Okunma

HTC Desire 820 İncelemesi


05 Eylül 2014 Cuma 15:00
HTC Desire 820 İncelemesi

Berlin’de düzenlenen IFA 2014′e güçlü bir ekiple katılan ShiftDelete.Net, inceleme videolarına tam gaz devam ediyor.  Bu sefer konuğumuz yeni tanıtılan HTC Desire 820.

Cihazla ilgili hazırladığımız inceleme videosunu aşağıda izleyebilirsiniz. Ayrıca cihazla ilgili teknik özellikler de sayfamızda da yazıyor. İyi seyirler.

64 bit destekleyen 8 çekirdekli Desire 820

Qualcomm‘un yeni nesil orta seviye işlemcisi Snapdragon 615‘ten gücünü alan HTC Desire 820, aynı anda çalışan ARM Cortex A53 mimarisini temel alan 8 çekirdeğe sahip. Bu çekirdekler 64 bit mimarisini desteklemesi ve düşük güç tüketimiyle dikkat çekiyor.

İşlemci içerisinde yer alan 4 çekirdek 1.5 GHz hızında çalışırken, diğer 4 çekirdek ise 1 GHz hızında çalışıyor. 

64 Bit desteğini Android 4.4 KitKat sürümü dolayısıyla yazılım tarafından kullanamayacak olan telefon, HTC‘nin açıklamasına göre hızlı bir şekilde Android L güncellemesini alacak ve böylece tamamen kullanılabilecek bir 64 bit desteğine sahip olacak.

Qualcomm’un yeni nesil orta seviye grafik işlemcisi Adreno 405′in kullanıldığı cihaz, 2 GB RAM ve 16 GB dahili hafıza gibi özelliklerle göz dolduruyor. Cihazın microSD kart desteği sunduğunu da hatırlatalım.

Desire 816’ya benzer kasa özellikleri

7.7 mm kalınlığında ve 155 gram ağırlığında olan 5.5 inç ekranlı Desire 820, esasında 5.5 inçlik bir telefon için çok da ağır sayılmayacak bir ağırlıkta.

Ekran

5.5 inç büyüklüğünde ve 1280 x 720p çözünürlüğünde ekranın kullanıldığıDesire 820, 267 ppi değerine sahip.

Kamera

BSI sensörle desteklenen 13 Megapiksel ana kamera ve 8 Megapikselçözünürlüğünde gelişmiş bir ön kameranın yer aldığı Desire 820,  dahili çift hoparlörlü BoomSound teknolojisini de üzerinde barındırıyor.

Cihaz 1080p @30 FPS ve 720p @ 60 FPS video kaydı da yapabiliyor.

Batarya

Çıkarılamayan yapıda 2600 mAh’lik bataryanın kullanıldığı ürün, güç tasarruflu bir işlemci kullanacağı için yeterli bir batarya ömrü sunacağını öngörüyoruz.

HTC’ye göre cihaz 22 saat 24 dakika 3G’de telefonla görüşme desteği sunuyor. 

Ne zaman çıkıyor?

HTC Desire 820, Eylül ayı sonunda çift SIM kart destekli modeliyle beraber satışa sunulacak. Türkiye’ye ne zaman geleceğine dair şimdilik bir bilgi bulunmamakta.

:: HTC Desire 820’yi nasıl buldunuz?




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

121 yorum - “HTC Desire 820 İncelemesi”

  1. Mehmet dedi ki:

    Merhaba öncelikle ben htc desire 820 yi kullanali 1 yıl oldu ve hergün sistem güncelleme si gelicek diye bekliyorum ama gelmiyor telefon 4.4.2 de kaldi lütfen yardım edin

  2. SDN Okuru dedi ki:

    1000 bile etmez 267 ppi nedir 13 megapixel degil 5 megapixel

  3. SDN Okuru dedi ki:

    sayın tolga cem yılmaz bende htc 820 dual sim telefonum var fakat internet biraz yavaş 4.4 kitkat yüklü ama internet biraz yavaş mümkünse lolipopyüklemek istiyırum güncelleme gelmiyor birde 8 cekirdekden 4 ünü kullanıyorum mumkunse yardım

  4. SDN Okuru dedi ki:

    evet 3g var hatta 4g uyumlu ama ben rehberımdekı kısılerle goruntulu konusmak ıstıyorum dıyorsan samsung dısında hıc bı telde yok 3g olmasa ne ıse yarar bu tel tabııde var program yukle konus ıstedıgınlee

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Kullanan Arkadaşlar telefonun kötü yanları nelerdir ve arıza çıktıysa nesinde çıktı ?

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Ben bu telefonu alalı yaklaşık 2 ay oldu, yeni android sürümü lolipop 5.02 guncellemesi geldi ve telefon inanılmaz derece hızlı. Aldığından bu yana geçen zaman içinde 1 kez bile donma, kasma yapmadı. Kesinlikle tavsiye ederim !

  7. SDN Okuru dedi ki:

    3g varrrmiii

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Berbat… Alali iki hafta oldu ve hoparlörde sorun ***** ses gitti. Ne yapicam bilmiyorum lanet olsun ya

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba arkdşlar, d820 Tarayıcıda herhangi bi videoda tam ekrana neden geçmiyor nasıl ayarlayabilirim

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bence hiç bi ise yaramaz 3g sistemi bile yok

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar görüntü konuşma nasıl oluyor bilen varmı

  12. SDN Okuru dedi ki:

    LG G3 mü HTC Desire 820 mi? Karar veremiyorum

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Ben de 820 aldım ama klavye gıcık. Türkçe harfler yok. Yeni klavye eklemek mümkün mü

  14. SDN Okuru dedi ki:

    O not 4 getir diyen arkadaş HTC desire 820 kullaniyorum şuan telefonu alip mesaj atmayi bile bilmeyen insanlarla karistirma beni telefonun her özelliğini bilirim her seyine çare bulurum ama desireyi alinca pişman oldum neden diyeceksin 8 çekirdek bahane arada telefon takiliyor 1400 para veriyosam bu telefon donmayacak kardeşim fotoğraf makinasimi aliyon diyen arkadaş Samsung galaxy grand duosum vardi 8 mp kamera emin ol bundan 3 kat daha iyi çekiyordu birde 13 MP olacak arka kamera ön 8 MP super çekiyor ama arka kamera 13 değilde 1.3 gibi selfimi cekelim aksama kadar insan bi göz sensoru koyar bi ozellik koyar nerde menüsü 33 10 gibime geldi. Samsung ewet iyi ama çok cabuk sarji bitiyor desirede tek iyi yön şarj iyi gidiyor alacaksaniz telefon. general mobal elite alin pişman olmayin Apple yi kullanmadigim için bilmiyorum ama desire 820 alacaksaniz pişman olursunuz 1400 bu telefona verilmel en fazla 800 çok bile. Sekiz çekirdekmis 4.4.4 KitKat islemciymis hepsi bahane 5.5 inc yaziyor kasa ile 7 inç kadar şimdi sorarsiniz niye aldin o zaman aldigimda hoşuma gitti ama gerçekten sadece görüntüsü varmış

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Bana biri yardımcı olabilir mi arkadaşlar htc 820 de 3g varmı dır

  16. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar telefonun kamerası nasıl benim hiç hakkını vermiyorya . arkadaşm telefonda 3G ve 4Gyide destekliyor ama kamerası hiç hakkını vermiyor netlik ve canlılık çok düşük sizdede öylemi ayarları en yüksek olmasına rağmen bu şekil

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Screenshot ses kapa ve güç tuşuna birlikte basılarak alınıyor.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Ya arkadaslar benim tlin android klavyesini kapattim suan acilmiyor nasil acabilirim bilgisi olan varsa bir bilgi versin tskrler

  19. SDN Okuru dedi ki:

    3g nin 1,i bile yok ancak müşteriye 3 un 1 var tavsiye edilir ….

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş Grand prime alsam buvtelefonumu

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Birde 3g olsaydi

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Kardesm telefon aliyorsunuz kamera makinasi degil..

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran görüntüsü nasıl alınıyor arkadaslar

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Tavsiye etmem görüntülü konusmayok aldim Geri satcam HTC Veda kazik

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Tlfnu alali üç gün oldu kendi sarjini taktigim halde orjinal sarjini takın diye hata veriyor neden yapiyo bunu

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Çok iyiiii yaaa

  27. SDN Okuru dedi ki:

    bu telofon mutis ben çok beğendim 8 çekirdek war htc ismi bile yeten zaten yeterli, getir abicim bitane samsung ust duzey bi telofon performans karsilastır bizim millet taktı samsunga sağlamlık mı bence çoğu ulasamadığı cğer hesabi, telofonda esneklik war esneme payı war ondan niye bahsetmiyon admin kamera on numara bikere 816 kullanıyorum ben getir samsungun note 4unu atalım programi htc bikere androdı ilk çkaran firma bilen alır kaliteden anlayan

  28. SDN Okuru dedi ki:

    görüntülü görüşme var mı???

  29. SDN Okuru dedi ki:

    görüntülü görüşme var mı???

  30. SDN Okuru dedi ki:

    1400 tl kesinlikle etmez. Statik ses sorunu var cihazda, çabuk ısınıyor ve kamera performansı da iyi değil malesef. Kvk ya gönderdim statik ses sorunu için değişim yaptılar ama gelen telefonda aynı şekilde, yine gönderdim bakalım yeni gelen nasıl gelecek..

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Ben çok marka kullandim HTC üstüne yok m8 kullaniyorum harika bi tlfn

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Bir hafta oldu harika almayi dusunenler hic beklemesin tavsiye edilir

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Herkese öneririm on numara harika telefon pil gücüne takilmayin 1 günü rahat çıkarıyor

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Ben iki hafta oldu sahsen samsungs4 lg g2 mi bumu diye kararsizdim ama htc aldim cok memnunum hic donma kasma yok vede cok akici ve gecisler cok hizli alamayi dusunen ler pisman olmaz ama tabiki note 4 gibi degil ama s4 g2 note3 onlardan cok ustun islemcisi

  35. SDN Okuru dedi ki:

    M9nezam geliyor

  36. SDN Okuru dedi ki:

    // 64 bit olması ram 4gb ve üstü değilse ne işe yarar ki ? sadece 64bit işlemcisi var demek için.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonu aldm kullaniyorm cok guzel gercekten cok hizli.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Ben bu ciyazı yeni aldım daha kulanmaya başlamadım amaçok iyi diyolar tavsiye üzerome aldım

  39. SDN Okuru dedi ki:

    But cok telefona Gore cok kaliteli Note 3 e alternetif no secenek cok gzl

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bende yeni aldım desire 820 çok güzel telefon ama şarj sorun biraz power bank alın mutlaka

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Ben yeni aldım ama pil Ömrü bıraz kıssa geldı ılk sarada çokmuş bekletmem gerekıyodu galiba bi fikri olanvar

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar tlfla Görüntülülü konuşma var mı

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Dün aldım telefonu gerçekten çok süper tavsiye ederim fakat menü kısmı çok içiçe girmiş gibi biraz ayrıntılı değil menü az ama toplu

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Cok rezil bir telefon aldim bin pisman oldum kesinlikle tavsiye etmiyorum kamerasi 13 mp diyolar fakat 3 mg bile daha iyi ceker

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar bn htc one x telefonumu birakip htc desire 820 ye gectim telin ozellikleri guzel ama aklima takilan tek soru htc one x in ekrani gibi saglam mi ekrani bu konuda bi bilgisi olan var mi ?

  46. SDN Okuru dedi ki:

    abi çok iyi yaaaa….

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Bence özellikler muhteşem dun sordum 1200 lira dediler sanirim alicam octa core telefonu çok hizlandiracak ekranı inceledim kamera çok net 267 pipi değilde 450 500 pipi gibi pixselleri çok net çok canlı renkler

  48. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar Telefon Hakkında yorumlarınızı alabılırmıyım 1400 tl ye nasıl sizce alınırmı bu telefon

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonda screen shot nasıl alınıyo

  50. SDN Okuru dedi ki:

    şuanda kullandığım cihaz yaklaşık bir haftadır kullanıyorum 14 saat 3g açık 2saat oyun oynadım dışardaydım eve geldiğimde şarjım %15di bana göre harika bi cihaz amiral gemilerinden farksız performans veriyor tavsiye ederim.
    not: oyun oynarken cihaz çok ısınıyor

" HTC Desire 820 İncelemesi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere HTC Desire 820 İncelemesi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda HTC Desire 820 İncelemesi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "