu dedi ki:

    google play dusermi

  31. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Guvenlimi peki ve en onemlisi oyun stabilmi? Store gelmesinimi bekleyelim? Cevap verirseniz memnun olurum.

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      En guzeli guven açısından play storeyi bekleyin arkadaşlar

" Call of Duty Mobile yayınlandı! İşte detaylar! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Call of Duty Mobile yayınlandı! İşte detaylar! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Call of Duty Mobile yayınlandı! İşte detaylar! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "