Okunma

Xperia Z5 Tablet Ultra Özellikleri Sızdı


04 Şubat 2016 Perşembe 18:30
Xperia Z5 Tablet Ultra Özellikleri Sızdı

Mobil Dünya Kongresine sayılı günler kaldı. Şuan Samsung Galaxy S7 ve LG G5 gibi amiral gemi modelleri gündemde iken, Sony arka tarafta yeni bir tablet üzerinde çalışıyor.

Geçtiğimiz yıl Xperia serisine Z5, Z5 Compact ve Z5 Premium modellerini dahil eden Sony, aileyi genişleterek yeni Z5 Tablet Ultra modelini tanıtacak.

Sony Xperia Z5 Tablet Ultra özellikleri!

Sony’nin yeni tableti Qualcomm’un Snapdragon 820 işlemcisinden ve Adreno 530 grafik biriminden güç alıyor.

16-02/04/sony-xperia-z5-tablet-ultra.jpg

12.4 inç büyüklüğünde 4K çözünürlükte OLED ekrana yer verilen Z5 Tablet Ultra, 32GB ve 64GB dahili depolama seçeneklerinin yanı sıra 6GB RAM ile geliyor. 

16-02/04/sony-xperia-z5-tablet-ultra-renders-c-1454609432.jpg

1.5W gücünde stereo hoparlörlere ve 13 Megapiksel çözünürlüğünde LED flaşa yer verilen cihaz, USB Type-C portu ile geliyor.

8000mAh gücünde bataryadan beslenen Sony Xperia Z5 Tablet Ultra, IP68 sertifikasına sahip.

Kaynak: Phones-Review

:: Sony Xperia Z5 Tablet Ultra’yı beğendiniz mi?




yazarMehmet Ali Ertunç

2015 yılı Ekim ayında SDN ailesine dahil olan Mehmet Ali, İskenderun Teknik Üniversitesi'nde eğitim hayatına devam ediyor. Havacılık tutkusu her geçen gün artarken, silahlara ve otomobillere büyük ilgi duyuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

85 yorum - “Xperia Z5 Tablet Ultra Özellikleri Sızdı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ne zaman ortaya çıkacak bildinizde var mı acaba ?

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Ben eğer çıkarsa bunu düşünürüm vede keşkez ailesini biraz faha ilerletseydi bu donanımtelefonda olsun isterdim

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Oled işine giriyorsa en az 3000 TL olur kardeş oledler pahalı k.bakmayın ben o kadar da veremem 🙁

  4. SDN Okuru dedi ki:

    yav hee hee

  5. SDN Okuru dedi ki:

    4k zengin isi haci. Sahsen ben 4k ya tv ile baslarim sonra telefon tablet vs. Ayrica kullana bilecegimiz 4k icerik bukadar azken neden bukadar 4k ya yoneliyoruz ???

  6. SDN Okuru dedi ki:

    ram'e gel ………..

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Bu kadar okuyucunun içinde bir tane andaval teknolojiden uzak olduğu aşikar. Kabadayılık yapmaya çalışmış. İsimsiz arkadaşım klavyeni bırakıp dışarı çıkarsan böyle söylemlerde bulun bakalım o zaman ebenin nikahını bulursun

  8. SDN Okuru dedi ki:

    windows 10 nedir ya. casper win8 almıştım bi işe yaramadı. ayrıca o da kasıyordu merak etmeyin

  9. SDN Okuru dedi ki:

    çok güzel ya la

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bi GTA 5 oynarız artık

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyat

  12. SDN Okuru dedi ki:

    çok iyii

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Yanına bi kalem birde windows 10 yükle şuna peynir ekmek gibi gider

  14. SDN Okuru dedi ki:

    13 Megapiksel çözünürlüğünde LED flaşa yer verilen cihaz…

  15. SDN Okuru dedi ki:

    s3 mini nin kasması ile iphone 6 nın kasmasını karşılaştıran arkadaşım gerçekten senin kafaya erişmek isteyip te milyonlar harcayan adamlar var haa…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    4k sevdası yüzünden batacak sony

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Lan şu S3 mini ile Android'in kastığını söyleyen akılsız arkadaşım, sen bunu ne hakla söylersin? S3 Mini'deki Android ile IOS kıyaslanır mı be akılsız?!

" Xperia Z5 Tablet Ultra Özellikleri Sızdı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Xperia Z5 Tablet Ultra Özellikleri Sızdı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Xperia Z5 Tablet Ultra Özellikleri Sızdı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "