Nokia N76 Takoz mu?


19 Şubat 2007 Pazartesi 14:00
ABONE OL
Nokia N76 Takoz mu?

Nokia N76, firmanın en yeni telefonlarından biri. DVD kalitesinde video kaydı yapabilmesi ve 2 megapiksel kamerası ile gerçekten de göz kamaştırıyor. Üstelik taşıması da son derece kolay ve estetik bir tasarıma sahip. Buraya kadar yazdıklarımızla telefona yeterince iyi davrandığımızın farkındayız. Şimdi işkence yapmanın zamanı geldi. Sadece aşağıdaki videoyu izleyin ve yorumunuzu bizimle paylaşın.

Nokia N76’ya yapılan işkencenin videosu

http://www.youtube.com/v/Ae4AeN9X57U

Sonucu görünce şaşıracaksınız.

Bilgi için: Nokia Türkiye
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
31 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Görüntüye bakılırsa fiziksel olarak telefon takoz

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

yuhhh harbi bi tanede bana gönderin ya bizim tırın altına lazım böyle bişey…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Arabanın tekerleğinde bi şeyler olmasın yoksa olur mu ya böyle bi şeyyy harika..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

yuhhhh hönkkkk yani daha ne diiim harbici takozmuş beaaa

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Nokialar iyi de hakikaten takoz, tasarım konusunda samsung’u örnek almalı

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

tabii ki takoz 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Yok canım daha neler. karbon fiber mi kullanmışlar?

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Telefon gercekten cok şık. Harika tek kelimeyle. Hummer uzerınden gecıpde hala calısması takoz oldugunu degıl telefonun o zarefetıne karsın ne kadar dayanıklı oldugunu gosterıo. Asıl takoz N91 ozellık bakımından harıka ama kasası felaketttı. Nokia sonunda ınce ve kullanıslı bı telefon yapmayı basardı.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

camı catladı sanki :)))

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Ne o öle üzerinden hummer geçiriolar; getirsinler o telefonu ben bizim FORD’a ezdirim bakalım sonuç aynı olacak mı..! 😉

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Takoz saglammış. Nokia estetik ve saglam telefon konusunda çok iyi bir marka.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Görünüşe göre güvenlik testinden geçmiş.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

telefona bişi olmadı mı yoksa bana mı öööle geldi yaaaaa….

of anam of…. benim çok hoşuma gitmişti kırmızısı

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bence burda takozdan ziyade dayanıklılık ön planda

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

2 megapiksel ile nasil DVD kalitesinde video cekebiliyor anlamadim ama saglam telefon.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bana pek inandırıcı gelmedi…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Dünyada ince telefon modası varken Nokia’nın böylesine kalın ve hantal telefon çıkarması oldukça ilginç.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

İşsiz bırakırsan insanları böyle olur işte 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Tam olarak net üstünden geçişini göstermiyorlar.

Sürekli kesip kesip sanat yapacaklarını sanmışlar.

Hiç kesmeden arabanın üstünden geçişini sonra telefonla arayışını gösterse ya.

Hem üstelik dikkat ederseniz tam üstünden geçerken bir sahne yok.

Sadece üstünden geçkmek üzereyken ve geçtikten sonra görüntüyü veriyor.

Yoksa bu kadar basit numarayı SDN’de mi kandı :S:S

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Görüntüde bir oyun var gibi tam üstünden geçtiği an yok banada inandırıcı gelmedi

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Dvd kalitesi kaç megapixel ki ? 2 megapixelden azdır Dvd kalitesi. Mesele 2 megapixel değildir. Yani sırf 2 magapixel kamera olması demek 2 mp. video kayıt eder demek olsa idi video görüntü kalitesini de 2’ye katlamış olurdu ama o sadece max. fotoğraf çekme ebatıdır.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Deli bunlar yaw bir arada adamlar işlemci yakıyorlardı. Para olunca her şey oluyor..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bir de arka profilden ezelim abi 😛

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Arkadaşlar nokia ların takoz telefonlar ürettiğini hepimiz biliyoruz bunu saklamanın bir anlamı yok zaten bu video ile ispatlanmış oldu.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu test ustaca hesaplanmış fizik problemlerine benziyor. 😀
Kuvvetin dağıtılış biçimi mesela. Telefon ince ama genişlik bakımından oldukça iyi. Hani belki bazılarına saçma gelebilir ama bence mantıklı. Telefona yüklenen kuvvet her cm2 ye dağıtılıyor. Telefon üzerindeki basınç azalı***** için ise esnek bir plastikten yapılmış camlar bugünlerde piyasada çok…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu telefonun türkiyedeki fiyatı hakkında bilgisi olan varmı acaba ? buraya yazarsanız sevinirim

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bende var bu telden amerikadan geldi harbiden bildiğin takozzzz… ne cebe sığıyor nede bişi… görüntüde öle 4 4 lük değil bence sony ericson w900i daha mukemmel görüntü olarak ikiside 2 mp şimdi ne ayak ??? sony mi yalan cıı nokia mı ??? bu işlerde reklam reklam reklam reklam diorum sadece..

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Nokıa Sevmem Tabiki Takoz Samsungu Örnek almalı bencede Samsung Son yıLLarda Daha İyi Telofonlar çıkarmaya Başladı

örnedğin D900 Fovori Nokıa Samsungu Örnek almalı BEncede..

Yeşil siyah saygılırmla

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

abi ya telefon okadar dandikki kasanın boyası size yemin ederimki 2haftada attı sakın almayın tavsiye etmem sonyericsonn abi telefonun merkesi ya

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

bi işe yaramaz

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

TELEFONU BEN ALDIM VE KULLANIYORUM COK MUHTESEM BI TELEFON HERKEZE TAVSIYE EDERIM
KIMSEDE FZALA YORUM YAPMASIN BENCE KULLANA BILIR ANCA

" Nokia N76 Takoz mu? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Nokia N76 Takoz mu? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Nokia N76 Takoz mu? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Enfal Diner'in telefonuna baktık! Sürpriz hediyeli Enfal Diner'in telefonuna baktık! Sürpriz hediyeli
  2. 2 9 yıllık Samsung Corby inceleme! 9 yıllık Samsung Corby inceleme!
  3. 3 Windows'lu hava temizleyici Froumann N90SDS inceleme! Windows'lu hava temizleyici Froumann N90SDS inceleme!
  4. 4 1.500-2.500 TL arasında alınabilecek akıllı telefonlar! 1.500-2.500 TL arasında alınabilecek akıllı telefonlar!
  5. 5 Parasını hak ediyor mu? Nubia RedMagic TWS inceleme Parasını hak ediyor mu? Nubia RedMagic TWS inceleme
  6. 6 Ses çıkarmayan Logitech MK295 inceleme Ses çıkarmayan Logitech MK295 inceleme
  7. 7 Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun! Her telefonda internetsiz oynanabilen 5 oyun!
  8. 8 iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu? iPhone 6s'ten iPhone 12 Pro'ya geçince ne oldu?
  9. 9 İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik İnternetçi abi Taylan Yıldız ile BMW i3s'te sohbet ettik
  10. 10 Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi! Samsung Galaxy S21 Ultra uzun kullanım testi!