Okunma

Microsoft Band Stok Dışı Oldu!


22 Aralık 2014 Pazartesi 08:30
Microsoft Band Stok Dışı Oldu!

Microsoft‘un ilk giyilebilir ürünü olan Microsoft Band bir süredir tartışmalara konu oluyor. Ekim ayı sonunda tanıtılan ürüne yönelik ilk tepkiler oldukça olumlu oldu ve Microsoft Band hızlı bir başlangıç yaptı. Buna rağmen, aradan geçen zamanda gelen iddialar ürünün beklenen satış performansını yakalayamadığı yönündeydi.

:: Microsoft Band Bir Günde Tükendi

:: Microsoft Band Hakkında Her Şey

İnternet satışı durdu

Yeni cihaz hakkındaki son gelişme ise ürünün online satış kanalı üzerinden satışının durduğu yönünde. Microsoft‘un resmi açıklamasına göre, cihaz stok sıkıntısı nedeniyle 2015‘ın ilk aylarına kadar internette yerini alamayacak. Sadece fiziksel Microsoft mağazalarında bulunabilecek ürünün bu satış noktalarında da tükendiği belirtiliyor.

14-12/22/microsoft-band-unbox-news.jpg

Tatil sezonu fırsatı kaçtı

Cihazın düşük talep gördüğü dedikodularının yanı sıra, yaşanan stok sorunun tatil sezonu öncesi satış grafiğine olumsuz yansıyacağı yorumları da yapılan değerlendirmeler arasında. Alışverişin yoğun olarak yapıldığı dönemde yeni bir ürünün stoklarda olmaması Microsoft Band‘ın başarısı hakkında şüphe uyandırıyor. Bakalım yeni cihaz önümzdeki yıl nasıl bir grafik yakalayacak?

:: Sizce Microsoft Band başarılı bir ürün mü?




yazarAzim Köse

Ege Üniversitesi, Sinema TV Bölümü Yüksek Lisans mezunu olan Azim, 4 yıldır farklı mecralarda teknoloji hakkında haberler ve makaleler yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

16 yorum - “Microsoft Band Stok Dışı Oldu!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    yine ucuz reklam peşinde, apple’a saldır bi de.. kaç adet ürettin onu söyle sen. az üretirsen tabi kalmaz denemek isteyen m çok. neden az üretiyorsun? çünkü bu zamazingoların elinde patlıyor ondan.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Bence güzel görünüyor. Tuşları hariç.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Habere bak hizaya gel alet stoklarda kalmamis hala basarisizlik vurgusu yapilmaya calisiliyor

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Alet satış patlaması yapmış stok tukenmiş haberin altına yapılan yorumlara bak biraz beyin….

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Türkiye de olsa da alsak ya

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Çok çirkin

  7. SDN Okuru dedi ki:

    abi stok dışı nedir ya? “stokta kalmadı” denir ona

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Microsoftun hangi donanım ürünü başarılı ki zaten

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Türkiye ye gelmiyecek mi bu cihaz

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Oyle bir vermissinizki sanki urun satılmıyor 🙂 adamlar kapıs kapıs almıs zaten yok satıyor 🙂 uzerinde bir duzineye yakın sensor var ve ortalama 2 gün gidiyor daha ne olsun ve her platforma desteği var ayrıca, param olsa ve bulsam bende alıcağım kaçırılmayacak bir urun.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Microsoftun satış stratejisi zayıf…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    bi başarıya ulaşsa şaşarım zaten

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Şu tipe bak kim alır bunu

" Microsoft Band Stok Dışı Oldu! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Microsoft Band Stok Dışı Oldu! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Microsoft Band Stok Dışı Oldu! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "