Ubisoft’un patronu Yves Guillemot her geçen gün ilerleyen teknoloji ile birlikte oyun yapma maliyetlerinin giderek arttığını söyledi. Yakın bir zamanda çok iyi bir oyun yapmanın maliyetinin 60 milyon dolar civarında olacağını belirten Guillemot bunun neredeyse bir film bütçesine yakın olduğunu vurguladı.

“Oyuncuların artan beklentilerini karşılamak için bütçeleri yukarı çekmek zorundayız.” şeklinde konuşan Guillemot, günümüzde iyi bir oyun yapmanın maliyetinin 30 milyon doları bulduğunu yakın bir zamanda bunun iki katını harcamak zorunda kalacaklarını belirtti.

Yeni nesil hareket algılayıcı sistemler hakkında da konuşan Guillemot, gerçek oyunseverlerin bu tip teknolojilere çok ilgi göstermeyeceğini iddia etti. Oyun kumandaları ile alınacak keyfin her zaman daha çok olacağını savunan Ubisoft CEO’su hareket algılayıcıyla oyun oynamanın yorucu olmasının da oyunseverleri bu teknolojiden bir süre sonra uzaklaştıracağını söyledi.

:: Oyun oynamak için en iyi araç hangisi? Klavye/fare mi, gamepad mi yoksa hareket algılayıcılar mı?