Okunma

@windowslive.com Hesabını Al


18 Temmuz 2007 Çarşamba 13:00
@windowslive.com Hesabını Al
Yapmanız gereken ilk şey www.hotmail.com adresine girip yeni bir hesap başlatmak. İlk başta göreceğiniz şey @hotmail.com uzatısı olacak. Şimdi gelelim açıktan faydalanmaya, aşağıdaki adımları takip edin.

1. Adres satırında aşağıda seçili halde gösterilen kısmı bulun ve hm kısmını silin. Sadece newuser.aspx  kalsın.

2. Aşağıda seçili halde gösterilen kısmı bulun ve silin.

3. Yukardaki 2 adımı gerçekleştirdikten sonra enter‘a basın. İşlem tamamdır. Yeni adresinizi seçin, umarız sizden önce biri almamıştır. Adres satırı aynen aşağıdaki gibi olacak.


Biz de Aldık

Yukarıdaki işlemleri gerçekleştirdiyseniz  siz de bizim gibi bir adres alabilirsiniz. Hotmail en kısa sürede bu açığı kapatacaktır. Hızlı olun.



:: "Ne gerek var buna, ben @shiftdelete.net adresimi alırım" diyorsanız, buyrun SDN forumlarına.

Güncelleme: Açık kapatılmıştır.

Yazan:
Burak Barbak
SDN –  http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

57 yorum - “@windowslive.com Hesabını Al”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    yaa ben bulamadım :'(

  2. SDN Okuru dedi ki:

    yapabildim süper sağolun

  3. SDN Okuru dedi ki:

    beyler alinmiyor 🙁 hangi browserda oluyor bilen var mi? mozilla ile IE de denedim olmadi:S

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ***** u nasıl aldın yardımm 😀 !!!!

  5. SDN Okuru dedi ki:

    @***** almak çok güzel oluyor örneğin ben bir tane aldım pardus@***** 🙂

  6. SDN Okuru dedi ki:

    bu ne ya kapanmış açılmış yazıyo paso anlamadım…oyunmu oynuyo microsoft :S

    ekranda açık kapandı şu saat itibari ile yazı falanmı çıkıyo sizde 🙂

  7. SDN Okuru dedi ki:

    aradan 2 gün geçmiş hemen bulmuşlar açığı.yapamadım defalarca denememe rağmen. yine de teşekkürler

" @windowslive.com Hesabını Al konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere @windowslive.com Hesabını Al ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda @windowslive.com Hesabını Al ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "