TTNet’in Yeni Logosu


24 Haziran 2008 Salı 21:00
TTNet’in Yeni Logosu

İnternet servis sağlayıcıları arasında açık ara önde olan TTNet, bu
gücünü Türk Telekom‘un bir iştiraki olmasından alıyor. Türk Telekom‘un
logosu ile hemen hemen aynı renklere sahip olan firma, bu
benzeştirmeden kurtulmak için logosunda ciddi bir değişime gitmiş durumda. Dünya ikonunu çıkarıp, takla attırılmış Nike logosunun turuncusunu kullanan firmanın, yeni logo tasarımı üzerinde çok fazla çalıştığı  söylenemez.

Logoyu Beğendiniz mi?


Yeni logo


Eski logo

:: "Logo yerine tarifeleri değiştirsin" diyorsanız düşüncelerinizi forumda paylaşın.

Yazan: Hakkı Alkan
SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

42 yorum - “TTNet’in Yeni Logosu”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    nasıl bir internet devamlı kesiliyor birde aylık adil kullanımını aştınız diye mesaj yolluyorsunuz birde millete limitsiz diye satıyorsunuz sizin vereceğiniz hizmeti sevsinler ne diyeyim

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    İzmir/Narlıdere/Ilıca mah/Zeytin Caddesinde ttnet hızı çok çok düşük. Hiçbir işlem yapılamıyor.
    İlgilenmenizi rica ediyorum.
    Hüsamettin Akçay

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    tt net abonesiyim.. Ancak kullandığım paket sınırsız tabir edilse dahi 70-80 liradan aşağı düşmüyor.. Paket bedeli 56 tl. lakin fatura her ay 70 lirayı aşıyor.. Sebebini izah etmelerini istedimsede dönen olmadı.. Bu gidişle iptal etmelerini isteyeceğim sanırım..

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    ful paket kullanıyorum ama devamlı kesiliyor

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    TTNet e abone oldum abone olurken Fiber obtik hat üzerinden 25 Mbit hızında İnternet hizmeti verileceği sözü verildi bir süre sonra fiber binamızın önüne yeni kurulan dağıtım kutusunu kaldırdılar eski hat üzerinden İnternet yayınını vermeye başladılar 1.10.2014 tarihinde site yönetimi olarak müracaat ettik bugüne kadar cevap verilmedi Telekom müdürlüğüne dilekçe ile müracaat ettim bu güne kadar cevap alamadım ocak 2014 yılında aboneliğimi kullanamadığım için iptal ettirdim daha sonra bana sözleşmesi süresinden evvel bozduğum için 490.00 TL fatura tahakkuk ettirdiler ben bun itiraz ettin ve tüketici hakları hakem heyetine dava açtım henüz dava sonuçlanmadı TTnet beni borcumdan dolayı içra takibi başlatmış
    hizmet almak istiyorum hizmet verilmiyor;
    verilmeyen hizmete itiraz ediyorum bana borç faturası çıkarıyorlar
    faturayı ödemiyorum tüketici hakem heyetine veriyorum bana icra takibi başlatıyorlar. Ben kullanmadığım bir hizmetin sözleşmem sona erinceye kadar bedelini ödemek zorunda mıyım?

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    TTnet yazı karakteri ve fontu hakkında bilginiz var mı?

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    kardeşim bana logosu değil verdiği hizmet lazım ben bugüne kadar smail kullanıyordum çok memnundum hiç kesinti yaşamadım fakat beni kampanya ile kandırdılar ttnet geçtim dört gündür internetim kesik hizmet alamıyorum müşteri hizmetleri diye bişey yok derdime dinleyen yok karşına kim çıkarsa aynı şeyi söylüyor tavsiyem kimse ttnet falan almasın kardeşim

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    inter GB kaç lira kota nasıl dolar

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    eski logo daha güzel bence değişmeyin eski kalsın bence daha manalı…

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    alternatifi olsa sabır edilecek gibi deyil okadar kötü

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    FİYATLARI DÜŞÜRÜN, LOGODAN DAHA ÖNEMLİ

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    yeni logo eski logo ne farkeder fiyatlara bakın hala sömürüyorlar

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    tek kelimeyle iğrenç.. buna logo bile denmez.. minimum hızları artırsınlar artık logo yapacaklarına

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    yine nike ın amblemını ters cevırıp kullansınlar eskısı gıbı ne olcak……

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Logosu da kendi gibi…………….

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    ha ttnet ha turk telekom niye ayrılmaya calsıyoalr arkasında turk telekomun oldugu kesin kafa buluyolar bizle güya loo ise berbat ben ypasam iyi yapardım…

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    böle bi saçmalık yok yaa.. önce siz şu adsl hatlarını bi değişin artık kaldırmıyor yani 4096 bağlantım var parasını takır takır alıyorlar ama bağlantı hız testi yapıyorum 2050 küsür böle bişey yok ya…..

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    yazık öğer telekoma (türk telekom) hiç yakışmamış bumu yani yeni logo eskisi daha iyiydi be kardeşim…

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    logo çalıntıdır. hiç yakışmamış telekoma.
    *****

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Nike logosunun yeri değişmiş bunu da ttnet logo yaptık diyor…..

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    eski logo daha iyiydi bence !……

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Reklamlarında oynattıkları Cem Yılmazın deyimiyle: “Bırak benle bıdı bıdı..”

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    muthis bir logo nasil akil edebildiler bu kadar guzel olmasini 🙁 bu ne yaaa…

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Logoyla falan uğraşacaklarına altyapıyla ve bize nasıl iyi hizmet veririler onunla uğraşsalar keşke……

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    iyi de telekom ya da ttnet aynı benim için. ikisi de burjuvacı …lar. :D…

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    bu nasıl logo ya benim 5 yaşında kardeşim bile bu logoyu corel de yapar yani özensiz olmuş:S…

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    bence yazının sağ tarafında hafif yatmış kanlı kazık konulması gerekirdi…

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    eski logo daha güzeldi bence…

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    berbatttt degısen bısey yok
    eskıden dunyaya baglanıyordu heralde
    baglantıları koptu kı dunya resmını cıkardılar:)…

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    eskisi daha iyiydi:) en azında dünya resmi bir anlam ifade ediyordu…

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    Ben Grafiker olarak beğenmedim diğerinin aynısı gibi yazı şekli aynı İnterneti Yansıtan bir bağlantı yok eski logosunda mavi rek kullanılmış ve dünya var bir bağlantı var adsl ilgili kendini yansıtmış ama yeni logosu Tur sitesi gibi gezi düşenliyen acenta gibi bişey olmuş ben 6 senelik grafikerim okadar logolar tasarlamışımdır. ttnete yakıştıramadım logoyu…

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    bence güzeL olmuş ttnet Yeni bir değişime girdi

    ttnetmuzik
    ttnetvideo

    fakat logo daha hoş olabilirdi yada bı yarışma düzenleyebilirdi….

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    Bence çok sade olmuş.Sanki eski logo üsttekide yeni logo alttaki gibi duruyor……

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    o ne be nike logosu gibi olmuş. beğenmedim. logoyu değiştireceklerine f,yatları değiştirsinler….

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    logoya reklama harcıyacagı parayı hizmete harcasaydı… …

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    Evet berbat bir logo olmuş.

    Arial bold + nike logosunu ters çevirip yollamışlar.

    Yalnız benim gözlemlediğim birşey var. Dünyada birçok ülkede büyük donanımsal, altyapısal hizmet veren kurumlar bu tür görsel iletişim numaralarına önem vermiyorlar. Çünkü logoları çekici de olsa, itici de olsa ceplerine zaten büyük miktarlarda para giriyor….

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    hiç farketmemiş…

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    Aşırı yaratıcı olmuş, çok düşünmüşler herhalde…

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    çok sade olmuş. bu kadar zengin bir kurum böyle basit yapması .. bilmiyorum yani.. eskisi daha güzel bana göre….

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    daha güzel olmuş (bunu silin- yorumlar çok geç onaylanıyor)…

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    çok sade olmuş bence. sade olması güzel de bu kadar değil…

  42. Ziyaretçi dedi ki:

    logo ttnet e uymuş
    kötü internete kötü logo

" TTNet’in Yeni Logosu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere TTNet’in Yeni Logosu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda TTNet’in Yeni Logosu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk
  2. 2 Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor! Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor!
  3. 3 Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı! Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı!
  4. 4 Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk... Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk...
  5. 5 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık! 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık!
  6. 6 Online market alışverişi artık çok kolay! Online market alışverişi artık çok kolay!
  7. 7 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri! 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri!
  8. 8 Oppo Reno4 inceleme - Tasarıma bayıldık! Oppo Reno4 inceleme - Tasarıma bayıldık!
  9. 9 Furkan 10 bin liralık drone'u kırdı! - Neler oldu? Furkan 10 bin liralık drone'u kırdı! - Neler oldu?
  10. 10 Mobilden banka hesabı nasıl açılır? Mobilden banka hesabı nasıl açılır?