CryEngine 3.4 Oyunları Değiştirecek

18

Crytek, oyun ve grafik motoru CryEngine 3’ün yeni sürümünü geliştiricilere göndermeye başladı. CryEngine 3.4 olarak adlandırılan bu sürüm, oyun dünyasının geleceğini gözler önüne seriyor.

Yenilenen motorla birlikte çok daha iyi ve görsel açıdan daha etkili bir DirectX 11 ve Tesellation performansı vadederken, büyüleyici cam kırılma ve çatlama efektleri, ışıklandırmada yeni teknikler ve insan ya da hayvan teni modellemesi konusunda güncellemeler içeriyor.

Firma yeni sürüm için bir de tanıtım videosu yayımladı ve yapabileceklerini gözler önüne serdi. Eğer videoya bakacak olursak, üç boyutlu tüm nesenelerin özellikle Tesellation sayesinde milyonlarca poligondan oluştuğunu ve çok gerçekçi göründüğünü rahatlıkla söyleyebiliriz.

Ayrıca insan modellemelerinin de oldukça gerçeğe yakın olduğunu ve yakın çekimlerde dahi tenlerin insan tenine benzerliğinin şaşırtıcı düzeyde olduğunu da belirtmek gerek.

Eğer oyun dünyasının grafiksel açıdan gelecekte neler yapabileceğini merak ediyorsanız, sizi aşağıdaki videomuza alalım.

İyi seyirler.

http://www.youtube.com/v/r5nB9u4jjy4?version=3&hl=en_US

:: CryEngine 3.4’ü nasıl buldunuz?

18 YORUMLAR

  1. İlluminati!(cryengine logosu) şaka bi yana crytekin mi cryenginenin mi neyse gözünün nazar boncuğu olduğunu hiç farketmemiştim 😀

  2. Artık klasik yöntemlerde sayıların arttırılmasıyla yapılan görsellikler bunlar. O nedenle "devrim" olmakla alakası bile yok. Neden? Çünkü normal şartlarda bundan daha detaylı görseller de zaten yapılabilir durumda; fakat Crysis oyunlarında olduğu gibi, sayıların artmasıyla gelen detaylar olduğundan ötürü, bilgisayarınızdaki sayıların da artması gerekiyor

    Yani örneğin 4 GB ram yerine 8 GB, 128bit ekran kartı yerine 256bit, 10 GB disk alanı yerine 15 GB vs vs..

    Özetle, herkesin yapabileceği bir işi yapmak bir devrim değildir. Evet, görsellik güzel, fakat yeni bir yöntem değil, hatta var olan yöntemin geliştirilmesi bile değil. Bir ekmek yerine iki ekmek gibi bir şey

  3. Lan herkes oyun motoru programcısı olmuş yorum yapıyor tekniğini bile açıklayan var,cem yılmazın tepiti doğru valla 😀 boşuna demiyoruz türk milleti işte :S

  4. Originally Posted by Elmacik
    Artık klasik yöntemlerde sayıların arttırılmasıyla yapılan görsellikler bunlar. O nedenle "devrim" olmakla alakası bile yok. Neden? Çünkü normal şartlarda bundan daha detaylı görseller de zaten yapılabilir durumda; fakat Crysis oyunlarında olduğu gibi, sayıların artmasıyla gelen detaylar olduğundan ötürü, bilgisayarınızdaki sayıların da artması gerekiyor

    Yani örneğin 4 GB ram yerine 8 GB, 128bit ekran kartı yerine 256bit, 10 GB disk alanı yerine 15 GB vs vs..

    Özetle, herkesin yapabileceği bir işi yapmak bir devrim değildir. Evet, görsellik güzel, fakat yeni bir yöntem değil, hatta var olan yöntemin geliştirilmesi bile değil. Bir ekmek yerine iki ekmek gibi bir şey

    Kesinlikle katılıyorum. Teknik tarafından çok fazla anlamasamda herşey belli. Poligon sayısını artırmaktan başka birşey değil. Sadece varolan şeylerin sayısı artıyor yanında abartı artıyor başka bir devrim falan yok.

  5. Poligon sayısının Milyonlara çıktığı bi grafiği. Hangi monitörle hangi ekran kartıyla Hangi Ram hangi işlemciyle görebiliriz bilmiyorum
    Her zamanki gibi izleyeceğimiz yol;
    Game/Setting/Graphic Setting/ Very Low – Low 🙂

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Kasım indirimlerini değerlendiriyoruz: Hangi laptopu alalım?

Exit mobile version