Okunma

Galaxy S4 için Android 5.0 Lollipop Çıktı


31 Ocak 2015 Cumartesi 10:35
Galaxy S4 için Android 5.0 Lollipop Çıktı

İlk olarak geçtiğimiz 2014 yılının Aralık ayı başlangıcında Samsung‘un Polonya‘da Galaxy S5 modeli için dağıtılan Android 5.0 Lollipop güncellemesi, daha sonra Samsung Galaxy Note 3 ve son olarak Galaxy S4 modelleri için de dağııtlmaya başlandı.

Galaxy Note 3 için çıkan Android 5.0 Lollipop güncellemesi gibi ilk olarak Rusya’da dağıtılmaya başlanan Samsung Galaxy S4 için Android 5.0 Lollipop güncellemesi, Rusya‘da satılan Exynos işlemcili sürüm için hazırlandı.

Türkiye’deki Note 3 ve Galaxy S4 kullanıcıları için iyi haber olan bu gelişme, hem resmi güncellemenin ülkemize daha hızlı gelebileceğini, hem de Rusya’da dağıtılan orjinal ROM’ları, Türkiye’deki cihazlara kurabileceği anlamına geliyor.

:: Samsung Galaxy Note 3 için Android 5.0 Lollipop güncellemesi çıktı…

:: Samsung Galaxy Note 3 için Android 5.0 Lollipop güncellemesi kurulum rehberi için tıklayın…

:: Android 5.0 Lollipop güncellemesi alacak ve alan tüm cihazların listesi…

Tıpkı yukarıda paylaştığımız Galaxy Note 3 için Android 5.0 Lollipop güncellemesi kurulum rehberindeki işlemleri yaparak, Sammobile.com‘dan indireceğiniz orjinal Rus ROM’unu, Galaxy S4 modelinize kurarak, telefonunuzu güncelleyebilirsiniz.

1049.17 MB değerindeki OTA güncelleştirmesi, Galaxy S4’ü baştan yaratıyor. Samsung Galaxy Note 4 ve Galaxy S5′teki yeni arayüzü, tıpkı Note 3 güncellemesi gibi S4’e getiren güncelleme, tamamen farklı bir deneyim sunuyor.

15-01/31/galaxy-s4-icin-android-50-lollipop.png

Android 5.0 Lollipop ile beraber gelen yeni bildirim ve kilit ekranlarının eklendiği güncelleme, ART yapısı ve tamamen 60 FPS hızına çıkan arayüzle yüksek hız sunacak.

Standart Android arayüzündeki iyileştirmelere ek olarak yeni TouchWiz sürümüyle beraber verimlilik de artacak. 

RAM yönetiminde iyileştirmeler yapan güncelleme, performans odaklı geliştirmelerle beraber işlevselliği de artırıyor. Android 5.0 ile beraber gelen tüm yeni kısayollara ek olarak, yeni arayüzde de ek kısayollar bulunuyor.

Güncelleme için minimum 3 GB boş alana ihtiyaç duyuluyor. Telefonunuzdan herhangi bir dosya silinmiyor. Fakat daha verimli olması adına önümüzdeki dönemlerde telefonu fabrika ayarlarına almanızı tavsiye edebiliriz.

Samsung Galaxy S4‘ün Android 4.4.2 KitKat kullanan sürümüyle, Android 5.0 Lollipop güncelleştirmesini alan sürümü de ayrıca karşılaştırılmış. O videoyu da aşağıda izleyebilirsiniz.

 

 

Böylelikle Samsung, global olarak olmasa da Galaxy S5, Note 3 ve Galaxy S4 modellerini güncellemiş oldu.

:: Samsung’un güncelleştirme performansını nasıl buluyorsunuz? S4’e gelen yeni güncelleştirme hakkında düşünceleriniz neler? Telefon ciddi bir güncelleme almış durumda. Daha bir süre kullanmayı düşünüyor musunuz?




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

288 yorum - “Galaxy S4 için Android 5.0 Lollipop Çıktı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Yahu arkadaslar bende guncelledim hepsi cokiyi guzelde ses sorunu olustu telefon calarken ses cikmiyo muzik video vs ses cikmiyo bilen anlayan arkadas yardimci olabilirmi i9500

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Beyler geri dönmek mümkün kitkat olan benim kullandığım lollipop görünümlü note 4 romu var hem kitkat kadar hızlı hemde görünüm lollipop ve ultra güç tassarufu falanda var orjinal olsun diyorsaniz yada garantim gitmesin diyorsanız sizi bilgilendiriyim sammobile dan 4.4.2 yazılımını indirin ve odin ile ap bölümünden kurun telefon imei ve şebeke hatası vercek içinde 4dosyali lollipopu internetten 4 dosyali lollipop diye yazın o 4 dosyanın içinde cp dosyasını alip odinin cp bölümüne atın sebeke be imei geliyor telefonunuz kitkat oluyor

  3. SDN Okuru dedi ki:

    bende galaxy s4 ı9500 model bir telefon var carrefour'dan aldım bu telefona en son sürüm yazılım gelmedi yani 4.4.2 yüklü 5.0 gelmedi güncelle dedim zamanda en son sürüm yüklü diyor ne yapabilirim telefondamı problem var neden almıyor

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Kesinlikle 5.0.1 sürümü öneriyorum geri ve secenek tuşu çalişmiyor

  5. SDN Okuru dedi ki:

    herşeyi ile berbatt butun sıkıntıları gectım guncelledıkten sonra geri tuşum ve diğeri çalışmıyor berbatsın samsung

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Bana da geldi güncelleme S4 kullanıyorum yüklemek istemedim açıkçası ama sürekli gelince yükledim ve şimdi her telefonu açıp kapatisimda android yükseltiliyor optimize ediliyo diyo cVe en az 5 dakika açılmıyo telefon bunun gibi sorunu olan varsa ve çözüm bulduysa yardimci olabilir mi lütfen

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Ben iki gündür kullanıyorum şarj süre sorunu yok. ısınmanın eskisinden farkı yok bununla birlikte cihaz hızlandı. görsellik daha güzel. eskiden sorunlu olan bazı aplikasyonlar şu anda harika çalışıyor. Örneğin sidesync 3.0, screen mirroring. Masaüstü dosya rengini bile değiştirebiliyorsunuz. Ama klavyeyi hala bir swiftkey mertebesine ulaştıramamışlar. Genel olarak beğendim.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    sarjim dayanmiyor, cok zoe sarj oluyor rezalet!!!! kesinlikle onermiyorum,her yolu denedim duzeltemiyorum,fabrika ayarlarina donup deneyecegim bide… ayrica icerik suan indirilemiyor lutfen daha sonra deneyin diyip duruyor

  9. SDN Okuru dedi ki:

    indirdiğime pişman oldum,şarjı çok çabuk bitiyor,kendi kendine kapanıyor şarjı azalıp çoğalıyor,oyun oynarken ***** bu lollipopu :/

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Selam. Ben 6gün önce indirdim. Otomatik geldi. Çok güzel bir arayüz olmuş. Hızlı ve gösterişli olmuş. Fakat şarzı internet veya wifi açıkken çabuk bitiriyor. Cihaz Isınmaya başladı. 3veya 4 defada telefon çalarken donma yaşadım. Bu sorunları çözmek lazım.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Selam. Ben 6gün önce indirdim. Otomatik geldi. Çok güzel bir arayüz olmuş. Hızlı ve gösterişli olmuş. Fakat şarzı internet veya wifi açıkken çabuk bitiriyor. Cihaz Isınmaya başladı. 3veya 4 defada telefon çalarken donma yaşadım. Bu sorunları çözmek lazım.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar simdi önermiyor musunuz lollipop’u ?

  13. SDN Okuru dedi ki:

    guncelleme geleden once telefonu gunde 1 en fazla ıkı kere sarjını doldururdum ama guncelleme geldiği gunden beri gunde en az ıkı belkide 3 sarjını dolduruyorum ve oyun oynıyamıyorum oynadıgımda ise her 30 yada 45 sanıye aralıgında %1 sarj gidiyor hıc memnun değilim telefon kapalıyken bıle sarj gidiyor

  14. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba arkadaþlar ben bu lolipob un güncellemesini yanlýþlýkla okumadna okeyledim fakat kabus oldu bunun geri dönüþü yok mudur eski haline döndüremezmiyiz yardýmcý olurmusunuz !

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Ben güncelledikten bi gün sonra kapatip actiktan sonra ana ekranin oldugu bolum orjinalinden degisti ve buyuk buyuk simgeler geldi,5-6 defa ac kapa yaptiktan sonra duzeldi bu seferde mesajlarin simgesi kayboldu ama o bolgeye dokununca mesajlara girebildim. Tekrar bi ac kapadan sonra duzeldi simdilik biseyi yok ama güncelledigime pismanim. Kulaklikta ses seviyesi azaldi. Ayrica whatsappa gelen mesajlar ne yazildigiyla birlikte ekranda 6-7 saniye bekleme yapiyo cok ugrastim kapatamadim. Velhasilikelam güncellestirmeden pisman haldeyim

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Wifi sorunu düzeltildi mi acaba

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Ben güncelledi bugün yaklaşık 2 saat indirmesi sürdü 1.2gb büyüklüğünde. Arkadaşımın telefonun abenden önce gelmişti güncelleme hepsine birden gondermiyolar sanırım.Pili yemiyor herhangi bi sorun yok geldiyse güncellemesi indirim derim.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    bana daha gelmedi napabilirim

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Lolipop süper olmuş. hem çok hızlı , daha uzun pil ,arayüz süper..

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bugunden itibaren güncelleme yayınlandı sanırım bana geldi eve gittiğimde wifi den güncelliycem.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar lütfen lollipop gelse bile GÜNCELLEMEYİN.Birkaç değişiklik için telefonunuzu heba ***** kendi kendine ısını***** facede dolaşmayla her 1.5-2 dakikada %1 şarj yiyor

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Asla samsung almam artik. Rusyaya geleli 9 ay oldu. Hala turkiyeye lollipop gelmedi. Samsung Pişmanlıktır

  23. SDN Okuru dedi ki:

    kesinlikle samsun g S4 için katliam gibi bir güncellme kit kat sürümü var iken daha iyi calýþýyor va sarj olarak daha uzun süre kullanýlýyordu hiç memmun deðilim

  24. SDN Okuru dedi ki:

    bende s4 kullanıcısıyım hala en yeni güncellemeler yüklendi diyor android 5.0 gelmeyecek heralde bu gidişle rusya romu yüklesem bir sıkıntı olurmu

  25. SDN Okuru dedi ki:

    5.1 güncellemesi yaptıktan sonra telefonumda şebeke hatası olmaya başladı. yani 2-3 çizgi çeken yerlerde hiç çekmemeye başladı. bazen herhangi bir uygulamaya girdiğimde kendi kendine kapanıyor ve bataryasını çıkarıp takmadan da çalışmıyor. 2 defa servise götürdüm hep bir şey çıkmadı dediler. şimdi şimdi eski sürümü yükletmek istiyorum. ne yapmalıyım.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    ya arkadaslar ben azerbaycandan yaziyorum s4 kullaniyorum hala gelen giden yok ***** insan yapti ben yapamadim gncelleme gelmesi icin ne yapmaliyim?

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Bende guncelledim rusya rotu attim

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Tolga abi android m gelir mi s4 lere yorum yaparmısın abi şimdiden tşk

  29. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar galiba s4 model telefonum güncelleniyor ama telefonun şarjı bir anda yüzde 30 lardan birkaç saniye içinde yüzde 0 a düştü telefon şarj almıyor ekranda factory mode diye bir yazı var sizce bu anlattığım sorunlar güncelleme olurken normal mi oksa gidip bir telefoncuya göstermelimiyim

  30. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bende de s4 var ama hala güncelleme gelmedi sebebi bilen varmı

  31. SDN Okuru dedi ki:

    samsung a sadece lanet okuyorum ne güzel sony z3 compact alıcaktım bu lanet firmanın malını aldım yazıklar olsun s4 devri zaten geçecek gelene kadar

" Galaxy S4 için Android 5.0 Lollipop Çıktı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S4 için Android 5.0 Lollipop Çıktı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S4 için Android 5.0 Lollipop Çıktı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "