NVIDIA, geçtiğimiz GeForce Pascal etkinliğinde yeni ekran kartlarıyla beraber şirketin CEO’su Jen-Hsun Huang’ın deyimiyle “dünyanın ilk oyun içi kamera sistemi” olan Ansel yazılımını da resmi olarak duyurdu.
Normal bir oyun içi ekran görüntüsünden 32 kat daha yüksek çözünürlüklü ekran alıntıları almanızı sağlayan Ansel, adını Amerikan fotoğrafçı Ansel Adams’tan alıyor.
Birçok farklı açıda ekran görüntüsü alabilmenize imkân tanıyan bu sistem ayrıca HDR gibi filtre uygulamaya da izin veriyor.
4K ekran görüntüleri 8.3 Gigapiksel!
Oyun içerisinde bir kullanıcı ekran görüntüsü aldığında bu “yüksek gigapixel çözünürlük” özelliği ile kaydedilebiliyor. Bu noktada eğer 4K bir monitör kullanıyorsanız aldığınız oyun içi görsel 8.29 gigapiksel çözünürlüğünde kaydoluyor.
Yapılan açıklamaya göre Ansel çok yakında The Witcher 3, No Man’s Sky, Tom Clancy’s The Division, The Witness ve Unreal Tournament serisi gibi oyunlara geliyor olacak.
:: NVIDIA Ansel’i nasıl buldunuz?
AMD'yi bekleyin ve görün bu kadar diyorum. Çığır açacaklar.
Adamlar yapmis abi
inşallah amd de çığır açar dediğin gibide fiyatlarda bir iyileşme söz konusu olur yoksa yine nvidia alacağım sırf yazılımlar için bknz geforce experience
telefon işlemcilerine teşekkür ederiz. sayelerinde 28 nm den 16 nm lere geçebilfik