Okunma

Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo geliyor!


03 Nisan 2018 Salı 23:30
Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo geliyor!

Daha önce Galaxy S8+ / S8 Plus ve Note 8 için Android 8.0 Oreo güncellemelerini yayınlayan Samsung, diğer akıllı telefonları için harekete geçti. Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo yakında cihazlarınızda olacak. Bunun yanında Samsung, güncellemelerini bazı orta sınıf telefonlara da dağıtmayı planlıyor.

Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo yolda

Android 8.0 Oreo tarafından desteklenecek bir avuç Samsung akıllı telefonu, Wi-Fi Alliance tarafından tespit edildi.

Android Oreo 8.0

Bunların arasında Galaxy A5 (2017) ve Galaxy A3 (2017) gibi hoş sürprizler olduğununu görüyoruz. Ayrıca Samsung Xcover 4Galaxy S7 ve S7 Edge ile birlikte Wi-Fi Alliance’da güncellemeyi alacak telefonlar arasında gösterildi.

Wi-Fi Alliance’da listelenen akıllı telefonların yanı sıra, Samsung Galaxy Tab S3 de Android 8.0 Oreo güncellemesini alacak cihazlar arasına girdi.

Ne yazık ki, Samsung’a göre Galaxy S6 ve S6 Edge, bir yazılım yükseltmesi için uygun olmayacak kadar eski. Samsung, bu iki telefon için yakın zamanda desteğini bıraktığı için gelecekte yeni güncellemeler almaları pek olası değil.

Oreo’nun ne zaman geleceği ile ilgili gelişmeler oldukça sizi bilgilendireceğiz.

:: Samsung’un güncelleme desteğini yeterli buluyor musunuz?




yazarCem Mildon

Teknoloji, spor ve kripto para gibi alanlarda çeşitli tecrübeleri ve girişimleri bulunan Cem, içeriklerini okuyuculara sunmaktan büyük zevk duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

21 yorum - “Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo geliyor!”

  1. Hacı dedi ki:

    Müşterilerine değer veren ülkeler güncelleme yayınladı (oreo 8.0.0)

  2. Sıtkı dedi ki:

    30 Nisan oldu hala guncelleme yok 🙁

  3. Hacı dedi ki:

    Hııı tabii tabiii ………..?

  4. Burak A. dedi ki:

    Samsung güncelleme takvimini 13 nisandan 27 nisana çekmiş s7 edge ve s7 için

  5. Mustafa KaraKaya dedi ki:

    Ben samsung kullanıcısıyım ki bir çok modelini kullandım şu anda s7 kullanıyorum tamam 2 yada 3 yıl yada kez güncelliyor teli ama ben memnunum ki s6 almalıydı ama vermedi ne yapalım iphone alıp batarya bitmesin diye 3310 gibimi kullanalım s6 kullananlar rom ile çözsün sorunu yada satsınlar iphone alıp tüm özellikleri kıssınlar kullansınlar

  6. Ali dedi ki:

    Galaxy a8 2018 nisan sonu kadar gelecek oreo

  7. Efe Altiay dedi ki:

    Note Fe için bi açıklama yokmu acaba ?

  8. Caner Arslan dedi ki:

    A5 a3 sürpriz mi? Neye göre sürpriz? Geçen yılın başında çıkan telefon? Gayet olası bence. Asıl sürpriz bir sonra ki güncelleme olur. Onu da yapamaz tabi samsung. Satış stratejisi. Hoş artık bunu ıphone bile yapmaya başlıyor.

  9. samet savaşman dedi ki:

    S6 edge kullanıyorum a3 e gelipte s6 ya gelmemesi nası bi kafadır anlamıyorum iphoneyi sevmezdim ancak adamlar 4-5 yıl telefonlarına güncelleme veriyolar samsung ise bir telefondan 2 yıl max 3 yılda vaz geçiyor samsung fanıydım ancak bu haberi gördükten sonra birdaha samsung alacağımı sanmıyorum.

  10. Mehmet Olgungün dedi ki:

    A3 un alıp s6 plus ın almaması nasıl bir mantık acaba?

  11. Metin dedi ki:

    androidde güncelleme konusunda en iyii pixellerdir.

  12. Tayfun dedi ki:

    S7 Edge ve S7 modelleri için Nisan 13’de güncelleme gelecek. Güncelleme tarihi Samsung Türkiye’nin kendisine ait farklı bir sitesinde yer almaktadır. 2017 model A7-A5 ve A3 cihazlarına ise 25 Mayıs’ta güncelleme yapılacak.

    1. Nurettin dedi ki:

      hani nerde android 8 güncelleme..?

  13. Hamit turkmen dedi ki:

    S6 edge plus kullaniyorum oreo 8 guncellemesi almicakmis telefonda 4 gb ram var daha 2 kere guncelleme aldi apple S4’lere bile guncelleme veriyo telefon cikali 6 sene oldu
    Bende bundan sonra samsung alacagimi sanmiyorum

  14. Gökhan Yılmaz dedi ki:

    Samsung telefonlara güncelleme gelmiyor diye eleştirenlerin farkında olmadığı bir şey var. Siz telefonu ilk aldığınızda zaten mevcut android özelliklerin çoğundan fazlasına sahip oluyorsunuz. Örneğin şu an gelecek oreo’nun temel yeniliklerinin çoğu android 6 yüklü gelen S6 modelinde bile vardı.

  15. Champion78 dedi ki:

    S7 için güncelleme tarihi belli zaten. ***** belirtildiği üzere 13 Nisan’da dağıtılması bekleniyor. *****

  16. Abdullah kan dedi ki:

    S8 neden yazılım gelmiyor dünya kadar para verdim birdaha samsung almam

  17. Freestyleminds dedi ki:

    Daha bu kafayla Apple’a rakip olamazlar. Google kendi telefonlarına 3 sene güncelleme veriyor ve hızlıca ilk elden dağıtıyor. Hem firmalar bu güncellemeleri ciddi bir gecikmeyle veriyorlar hem de 2 sene sonra desteği çekiyorlar. Bu ayıptan başka bir şey değil.

  18. asker dedi ki:

    huawei p10 var hala bekliyorum. allah seni bıldıgı gıbı yapsın huawei. belkı dıger konularda rakıplerınden ıyı. ama gunceleme konusunda sony bıle daha ıyı huawei den.. berbat yani bu konuda.

  19. Ekber dedi ki:

    peki ya j5 2017 A8+ 2018 modeller ucun oreo ne zaman gelir?

    1. ali dedi ki:

      Galaxy j5 bilmem ama Galaxy A8 2018 nisan sonuna
      kadar gelecek oreo ben sitede gördüm

" Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo geliyor! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo geliyor! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Galaxy S7 ve S7 Edge için Oreo geliyor! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "