Okunma

General Mobile Discovery Air İncelemesi


25 Şubat 2015 Çarşamba 17:45
General Mobile Discovery Air İncelemesi

Geçtiğimiz haftalarda ön inceleme videosunu çektiğimiz General Mobile Discovery Air‘in detaylı incelemesiyle karşınızdayız.

General Mobile Discovery Air İncelemesi

En ince ve en hafif tasarım

Gionee‘nin dünyanın en ince HD ekranlı akıllı telefon modeli olan Gionee Elife s5.1’i ülkemize getiren General Mobile, Discovery Air ile 5.1mm incelik ve sadece 98 gram ağırlık sunuyor.

4.8 inç büyüklüğünde AMOLED ekran kullanan cihazdaki çözünürlük ise HD yani 1280 x 720p.

MediaTek’in ARM Cortex A7 tabanlı 8 çekirdekli 1.7 GHz hızında çalışan işlemcisi,  Mali-450MP grafik işlemcisi, 1 GB RAM, 16 GB dahili hafıza, 8 Megapiksel ana kamera, 5 Megapiksel ön kamera ve 2050 mAh batarya gibi özelliklere sahip.

General Mobile Discovery Air bakalım bizlere neler sunuyor? Cevabı detaylı incelememizde.

General Mobile Discovery Air’ın Artıları

Başarılı malzeme kalitesi
Hafif ve ince tasarım
Arayüz ve genel hız tatminkar
Ön kamerası başarılı

General Mobile Discovery Air’ın Eksileri

Bu fiyat aralığında artık 1 GB RAM tatmin edici gelmiyor.
16 GB dahili hafızayla yetinmek zorundasınız. Hafıza artırılamıyor.
Batarya ömrü
Ana kamera beklentinin biraz altında kalıyor

General Mobile Discovery Air Teknik Özellikleri ve Fiyatı

Ekran: 4.8 inç 1280 x 720 piksel Super AMOLED
Ekran Koruması: Corning Gorilla Glass
Kalınlık/ Ağırlık:  5.1 mm / 98 gram
İşlemci: MediaTek MT6592 1.7 GHz 8 çekirdek ARM Cortex A7
Grafik İşlemci: Mali-450MP
RAM: 1 GB
Depolama: 16 GB (microSD kart yok)
İşletim Sistemi: Android 4.4 KitKat
Ana Kamera: 8 Megapiksel
Ön Kamera: 5 Megapiksel
Batarya: 2050 mAh

Fiyat: 799 TL

15-02/12/hepsiburada-buton.jpg

 

 

:: General Mobile Discovery Air’ı nasıl buldunuz? Sizce alınabilir bir telefon mu?




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

156 yorum - “General Mobile Discovery Air İncelemesi”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    kesinlikle almayın, normal kullanımda ekranı 5. günde kırıldı, 300 tl istediler. Hakem heyetine gidecem. zaten para olmadığı için ucuz telefon alıyorsunuz. durup dururken ekranı kırılınca insanı sarsıyor

  2. SDN Okuru dedi ki:

    ısınma sorununu yazmamışsınız. taraflı yayın yaptığınızı ispatladım.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Bence cok guzel bir aydir kullaniyorum memnunum özellikle hafifligi cok hoş

  4. SDN Okuru dedi ki:

    G3 mü alsam Sony m4 Aqua mı alsam bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Ben kararimi veremiyorum kankiler

  6. SDN Okuru dedi ki:

    kardeşlerm bna bi yardımcı olurmusunz telefonu fazla oyun oynamam çok sık kullanmam fiyatı çok uygun ve tasarımı çok şık oldugu için tercih edyrm sizzce alaymı çabuk cevap yazanlara şimdiden saolsunlar

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Teknosa 600tl dusmus

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Teknosa 600tl dusmus

  9. SDN Okuru dedi ki:

    General Mobile Discovery Air 2'nin incelemesini ne zaman yaparsınız acaba ?

  10. SDN Okuru dedi ki:

    ben almayı dusunyrm ama yazılanlara bakılırsa kararsz kaldım ideal kullanırm telefonu sizce alimi tasrımı çok hoş o yüzden almak istyrm alimi yardımcı olanlara şimdiden tşkr ederm

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Ben 4 aydır kullanıyorum ama bi sorun çıkmadı şebekesinde gayet iyi samsungda kullanmıştım ama bu daha iyi cekiyo tasarımda gayet güzel sorun yaşayanların telefonu orijinal diildir bence gayet güzel kesinlikle tavsiye ederim…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Kullanmayanlar saçma sapan yorum yapmasın ram 1GB tmm eyw ama farkedilmiyo bile 8 çekirdek donma huç yaşamadım asphalt 8 yüklü sürekli oynuyom ve şuana kadar 13. Telefonum bu oldu hemn hemen her marka kullamdm ve pahalı telefonlar bu başka iphone 5s bana 2 hafta dayanmadı bu 1 ay

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Yorumlara bakt�mda b�raz su olsa bu olsa d�yonuz daha ne olsunki ben oner�r�m d�zg�n kullan�l�rsa her c�haz memnunu�yet ver�r arkdslar

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Kamerası kesinlikle 8 MP değil tamamen yanlış bilgi

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Ben alali 6ay falan oldu hic düşürmedim telefonu sabah uyandim telefon yamulmus hic bisey anlamadim

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Kesinlikle tavsiye etmem kuzenim kullaniyor cok sıkintili ve uygulamalari kaldirmiyor. Yeni alan bi kac arkadasimda sorun yasadi aldigi gun servise goturende oldu tavsiye etmem. Lg alin daha iyi

  17. SDN Okuru dedi ki:

    1 yıldır kullunıyorum gayet güzel telefonum ufak sorunlar oluyo ama buyultecek skntı yok

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Bence herkes çok saçma yorumlar yapmış yanı kullanmadan bilemezsiniz hemen hemen telefonların bir sürü eksikleri ***** kullanıyorum gayet kullanışlı sen eğer çok performanslı telefon istiyorsan buna bakmakmayacaksn tabiki de

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon baştan asa sorun acil bi arama yapmaya kalksam telefon izin vermiyosun ve surekli kendi kendine acip kapaniyo duaları donuyo böyle rezil bi telefon dusmanima bile tavsiye etmiyorum arkadaşlar sakin kimse almasjn piskolojimi bozdu ne resim cekiyo faceden gelen mj lara giriyo donuyo baştan açıp kapatiyorum herdefasina

  20. SDN Okuru dedi ki:

    7 aydır kullanıyorum hiç bir sorun çıkmadı arkadsar bence ali

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Aldığıma bin pişmanım sakın almanızı tavsiye etmem

  22. SDN Okuru dedi ki:

    3 aydır kullanıyorum 1 sefer donduğunu görmedim telefon alacakları tavsiye ederim pişman olmazsınız gerçekten güzel telefon

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonn bomba kesin alin!!!!!!!

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon iyi degil

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Çift kartlimi

  26. SDN Okuru dedi ki:

    şebeke hatası yaşayanların general mobile airi çakmadır boşş konuşmayın

  27. SDN Okuru dedi ki:

    geri dusu calısmıyor genel olarak bu sıkıntı var ALMAYIN BEN PİSMANİM

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Ben hattı takma yerini bulamadım nereye takılıyor?

" General Mobile Discovery Air İncelemesi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere General Mobile Discovery Air İncelemesi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda General Mobile Discovery Air İncelemesi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "