Okunma

Turkcell iPhone 5 Fiyatlarını Açıkladı!


07 Aralık 2012 Cuma 04:22
Turkcell iPhone 5 Fiyatlarını Açıkladı!

Apple‘ın merakla beklenen akıllı telefonu iPhone 5, daha önce Grey Market adı verilen yöntemle ülkemizde satışa sunulmuştu. Geçtiğimiz günlerde açıklama yapan Apple, 14 Aralık’tan itibaren Türkiye’de de resmi olarak iPhone 5 satılacağını duyurmuştu.

   

Operatörler arasında iPhone 5 fiyatını açıklayan ilk firma Turkcell oldu. Buna göre iPhone 5‘in resmi Türkiye fiyatı 16 GB’lık model için 2149 TL’den başlayacak. 32 GB’lık modelin fiyatı ise 2479 TL, 64 GB’lık versiyonun fiyatı ise 2829 TL olacak.

14 Aralık’tan itibaren satışa sunulacak olan modeller 12 ay taksitle satın alınabilecek. Avea ve Vodafone‘un da gün içinde iPhone 5 fiyatlarını açıklaması bekleniyor. Bu arada hatırlatmakta fayda var: iPhone 5 Türkiye’de Grey Market yoluyla satılmaya başlandığında fiyatı 3300 TL civarındaydı. 

:: Fiyatları nasıl buldunuz?    

 




yazarÖzgür Çetin

10 yılı aşkın süredir teknoloji ve internet sektörüne yazılarıyla katkıda bulunan Özgür Çetin, mobil cihazlara ve dijital fotoğraf dünyasına özel bir ilgi duymaktadır.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

85 yorum - “Turkcell iPhone 5 Fiyatlarını Açıkladı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Bu fiyatlara dilerim Allah tan çoluklarının çocuklarının boğazından gelir. Yani Turkcell in değil genpanın…

  2. SDN Okuru dedi ki:

    İPHONE 5 VEYA DİĞERLERİ 5 PARA ETMEZ TLF OLARAK PİYASADA GİTSİN DİYE DİĞER ÖZELLİKLERİ ÖNE SURME MODELİ ABARTI ŞİŞİRME GÖSTERİŞ MERAKLILARINA KISA BİR SÜRE İDARE EDECEK TAK YENİ MODEL MEDYA ŞİŞİR MİLETE GEÇİR MODELİ PEH GELİŞMEZ BU TÜRK İNSANI YEDİ BİKERE

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Hala almak istemeyn arkadaslari fakir diye yargilayan fanboylar var ya 😀 ya siz bu iphone’u ne saniyorsunuz bmw m6 mi ? hayir cidden ulasilmaz yapan ne bu telefonu 2500 lira verince kendinizi zengin saniyorsunuz ya operatorlerden ayda tarifene ek 30 tlye veriyorlar asgari ucret alan bir vatandasda iphone sahibi olabilir artik insanlar evini arabasini bile taksitle alabiliyor siz neyin kafasindasiniz ?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    yurtdisindan almayi dusunen arkadaslar garantili bi sekilde turkcellden almak varken ve 1900 tl ye getirip 100 lira pasaport kaydi var yani 2000 tl olucak onunla ugrasilicagina cok iyi bi fiyat 2.150

  5. SDN Okuru dedi ki:

    uzatmaya gerek yok arkadaş buna vereceğim paraylan gider bi hacı murat alırım be!

  6. spybot dedi ki:
    Alıntı AliA Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    5110 kullanırım daha iyi valla. Fiyatlara bak.

    Alia sen bi 10 yıl geride kalmışsın

  7. AliA dedi ki:

    5110 kullanırım daha iyi valla. Fiyatlara ***** />

  8. SDN Okuru dedi ki:

    vergi diyen arkadaşlar bu tip telefonların yurt dışı fiyatları neden hep aynıda türkiyeye giriş fiyatları çok farklı ? mesela S3,Lumia 920,iPhone 5 bunların yurt dışı fiyatları hep aynı sınırda devlet telefona göre vergimi kesiyor yaw ? kafanızı çalıştırın biraz bide iPhone 4s in yurt dışı fiyatıyla türkiye fiyatını karşılaştırın 100% vergi kesilse türkiyede 1800 lirayamı gelir 😀 vergiyle bu kadar farkın alakası yok tüm vergiler vergi -25 arasıdır bu fiyatlar kime tutturursan ona itele fiyatları 😀

  9. SDN Okuru dedi ki:

    mantıksızlık şurada ;
    Lumia 920 abd satış fiyatı 600$ Avrupa satış fiyatı 600 Euro türkiye fiyatı vergiler dahil 1650
    Samsung S3 550$ Avrupa fiyatı 550-600 Euro türkiye fiyatı vergiler dahil 1800
    iphone 5 abd fiyatı 600-699$ Avrupa fiyatı 600-699 Euro türkiye fiyatı 2200 tl :S

    şimdi telefon modellerine göre vergi olayı olmadığını düşünürsek yurt dışı fiyatlarına karın dahil olduğunu da düşünürsek eee mantık bunun neresinde ? Vel hasıl kim kime nasıl tuttururusa 🙂 vergi mergi hikaye telefonların alıcı kitlesine göre fiyat belirliyorlar 🙂

  10. SDN Okuru dedi ki:

    yaşasın iphone yaşasın apple kardeşliği :))) aga bu cihazlar 5000 lira olsa satar apple :))) niye diye sormayın :D:D:D

  11. SDN Okuru dedi ki:

    ya yazıklar olsun hepinize , bir flat tv parasına, bir workstation pc fiyatına telefon dan bahsediyorsunuz. Ne için? alo demek için. ne için? 2 tane taa DOS tan kalma oyunu oynamak için, ne için? uyduruk sosyal ağlarınıza girmek için. yazıklar olsun gerçtekten. Ondan sonra gelıp benzıne zamndan doğal gaza zamdan bahsedersiniz sizler, herşey müstehak sizlere .

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Yurtdışndan 1275 tl ye alan arkadaşm biraz açıklarmısın nasil ve nerden aldıgını ve imei yi tabi ki.

    – (ABD den arkadaş turkiyeye geliyordu telefon istedim kart numaramı verdim baktım toplam 1275 tl çekilmiş 1 hafta önce elime geçti pasaport kaydı yaptırdım 100 tl ye toplam 1375 tl ye gelmiş oldu.)

    250 dolara ikinci el 4s getireyim dedi ama ben istemedim. yanında 2 adet telefon getirebiliyormuş galiba …

  13. SDN Okuru dedi ki:

    3.200 liraya alanlardı 16 gb yazık oldu.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    bu fiyata 1 tane nexus bi tanede galaxy s3 alırım 🙂

  15. SDN Okuru dedi ki:

    6700 cassic’im bana yeter de artar ben sadece alanlara acırım paralarına yazık. nice afyonu olup da ödemeli atanları bilirim:)

  16. SDN Okuru dedi ki:

    2.5 aylık maasımı hıc harcamassam alıcam 😀

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar 5 sene dir iphone kullanıyorum bu telefonu kullanan vaz geçemez ben bilgisayat yerine bunu kullanıyorum be 3. İphonum 5 aldım son ikisini yurt dışından aldım bu telefonu kullanmayanlar yorum yapmasın lütfen

  18. SDN Okuru dedi ki:

    İphone bilmeyenler başlamış gene konuşmaya . Biri demiş yok 3gs ile fark yok biri demiş 4 ile aynı . Bırakın bu işleri beyler telefon kullanmaktan bir habersiniz tutmuş burada boş boş konuşuyorsunuz .

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Durmak yok milleti kazıklamaya devam!

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Alabiliyorsan yurtdisindan al yoksa hic yaklasma bu fiyatlar en guclu rakipleri s3 veya oneX alir geriye kalan parada cebinde kalir

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Avead’da fiyatını açıklamış: 16 gb. lık model 2139 TL…

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bu fiyatlara sadece çüşş diyorum, iphone 4’ten ne farkı var, boy haricinde, gidin kaçak alın, kaçaklara yüklenelim beyler…

  23. SDN Okuru dedi ki:

    yurt disinda 679€ sabit fiyat + 100TL pasaporta kaydettirme ucreti = 1675 TL
    2150 – 1675 = 475 TL fark var arkadaslar ne iki katindan bahsediyorsunuz.
    yok efendim amerikada 100 dolar falan ivir zivir demeyin cunku aylik odediginiz tutarla beraber nakit fiyatindan pahaliya geliyor. alin size gercek bir hesap:
    Almanyada O2 operatoru 1€ ya iphone5 veriyor ama kontrattaki aylik tutar 50€ (1gb internet sms ve dk bedavalari dahil)
    50 x 24 = 1200€ toplamda odeceksiniz nakit fiyati 679.
    simdi diyeceksiniz ki aradaki fiyata adamlar bedava konusma sms veriyor falan evet dogru ama sunu da bilmelisiniz:
    aylik 1gb i sinirsiz olan internet 15€ ve
    her 20€ yuklemede 100sms ve 100dk bedava veriyorlar
    yani aylik 20€ ya 100sms , 100dk, 1gb internet aliyor 5€da cebinizde kaliyor. demekki her ay 15€ yeterli 15 x 24 = 360€ kullanim gideri + 679 iphone = 1039€ ya bu is tamamdir hani nerde 1200€ya mal olan kontratli 1€ luk iphone?

    yok oyle 1$ yada 1€ gecin bunlari. alamk isteyen bayilacak alacak kullanacak bu kadar istemeyende 3310 alsin kullansin kardesim

  24. SDN Okuru dedi ki:

    iphonne bitmistir allah rahmet eylesin bu fiyata bunu alanada iki cift lafim var ama neyse :)))

  25. SDN Okuru dedi ki:

    En pahalı televizyon kumdası bu olsa gerek!

  26. SDN Okuru dedi ki:

    s3 varken degmez, karsilastirin, s3 mukemmel,

  27. SDN Okuru dedi ki:

    kardesim paraniz yoksa sizde gidin fiat a tofas a binin. fakirler bide konusuyorlar nokia samsung neyinize yetmiyor. ben ikitane alcam beyazindan ve siyahindan.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    iphone 5 ile 4s arasında ios6 yani hız ve ekran boyutu haricinde baska bir fark var mı aman aman bir yenilk var mı bence iphone 5 e bu kadar para verilmez ama bakarsınız iphone 5s cıkarır ona doldurur hic bir yerde olmayan özellikler tıpkı 4s e koydugu siri gibi o zaman alınır

  29. SDN Okuru dedi ki:

    s3 varken buna bu kadar para veren taş ***** amerikalılarını sırf millete hava olsun diye iphone göstercem diye zengin ediyoruz.

  30. ubarmen20 dedi ki:
    Alıntı mustang Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    16 Gb lık modeli sudan ucuz.
    Kaçırmayın ha.

    hangi suymuş o 2.149 tl altın suyundan bahsediyorsun galiba…

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar htc galaksy sanki yurtdışında bu fiyatlaramı neyin kavgasını yapıyorsunuz türkiyede hepsi pahalı dandik nokia ları 10 sene önce 650 tl lere sattılar isteyen istediğini alsın bu her zaman böyle

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar htc galaksy sanki yurtdışında bu fiyatlaramı neyin kavgasını yapıyorsunuz türkiyede hepsi pahalı dandik nokia ları 10 sene önce 650 tl lere sattılar isteyen istediğini alsın bu her zaman böyle

  33. SDN Okuru dedi ki:

    olay apple ya da başkası değil millet, vergi ve kazıklama çabası

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Görünüşü Hoşuma Gitmedi 😛

    O Kadar Paraya Daha İyi Telefonlar Bulabilirsiniz Hemde -,-

" Turkcell iPhone 5 Fiyatlarını Açıkladı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Turkcell iPhone 5 Fiyatlarını Açıkladı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Turkcell iPhone 5 Fiyatlarını Açıkladı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "