Okunma

Dungeon Hunter 5 Oyun İncelemesi


12 Mart 2015 Perşembe 17:00
Dungeon Hunter 5 Oyun İncelemesi

ShiftDelete.Net‘te her hafta yayınladığımız “Haftanın Android Oyunları” ve“Haftanın iOS Oyunları” içeriklerine ek olarak, her hafta dikkat çeken mobil oyunları videolu olarak sizlere inceleyip, önereceğiz.

Bu videomuzdaki oyunumuz Dungeon Hunter 5!

Gameloft firmasının en sevilen oyunlarından olan Dungeon Hunter serisinin beşinci oyunu, uygulama marketlere giriş yaptı. Gelişmiş grafikleri ve oynanış tarzı ile konsol oyunlarını anımsatan Dungeon Hunter 5, Gameloft’un yüzünü güldürecek gibi görünüyor.

Dungeon Hunter, hem iOS hem de Android platformlarında ücretiz olarak mevcut maalesef henüz Windows Phone platformunda yok. Oyunu Android cihazlara indirmek için buraya, iOS cihazlara indirmek için ise buraya tıklayabilirsiniz. İyi seyirler.

:: Dungeon Hunter 5 hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarArden Papuççiyan

Marmara Üniversitesi'nde Gazetecilik Bölümü öğrencisi Arden, tam bir teknoloji bağımlısı. Uzun zamandır takip ettiği ShiftDelete.Net'te, şimdi teknoloji bilgisini okurlarımızla paylaşacak.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

44 yorum - “Dungeon Hunter 5 Oyun İncelemesi”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Yardımcı olurmusunuz ilk başta zırh nasıl giyiliyor

  2. SDN Okuru dedi ki:

    ilk zırh nasıl giyiliyor

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar Eğer Oyundan ara sahnelerde atıyorsa görev yöneticisinden game panele önceliği yüksek olarak verin o da olmazsa sabit diskten diğerine taşıyın bende bunları yaptığımda işe yaradı.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    16.bolumde oyundan atiyor acil helplp

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Sa yeni cihazıma oyunu aktartım fakat sırt ürünlerini hiçbir şekilde göremiyorum hepsi gitmiş üstelik oyundan düşebikecekleei gösteren yerde dahi gözükmüyor armor diye bi yazı var sadece üstüne tıkladığım zaman hata veeiyor oyundan atıyor kaç sefer sil yükle yapmama rağmen gelmedi ne yapmalıyım yardım ederseniz çok sevinirim

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Sa yeni cihazıma oyunu aktartım fakat sırt ürünlerini hiçbir şekilde göremiyorum hepsi gitmiş üstelik oyundan düşebikecekleei gösteren yerde dahi gözükmüyor armor diye bi yazı var sadece üstüne tıkladığım zaman hata veeiyor oyundan atıyor kaç sefer sil yükle yapmama rağmen gelmedi ne yapmalıyım yardım ederseniz çok sevinirim

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Sakın Zaman yada para harcamayın değmez arkadaşlar. Oyun güzel ama yöneticileri çok kötü. Hiç sebepsiz 2 hafta yasakladılar o kadar mail yazdım birtanesi neden olduğunu söylemedi. Az araştırırsanız zaten büssürü şikayetle karşılaşırsınız

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Acilmiyor baglaniyor ekraninda kaliyo

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar sizde de yeşil ekran sorunu var mı? Benim oyunda yön tuşları, kap gibi şeyler yeşil renkte ve hiçbirşey ***** nere gittiğini göremiyorum görev bitiyor yedilerin neler olduğunu gö***** çözüm yolu varsa söylermisiniz???

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Kaynaştırma yapmak istiyorum malzeme yok diyor halbuki malzeme yeri eşya dolu bu soruna bir çözüm varmıdır

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Oyun oynanış açısından zevkli gibi hiç kasma olmadan oynuyorum telefonum 5s bu arada neyse grafikler güzel ama zorluk seviyesi baya yüksek gameloftun bu oyunda sistemi kötü olanları düşünmediğini açıkça söyleyebilirim daha çok kar amaçlayan bi proje olmuş gameloftun düşüncesi bu sanırım gerek elmas fiyatları gerekse oyunun sistem gereksinimleri açısından oyuna para yatırmayı düşünmeyen kullanıcıları düşünmediği ortada daha çok yüksek sistemli oyunları hedef almış elmas satın alma potansiyeli yüksek gördüğü kişileri yani ki zaten son güncellemeler geldikten sonra oyun baya bi zorlaştı zor level atlıyorsunuz item bulmak zor vs vs. Birde hücresel veriyle oynanacak bi oyun değil 900mb indirip kurmuştum ve daha yeni 900mblık bi güncelleme yaptım dediğim gibi daha çok cebinde parası olan ve o cebindeki parayla elmas vb şeyler almaya potansiyeli olan kullanıcılar hedef alınmış bana öyle geldi tabi bu benim gözlemim

  12. SDN Okuru dedi ki:

    İostan oynuyorum. Android tele nasıl nasıl taşırım hesabı

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Oyun donmuyor,gayet hizli , catir catir oynuyorum. internetiniz yavas ve telefonunuz kotuyse tabi ki donma sorunu yasarsiniz.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    iPhone 4s kullanıcısıyım ve bir göreve girdikten 10 sn. sonra oyundan atıyor bir çözümü varmıdır acaba

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Windows 8.1 platformunda 120 TL lik gem (elmas) alarak geliştirdiğim karakter DH5 deki sekronizasyon sorunları yüzünden silindi. itemları olmayan aynı adlı 4 lvllık bir karakter geldi. Bu sorunun çözülmesi için Gameloftan Bunyan adlı kişiyle 25 gündür yazışma yapmama rağmen hala çözemediler.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    şahane bir oyun Lumia 925 yağ gibi akıyor sadece menü geçişlerinde azcık bekletiyor o kadar

  17. SDN Okuru dedi ki:

    şahane bir oyun Lumia 925 yağ gibi akıyor sadece menü geçişlerinde azcık bekletiyor o kadar

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Oyun internet istiyor mu ?

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Zbenim telefonum general mobile 16 gb açıyorum oyunu bi göreve giriyorum daha görevin başında donuyo çözüm bilen varsa söylesin

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Not 4 kullaniyorum benimde tel. Donuyor malesef acil cozum…

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Muthis oyun 70 lwl im hic para flan da harcamadim

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bende general mobile kullanıyorum gerçekten bizi düşünen yok oyun ortasında telefon kitleniyor ve enerjiler boşa gidiyor grafik seçeneği yok güncelleme gelmeli

  23. SDN Okuru dedi ki:

    General Mobile Discovery 16 GB telefonumda indirip oynadığım bir oyun olmakla birlikte sürekli olarak donma problemi yaşamaktayım. Oyunun grafik özelliklerinin yoğun kullanıldığı zamanlarda muhtemelen işlemcinin gücü yetmediği için kilitleniyor. Bu konuda acaba bir çözüm oluşturmak hasebiyle Gameloft grafik özelliklerini kısma özelliği adına güncelleme yapacak mı? Bu konuda genel bir talep oluşturulsa birilerinin sesimizi duyması için iyi bir adım olacaktır. Her platform'da dile getirmekten yorulmadığım bu hususa artık bir karşılık rica ediyorum. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlarında bu konuda ses çıkarmalarını rica ediyorum.

  24. mayycryy dedi ki:

    Oyunu indirdimde war craftdaki efektlerle ayný gibi animsatiyor

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Yükleme de sorun var açılmıyo oyun note 2 yardım edin

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Oyun güzel ama donma sorunu var kardeşi m o sıkıntı iste ..

  27. SDN Okuru dedi ki:

    😀 dostm dedıgın markaların hıcbırını bılmıyorm bıle gamelofttan soz edıyorsn suan:D

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Oyundan atiyor bazen girince sknti nedur

  29. SDN Okuru dedi ki:

    3 ve 4 ü farklı zevkliydi bunda da aynı tadı alacağıma eminim

  30. SDN Okuru dedi ki:

    işi bilenlere sorarsanız gameloft modern combat 5 ve brothers in arms 3 ile büyük bir hayal kırıklığı yarattı. ticari amaçlar uğruna çizgisinden çıktı. modern combat 3 ve 4 ü oynadıysanız beni anlarsınız. '' EA' dan yeni dead space'ler ***** a da bir an önce kendine gelmesini tavsiye ***** çoook kapanan oyun firması gördük.:)Visceral Games Melbourne
    Black Rock, Bizzare…..

  31. SDN Okuru dedi ki:

    indiriyorum su anda

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Gameloftun son oyunları eski paralı oyunlarının grafik kalitesini vermiyor maalesef, ha kötü oyunlarmı değil güzel oyunlar ancak daha iyisini yapabilirler, birde net bağlantısı istemesi kötü

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Muthis bi oyun gameloft olmasa

  34. SDN Okuru dedi ki:

    buda modern combat 5 gbi bağlantı istiyomu

  35. murat25 dedi ki:

    oyun güzele benziyor ***** ki oynayýpta düþüncemizi ***** yazýsý çýký***** oyundan atýyor.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Free to play çıktığından beri oyunların kalitesi düştü bence, 2 sene önceki The Dark Knight ın grafikleri şimdiki çoğu oyundan daha güzel

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel bir oyun ve incelemesi olmuş

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Ben böyle işletim sisteminin hepmi geri kalınır be abi aynı parayı verip rezil oluyoruz olmaz boyle

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Sizin oyun incelemeleri çok iyi.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    darkness reborn'un üstüne tanımam

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Gameloft wp'yi neden bekletiyorsun : /

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Oyun güzel ama oyun içi paketler çok pahalı fena değil

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Arden sen nerelisin bidahaki videoda bi bahset. İsmin çok sekil

" Dungeon Hunter 5 Oyun İncelemesi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Dungeon Hunter 5 Oyun İncelemesi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Dungeon Hunter 5 Oyun İncelemesi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "